Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó napot.
tudatosan gondolkozó tömegek... ilyet még Marx-Engels-Lenin se akart...
Sajnos van egy nagy hátránya a fórumnak, félszavakból nem tudja a másik mire is gondolunk pontosabban, ezért megy a sok vita, stb, pedig sokszor ugyan arra gondolunk, csak nem írjuk le az összes gondolatot

Mondjuk ez nem is kering a köztudatban, amit leírsz vagy írnak sokan, persze utána kell nézni és átgondolni, mindent, ha valamiről meg akarunk győződni igaz vagy nem
Cél, hogy inkább ne is keringjen a köztudatban, hanem maradjon tudatlan a jónép, mert aki tudatlan az 100% nem fog lázadni az ellen, amit nem tud, hanem elfogadja a rendszert, s ha elfogadja, akkor az tud működni

Ez szerintem egy jó TV tudatnyitogatásra, ha valaki nem ismerné.
http://www.youtube.com/results...

Egyenlőre szerintem csak egy dolgot lehet tenni, hogy mindenki megpróbálja nyitogatni a saját tudatát magyarul megpróbál informálódni, fejlődni, gondolkodni. S ami nagyon fontos, ha már van hozzá eszköz, megosztani az infót, a forrást!
Majd ha lesz tömeg, aki gondolkodik és tudatos, akkor majd lesznek változások is a világban globálisan.

Ideje jobban ráfeküdni a melóra, szép napot!
ez igy nem teljesen igaz....

olcso munkaerő van afrikában meg dél amerikában is...kell hozzá az olcsó alap anyag, a hihetetlen olcso energia...és gyorsan fejlődő infrastruktura....
a történet másik oldala hogy valojában a kinai kormány csak ugy enged be bármilyen céget hogy azonnal 50%-os tulajdonossá válik.. legyen ez vw, nike, vagy bármilyen óríás cég, a szerződés pontja az is hogy minden technologiával szabadon rendelkeznek, igy nem kell semmit költeniük fejlesztésre...a "másolás" alanyi jogon jár nekik...
de ha tovább boncolgatjuk a dolgot, akkor pl ők bányászák a világ ritkafőld fém keresletének a 98%-át...
ritkafőldfém ott van az okos telefonotokban, de a dron repülőktöl, kezdve a lézer irányzásu fegyverekig mindenbe kell...
hogy mik azok a ritka főldfémek?

ami miatt a tanulatlan ostoba texasi paraszt gyerek réjben napszemcsiben jo sok dodoért katonásdit játszik afganisztánban és halomra őlik az ottani szerencsétlen pásztorokat a demokrácia nevében, a terrorizmus ellen....

na ennyit a reggeli geo politikárol...
Amikor ilyet látok, mindig elgondolkodom rajta, hogy ezeket valakik pénzért gyártják valakiknek, vagy csak önszórakoztatásból.
Kurva nagy biznisz lett a hülyeség régebben azért ez nem volt így, bár lehet a számítógéppel és az internettel teremtették meg hozzá az eszközt, régen nem volt hozzá játszótér
Szerencséd volt.
Ha megnézed a vámtörvényeket, hivatalosan nem ez lenne az út ekkora összeghatárnál

Ebayről általában mindig Angliából szoktunk rendelni, már amit lehet, pont a vám miatt.
Lehet be lesz kockáztatva Kína is a hűtő miatt

Bár lehet nem kell sokat várni és mi is inkább az elkorcsosult EU helyett oroszok és kína szövetség felé fogunk tendálni, s akkor majd onnan lesz vámmentes
túlmelegedett mókusok..
Nagyon egyszerű a válasz miért kínai minden, mert oda települt az összes cég, olcsó munkaerő miatt
Szerintem mindegyik gyújtás CDI-s már, de ha találok infót majd linkelem. Itt esetleg szétnézhetsz, hátha, úgy értem a blog írótól érdeklődj: http://tuning4t.blogspot.hu/
Egy forrásban szerintem nem találod meg leírva mindet, ez max összebogarászni lehet. Keveréke a kettőnek azt hogy érted?
Vagy a primer áram megszakításával vagy annak megindításával csinálják a szikrát, keverni szerintem nem keverik a megszakítósat a CDIvel.

Mit kéne kiórázni, sima indikátor órát (nem furatmérőt) tudok szerezni. Még írd meg 16 ig, utána rakom össze a blokkot.
Indikátor órának még nem néztem utána nem mértem eddig annyit, h megérje, de ha veszek már olyat kéne, amivel mindent tudok mérni, azaz pl van hozzá furat méréshez átalakító szett, stb. Csapmérethez viszont mikrométer kéne, az sincs, tolómérővel szoktam méregetni tized pontosan, már amit tudok. 0.05 os a tolómérő, de jó lesz az tizednek, ami a pontosságot illeti.
Főtengely centírozáshoz meg 2db óra kéne persze ennek már nem sok értelme, mert préselni nem tudom, akkor meg minek a préselés után ki is centírozzák. Igazából prizmám sincs még

A hajtókar még maradhatott volna, csak 2 évig már most nem akarom széthúzni a blokkot megint, azért cseréltem inkább most.
A kuplung alatti csapágy miatt lett elsősorban széthúzva, akkor meg már cseréltem mindent.
hát én nem tudom...

nekem 30.000 HUF volt írva az árra + ingyenes poistázás.

meg lett rendelve, ki lett fizetve és 1,5 hét múlva meg hozta is az UPS vagy kik ezek...

semmi vám, semmi posta költség.

nem néztem, de ha nincs nekik fent rmx hűtő, akkor azt biztos ők is gyártják, nem raktárról küldik.

gasgasból van annyi, mint a mókus fent a fán
a ktm hűtők meg indiában készülnek... amugy ismered a mondást ..-ami nem kinai az már hamisitvány..
legjobb...
a legjonn motor a rózsaszínű derbi senda bár amiota megismertem a cpi supermotot azota rezeg a léc...
Ez nem kikötés, ez felajánlás

Azért kerestem meg a céget, mert a honlapjukon nem volt fent a motoromra való, ebayen meg találtam, s rákérdeztem ők csinálják-e?
Valami hamisítványra gondoltam elsőre, de azt mondta övék, csak nincs fent minden termék.
Rákérdeztem az európai kereskedőre is, ekkor írta még pluszba ezt a lehetőséget.

Vámmal nekem már kurva drága lenne a 2 hűtő, duplája a többi motorra való hűtőnek az RMX hűtő, de hogy mé azt nem értem. Persze lehet megúszom, de ennyit nem szívesen kockáztatok be, a 2 hűtő és posta 50eFt. Erre még rájön a 27%ÁFA + vám, ami már nem a 2% os varázslat, szóval kész vagyon, annyit már nem ér.
Jó reggelt!
Gasgas forever
Na nehogy már nem kellen a ktm et is fel öltöztetni. En csak magamra szabtam valamilyen szinten a motort, az en stilusomra izlesemre...es johogy jobb mint .....
Tudjuk, tudjuk, hogy a világ legjobb motorja az 525sx. De nem mindegyik, csak ami neked van! Mert azon van multivibrátoros szopóautomatika meg alapjárat is. .
jó reggelt bólyák...ŐŐőő elnézést bélák
csak megcsúszott a billenetyűn az ulyam

bontós...
ez a hűtős ez állat...

jakó
az a szitu..rádobáltál a gaszgaszra mindent(s 3..s4..s5 ) mire majdnem olyan jó lett mint egy ktm..de alapjárata az még nix
nyihog a kuplungja.. széttuningoltátok már ronix mesterrel ...de higyétek el.. .nem nyihoz az ..csak a tulajokon röhög ilyenkor a gép...
ktm re meg kell egy venti oszt lyaúnapot

be ne induljatok gasgaszosok..
csak azért ércelődöm mert irigy vagyok a gépetekre

gasgasz for never....
illetve
gasgas for ever
Dew! én rendeltem gasgas 300-ra hűtőt 2x is egy párat. (pontosabban barátom rendelte, mert neki van pay-palya.

de ott nem volt ilyen kikötés... winner racing volt az is
Kosár kialakításról tett véleményem visszavonom!
Utóbbi időben csak kiesős görgős ezüstözött kosarasat szereltem, aztán már el is felejtettem, hogy lehet ilyen is, szóval lehet ez is az csak nem kieső görgős. A kosár magában olyan súlyú mit ha könnyűfém lenne, de a szikrája olyan mint a legtökösebb acéloké. Úgy rémlett nem vonzza a mágnes, de most próbáltam és úgy tűnik mágnesezhető az is.
Ránézésre lehet nem is kellett volna kicserélni azokat a karokat.
Lehet az indikátoróra be is hozta volna az árát ...
Szerezz egyet mert nagyon kív. vagyok valamire!

Ha keresgélsz a neten olyan dolgok érdekelnének, hogy pl a 4T 450-esek milyen rendszerű gyújtással vannak szerelve? CDI vagy tranzisztoros, esetleg valami keveréke a kettőnek?
Gondolom az összes újabb kétté enduró az CDI, Gizgaz meg a KTM. Valahol le vannak ezek írva részletesebben?
Akkor mégse csak szopni jársz az erdőbe? (Kadosa után szabadon)
Értem én, de most nem a hűtőfolyadékkal foglalkozunk. Ehhez csak annyit tudok fűzni, hogy aki profi az mindig lendületben marad és olyankor a menetszél hűt mindent

A csapágyak radiális hézagát pedig fordulatszám és terhelés alapján választják ... ezek egyszerre nőnek, és elhiheted, hogy nem véletlen.
Zárszó utáninak leírom szerintem mi működhet, ha valakinek spórolni akar a motorozáson.
Mindenki foglalkozzon azzal, amihez ért, ezzel tud pénzt keresni,
ez egy eszköz lesz, amivel sok dolgot meg tud oldani.
Többek között motorozás esetében egy hozzáértő szerelőnek adja oda inkább a zsét, mint ő tákol.

Motor esetében a kókány hosszútávon mindig rábaszás,
sokkal olcsóbb tud lenni egy gyári belevaló és szakszerűen behelyezett alkatrész, meg persze időben cserélt, stb, amit leginkább csak hozzáértő szerelő tud. A motort gondozni kell, nem csak szerelni, ez megint szaktudást igényel és így állandó szerelőt, ha valaki rendszeresen motorozik.

Lehet itt karburálni jobbra balra, kísérletezgetni, megtalálni érzésre a tutit szakképzettség nélkül, de annak hosszútávon úgy is az a következménye, hogy előbb lehet kukázni az alkatrészt, amit a tutinak vélt karburálás kivégez. Hosszútávon ez is rábaszás.
S még lehetne sorolni a saját ilyen tapasztalatokat, hogy sokkal olcsóbb lett volna a gyári elsőre

Másik lehetséges spórolós út a megfelelő hozzáértés elsajátítása és csak utána tákolás

Részemről azért nem ezt csinálom, mert nem a spórolás a célom.

Jó éjt!
Írj be oda Jó banda