Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pontosan
az a baj,sokszor csak akkor gondol ilyenekre az ember ha már késő...
Van olyan cucc is, ha kinyitják az ajtót, SMS-t küld, s még lehet találni jó párat

Tudom, most már ez nem sokat segít
Részvétem
Kis szünet, leírom
Ha fontos a cucc és olyan helyen van, hogy elvihető.
GPS/GSM nyomkövetőt neki, lehetőleg megspékelve azzal, hogy ne adjon folyamatosan, csak ha viszik az autót
Ha balfaasz viszi el, erre nem számít, profik már keresik a jeladót,
de mivel azonnal jelez, ha megy a kocsi, te is azonnal tudsz reagálni, s nincs idejük kiszedni sem, jobbakban meg elég erős a zavaró elleni védelem
Bicókba/motorokba ez elég jó cucc spybike néven fut, neten keress rá, autóba is be lehet nyomni sok helyre, de érdemes ősrégi módszereket is alkalmazni, be kell építeni egy csak általad ismert spéci (nem sorozat gyártott) védelmet, pl. eldugott benya elzáró csap, vagy eldugott elektronika kapcsoló stb.

Tudom kicsit kényelmetlen, de mivel az eszközök nem tökéletesek és az emberek ilyenek, csak plusz kényelmetlenségekkel tudsz védekezni.
a kis családtag
köszönöm szépen az együtt érzést
pont írtam nemrég egy emailt hogy ugye nem igaz hogy a csudiszép kis autókádat reggelre ellopták
nagyon sajnálom,nem irigyellek
Szia Drága ! és ez mindenkinek szól !

Nagy kéréssel fordulok hozzátok , ha valaki látná az autómat , ma reggel lopták el a 18-kerből , bordó színű Volkswagen poló ,,rend számom
KEH-557
előre is köszönöm szépen a segítségeteket
Az infó mindig hasznos
A drága nem biztos azért drága, mert ki van centírozva

A rezonancia egyértelmű a kiegyensúlyozatlanság miatt van, amit okozhat a centír hiba is

Sok dolog lehet, elméletet kéne legelőször jól megtanulni és megérteni, aztán jöhet a gyakorlatban való "kísérletezés" nálam ez kicsit összemosódik szenvedő alanya az RMX

Szép napot mindenkinek!
Az az ember egy életre leírta magát.
Majd, ha megint a képébe vágják 2banán elfogadását, akkor hova megy ? Mert itt letette a névjegyet az összes "barátjának" már.
A hiszti amit levert mikor nem szóltak neki, a zsír ügyek, a jódos alázgatása, a jaj engem senki nem szeret és megyek majd egyedül, de aztán csak bekuncsorgok téma.
Magára fog maradni, kár érte
Centírozni mindig kell, de a rezonancia nem minden esetben a centírozatlanság miatt lép fel. A gyárakban elég profi összetolószerszámok vannak, de még nem hallottam olyanról, hogy nem kellett hozzányúlni egy dobozából kivett főtengelyhez. Sőt, olyan is előfordult, hogy a leglegleg kategóriás 2x jobban ütött dobozból kivéve, mint egy ötöd annyiba kerülő szintén új tengely
Ez csak amolyan kiegészítő info, mert haszna nem sok van.
Írtam chellora.
Amit hasznosnak gondolok, azt megosztom, de itt mindenki olvassa, nem csak te
Majd megtervezem CAD ban a főtengely centírozó meg nyomó szerszámot és azt is felrakom
Ja, hogy ez a cél
Préssávot mértem, 1.6mm TDC ben hidegen.
Látod, a dugó tetó magasságot és kúposságot azt nem mértem meg, de még a csapeltolást se

Szerintem rezonancia, nem kopogásos égés, de ez csak szerintem, s már ki fogok próbálni mindent, ezt is amit írtál

Viszont az már ismert, h a főtengelyem nem centírozott kellőképp
nagy diplomata vagy te Dew... te is tudod ,meg szerintem mindenki más is hogy azért ment oda mert annyit basztatta a főnőke hogy az ott az értékek földje, ...
és ugye többet nem lenne ingyen ez-az, nem lehetne a kocsiba se beülni vitetni magát.. nyomos dolgok ezek kérem szépen...
amugy még mielött bárki félre értené... én mindig örűlök két ilyen ember barátságának
Robbanó teret kellene növelni..ne üsse úgy a dugót és a főtengelyt,nem melegedne annyira az egész..
gyanús nekem hogy amiket vettél,dugattyú,hajtókar..nem jó méretűek
Mértél prés sávot?..dugattyú tetejének kúpossága magassága?..lehet detonál a motorod,az is egy kolompoló vibráló rezonancia..érzése.Friss összerakáskor jártam már így,tettem még egy talp tömítést és simulékonyabb,egyenletesebb lett a motor..arról nem is beszélve hogy élet tartamot növelsz.
neked szivesen adok ilyesmit mert cserébe olvashatom a sok kisérletező irásodat...ez már egy jo biznisz...
jahh láttam hogy tele van a környék velük...
amugy most nagy hirtelen elkezdtek egy közös usa-lengyel hadgyakorlatot a fehér orosz határ közelében is....

az egész erőfitogtatás az ukrán dolog miatt megy... megbuktatták szijájés modszerekel janukovicsot, és már másnap elismerte elnöknek az usa-eu a szélsőséges nacionalista náci nézeteket vallo mostani manust...
a nyugati média pedig megprobálja beállitani putyint agresszornak, miközben az usanka keveri a szart a háttérböl ...
a cél az oroszok katonai bekeritése, világ politikai-gazdasági elszigetelése hogy rátegyék a kezüket valahogy az ottani ásványi kincsekre...
ocsmány egy dolgok ezek drága barátaim...fogy a szajré élesednek a dolgok, az usa már régota nem kér hanem odacsap és elveszi ami neki kell... a kérdés az hogy bírnak majd a nagy orosz medvével, hazai terepen.,mert ugye a történelem már bebizonyitotta hogy pár nagyavágyónak, napoleontól hitlerig már bele tört a foga..és tegyük hozzá a nagy katyvaszhoz hogy kina is az oroszok szövetségese, nem csak a szocialista eszmék miatt, hanem tudja hogy ő lenne a következő.... szoval...
Köszi a tippet , az elméletnek utánanézek!
Nagyobb sűrítési teret inkább csinálnék úgy, hogy a membrán elé csináltatok távtartót, azzal nem csökkentem a kompresszió viszonyt.
Tescos pumpával próbáltam, de 4 bárnál meghalt, majd nézek orosz pumpát

Biztosan rezonancia, de lebontás előtt még vizsgálódóm kicsit, viszont a főtengely centír/kiegyensúlyozás miatt szét kéne húzni mindenképp, baromira rezonál és melegszik a főtengely csapágy.

Majd rakok fel videót nektek hétvégén
Ronis köszönöm a lehetőséget , kereslek priv email, ingyen semmiképp , biznisz keretében lehet érdekel
Szia!
Tegyél meg valamit mielőtt szét bontod a motort,vágj még egy henger talp tömítést,gyanus nekem az a rezonancia..lehet nem is az.Kiegyenlítettebben fog járni a nagyobb sűrítési térrel,lehet megszűnik a kolompolás.
A hátsó telóba meg fasza Szovjet időszámítás előtti pumpával csináltunk nyomást..használható volt
ha elfogadod én megtámogatlak ingyé egy joféle ndk-s alig használt indikátor orával, vagy 15 éve semmire nem használom, viszont tudom hogy te mindent megmérnél vele mostantol...

szoval igy támogatom a Dew Enduro Kutato és Fejlesztő Rémeremix Gmbh-t
Nem olcsó hobby a motorozás egyébként se, de ha valaki szerelni is akar magának
Ha a pénz/idő spórolás a cél, egyértelmű célszerűbb szakértő szerelőhöz hordani,
mint beszerezni minden ismeretet és cuccost

Gondolom látszik, h nálam nem ez a cél
Köszi a linket , szétnézek, mi a kínálat, s szétnézek, h a kínálat ár/érték/pontosság függvénye hogy is van.

Azon is gondolkodtam, kéne venni inkább valami olcsóbb 0.001 pontosságú órát, mert nagyobb az "érzékenysége", ami nem olyan pontos, mint egy 0.01 os drágább, de még az elméletemet át kell gondolni több nézőpontból, h megállja-e a helyét, ez csak ötlet volt.
Kész?
Esetleg elfogadható állapotban amikor megyek is vele, kb. 2 hét múlva, de mire olyan állapotba kerülök, h vezetést is vállaljak(ez szívesen max 3-4 főig), az még kb. 2 hét erre rá, azaz kb 1 hónap múlva
Főtengely:

Kell egy spec. pontos összenyomó szerszám, s nem kell itt centírozgatni legalábbis sokat.

Centírozásnál is el lehet felejteni a kalapácsot meg a feszítővasat, csak oda is kell egy spec centírozó szerszám