https://www.youtube.com/watch?...
Nem latszik de halatszik ,hogy 2 be nem tudok gyorsulni mert olyan meredek...es fel kb 600 m olyan meredek,hogy mire kiertem a gorcs megette a kezeimet
Nekem sirt a kuplung mint a furdos kurva deeee miota bevannak rakva a lendkerek sulzok ayota a hangjat nem hallottam,pedig adok neki kuplungot de rendesen most is.
Elore nekem se tetszett a gass nagyon,minden bajom volt vele,de a sok odaado melonak es basztatasnak sikerult egy fasza jarganyt varazsolni belole.
Tegnap is elvoltunk...sokan kozulunk csak letamasztottak a motorokat es kineztek a kimenore...olyan igazi gecis...en is felve indultam mert a tavaj 10 bol 1 szer sikerult az ami most elsore...2 be fent is volt ereje abba a meredegsegbe is,ott ahol a tavaj a kopottt dugoval nem volt.
Az ,hogy egy motornak 3T..:)nincsen ereje ,annak csakis kopasi bajai vannak.,
Na szoval elore a motor jol nezett ki,szep volt ep volt,aztan minden aprosagot eszre vettem,pl hogy a hatso kerek agy meg volt repedezve...most is megvan de ugy maradt halistennek.Szar volt az alapjaratom..most se sokkal jobb,szar volt a kuplungom...megoldva nagyabol...szar volt az elso felfuggesztes....sok melo es mergelodes utan 98 % ba jok most.
MInden menet utan erzem hogy min kell alitani,mi lett jobb es mit kell meg,de mostmar egyre aprobbakat kell allitani es egyre kevesebbet,es most 1 ev utan kezdem azt erezni,hogy igen ez az en gepem,ez az a jargany ami pont az en izlesemnek van teremtve .Jol is megyek vele,elvezem is.
Ha most adnanak egy reccs uj gepet se kellene mert azt magadra kell szabd,magadra kell alitsad,meg kell szokjad,fel kell oltoztesd stb,stb.
Tehat meg kell talani a megfelelot magadnak,a sajat stilusodnak,kell tudjad mit akarsz.
Sok mindent megtanitott ez a motor,karbi,felfuggesztes,power stb stb,de ez altal tudom,hogy valami nem ok akkor mit es hova allitani.
A fogyasztasa pedig 2 T hez mondva jo...90 km mentunk a tegnap amibe volt geci meredek es sok hosszu emelkedo ahol 3,4 be sirt kifele csogazon....minden esetre sehol se sajnaltam,sokszor mar repult alolam...na de a nap vegere a 90 km alatt meg evett 9 liter benzint ... es 2 X ugy letamasztottam a motort hogy az alatta az 5 perc segiseg alatt mit segitettem elfojt kozel 3/4 liter benya.
A haverok a 450 ktm exc vel se ment tobbet,hazafele min rezervara rakta. https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watc
h?... https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch
?... https://www.youtube.com/watch?...
friss zold a fu https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch?..
.
Nem variálok én,evvel meg vagyok elégedve tökéletesen,pedig már majdnem kezdtem szarozni mikor öszevissza,másik tű,fúvóka,meg faszom és mindenhogy sokall,dadog,
Erre szerencsére rájöttem h egy baszott súbetorony alati tömítés a ludas,
Azóta megy mint a pokol...Szóval nem akarom én lecserélni,ha erre gondolatál a variapróbával
Bár alul egy nagyon kicsit sok neki a gyertyakép szerint,de van vagy 5 fajta tű hozzá a pinyóba úgyhogy be lehet azt lőni...De most ahogy mondod használom És többet tud mint én
mit mondtál ron .
bakker lyobban figyeljé lyoda
mert aki azt mondja viktornak igaza van az hazudik..miközbe rossz irányba is halad
amúgy végignéztem a kérdéses videlyó...(egy párszormár..mert kafi nagyon )
sehol nem mondom hogy ..bólya...mondom azt sehol hogy bÓJa
illetve sehol semmilyen epés rossz indulatú dolgot nem érzek benne...
jódost meg hogy frenik felhozta...és kicsit beciccelődtünk...hát még az is kedves hogy ő legalább nem felejtette el.. mert amúgy...kb 30on vidiből kevertem össze.. legalább 10 percet vágtam ki belőle.. és simán kivághattam volna belőle ezt a 40secundumot..mert az a vidi akkora lett(az 1,20ból).. és nem is az első...de direkt..hogy lássa ez a marha hogy nix elfelejtve.. direkt ezzel kezdtem!
ugyhogy mindenki bekap6ja...
de ennyit a fingfűrészelésről..mert most ..most biztos elvágtam már
ugyhogy remélem.. mindeki figyeli hogy a másik milyen írányba..hugyozik..mert ha nem véletlen belesétál6....vagy ráfullya a szél
oszt akkor majd lesz huggyos körte
fet.
ez a puding ..ez jan 26 óta kissé lejárt szavatosságú lett
vagy miért a nagy variapróba?
mert eddig szenvedtél vele...
de most ha jó.. akkor egy kicsit..ajánlom egy kicsit használd már.. lehet belövöd magad alá..olyannak amit szeretel...oszt lehet hiogy nem is akarsz variálni...
lehet úgy jársz mint én...és lehet egy olyan motorba leszel szerelmes. amit valójában más leköpne..mindenki más ..mert nem tudja használni arra amire szeretné ..de te meg.. célba érél vele..
amúgy ez az esiksz ez csaka cink..mert rajtam kivül...
ez kb olyan mint bontós 130 kiós 510 szerkója.. senik nem szerette előte ..még lájtosabb extrémre sem tudták használni..de bontós...ugy mint én.. bele van szerelemetesedve.. és valjuk be.. nem véletlen..mert pont úgy..pont akkor és pontossan olyan formában teszi magát alád a motor ahogy akarod.. és akkor le kell szarni ki mit gondol róla.. hogy nehéz vagy öreg ..vagy akár mi...
a sok sok megtett üzembiztos km en bizonyitanak.. és imádjuk ezeket a öreeg vackokat
mert mi a vacak.. pl:
hb 350 exc 1 éves.. hátsó műanyag segédváz.. felső füle letörik.. és azt mondja zsir..ez normális...
hát nekem ..nekem nem..az nem normális ..az szar..
de neki meg nem fály párszáz ályróért venni egy msáik teszkós zacskóból préselt műanyag segédvázat...(két évre )
és megcsinálja.. és megy az élet tovább..mert közbe imádja.. tudja hogy kéri a lét.. de a legjobban megy vel az eddigi gépei közül..ugyhogy ez az a dolog ami..nem számit...
vagy ahogy ezt mondom..ez a komplex képbe simán ..neki belefér..
na pl én azt a 1 éves motort leköpném ..de nem gond .. az ipari fejlesztések oda mennek hogy ilyenek legyenek a gépek
Hali Zarándög.Tudom én hogy komplexen kell nézni a dolgokat,és mindenkinek más jön be,de mivel Ronis úrnak mind a kettő paripához volt szerencséje,gondoltam megkérdezem mi az ő véleménye milyen különbségeket vélt felfedezni a két masina között.Ráadásul nem csak megkapta egy körre,hanem birtokába is volt,szóval az ő véleménye akár lehet mérvadó is..Pláne hogy a hozzászólásai alapján ésszel is megáldotta a jóisten!
Ha Sxet nem is de egy exc 525 öt szeretnék venni egyszer,Hogy csak válogatni keljen mivel akarok racingelni,de hol van az mééég?
A fogyasztása a Gaznak tényleg kibebakurvajó..Azthitem többet eszik mint az Rmx-de egy nagy lófaszt...Hálistennek alulról is kurva jó tol szóval nem kell kipörgnie mint állat h menjen,felfelékben is kvajó erős,kurva mély fordulatról is halad felfelé...Egyszóval úgy örülök neki mint majomn a faszának,mondjuk itt volt az ideje,január 26án vettem és múlthéten mentem vele az első hosszabb túrát..
Giki, ahogy élnézem a tolomérődet majdnem 1 centis fém darabok nem szoktak bent maradni egy motorba...
ráadásul ha lendkerék baj volt valoban akkor ahoz csak simán széthuz-összerak a blok, atttol sem marad benne ekkora fémszilánk.. szoval vagy a sztori nem stimmel, vagy valami elszált benne...,
gyiki
meg sem merem kérdezni.. mért volt szétszedve?ha fél éves
amúgy amit ron belinkelt váltót az még kafi..csak vigyázni kell.. a váltóátétel számitásnál.. mert pl az a 20on akár hány fogas kerék..már max 10izen pár lehet...de lehet hogy egysem magyarul van benne még egy üres fokozat
ugyhogy nix hizti.. csak át kell számitani hogy mennyit változott az áttétel abban a fokozatban
megkérdeztem ilyenkor mi van,a válasz az volt ha pár üó alatt történik vele valami ezt a gyár benyeli,be is nyelte korrektül kijavitották a hibát de mivel mér fél éves a motor és verseny moc rol beszélünk már nincs rá gari,az van hogy én nem merem szét szedni és lehet hogy csak az előző szétszedésböl maratt benne ez a darab,de jobb lenne bele kuksizni nyugotabb lennék,de nemigazán tudom eldönteni hogy vissza vigyem vagy keresek valaki mást
Nem latszik de halatszik ,hogy 2 be nem tudok gyorsulni mert olyan meredek...es fel kb 600 m olyan meredek,hogy mire kiertem a gorcs megette a kezeimet