Hááát..ebben a dugó súlya nem számít,nem vagyok biztos
Nem vagyok egy tudós,tapasztalatból viszont tudom hogy a nagyobb dugattyúval szerelsz egy motort az darabosan fog járni egy adott fordulaton,természetesen ez megszűnik nagyobb fordulaton..
Cseréltem teljes szettet a robogón,70-es lett..ehhez javasolt volt a főtengely csere is..nézem a főtengelyt és az aljában furatok vannak amibe bele vannak préselve valami féle súlyok..gondolom ólmozottak
Ez egy teljes políni szett,lehet aki csinálta nem laikus?
Robbantott ábra megnevezése: COUNTERWEIGHT NYLON
Valószínű igazad van nem az egyensúlyzás a célja , nem súly, hanem valószínű a súlyt burkoló műanyag
Csak arra akartam utalni a 2008 és a 2012 főtengelynek más a típusszáma, ha cserélitek rajta más típusra az inrecia súlyt(2008 ra rárakjátok a 2012-t), akkor lehet megborul a főtengely kiegyensúlyozása és ez gyilkolja a főtengely csapágyakat.
Nem képzelhető el hogy a 250-300 főtengelye ugyan az?
Valamivel a nagyobb dugattyú súlyát,a főtengelyhez centírozni kell...én ebben látok valami kicsi technikai okosságot.
Nekem pont volt mind kettő,a yami kényes a váltójára de a futóművei és a váz ergonómiája fény évekkel jobb,viszont az indíthatósága olyan leböffenős fel borulós esetekben bizony nem egyszerű,sőt komoly tapasztalatot igényel.A wr ek önindítója ritkán működik úgy mint a ktm-é..arra mérget vehetsz hogy az a feje tetején állva is indít,az exc kicsit orr nehéz ezért homokosabb talajon túrja az elejét és a meredeken lefelé is érezhető a kormányon hogy nagy a súly az első keréken,cserében a fel mászókában meg a legjobb..
Mindkét motort használtan vettem,a ktm blokkja szerintem a legjobb konstrukció amit valaha szereltem,sosem verődik be a kuplung,dupla olaj puma,állítható szelepek viszont a vez tengely hajlamos a be kopásra a vízpumpánál.
Yaminak hajlamos a léptető tengelye a törésre,kicsit vadabbúl tettem vissza 3-ba és odalett a váltó..
Ezek az én személyes tapasztalataim,mind kettőt szerettem és nem is tudnék dönteni,a lényeg az állapota a motornak.
Még most pontosítok, úgy értem, hogy külön jelölve nincs, mint cserélhető alkatrész, gondolom ezért más a főtengelye is a 2012 már, mint a régebbi 2008 nak.
Köszi Ronis,
Zarándög fotói közt láttam egy 2002es ec300ast, ezért gondoltam hogy volt neki.
Nem szeretnék venni ha otthon is megcsinálhatnám, de azért jó tudni hogy ha ér valamit akkor milyen súlyút vagy méretűt kell gyártanom.
még egy gondolat, sokszor leirtuk már ide hogy nagyon picit változtat , csak nagyon leesett fordulaton, nehéz mászos helyen segit valamit, de mondom hangyafasznyit....
csak mert a kérdésedböl ugy érezni szerinted ez egy elengedhetetlen dolog most a motorodba....hát nem
szoval ne rohanj azonnal vásárolni. felesleges...
Sziasztok,
Nincs esetleg valakinek infója arról hogy a 2002-es ec300-ban van-e gyárilag lendkerék súly? Ha nincs akkor milyen való bele? Mit kell figyelni? (súly,méret...)
Esetleg zarándög? Azthiszem neked volt 2002-esed.
bakter..
ez a gézgasz fórum..
itt nix senkinek ..csilli villi kátélyemje ...
ktm forum te is teli van ..izékkel
de ha mint esigsz tulajdonos.. válaszol6ok a kérdésedre...
akkor megteszem neked...
válaszom elfogult és kifejezetten nem érzelem mentes...
szerintem csak is 4t vel lehet menni.. és az meg legyen ktm
ha életartamr a is veszed a gépet.. akkor csak ez a rfs bolokkos régi fajta ktm az ajánlott...2007ig...
az úlyabb fakta különolajzásosokkla sok volt a giond. a legujjabbfajta 2012 innyketorosoknak meg az a fajta költsége magas ami az éves fentartásához kell...
mit jelent az hogy magas a költség..mert végül is egy ferrári f40 fentartásához képest ..nem is magas ...de a régebbi 2000-2007
gyártott rfs blokkosokéhoz képest meg igen magas..
ha jól bekarburált jól beálitott gépet sikerül magadévá tenned(akár utólag is lehet ezeket jÓl beállítani...(mert mikor megvettem az enyém is ipari hulladék kategória volt!)..de pikk pakk olyan álapotba került a amilyenbe.. egy úly motornak is lennie kell...és azóta is csak is jókat tudok róla mondani...
egyébként itt velünk mindnek ktmje van...régebbi 4t..gg áki meg én...
úlyabb négyték..2013 350exc-k(a husaberg is exc azért nem irom külön hogy van husaberrg is.. )illetve..2t -k vannak.. azok évjárattól függetleneül ugyan azt tudják produkálni
de !
volt itt egyác.. az egy hm részibnegs 300 4t hondával.. kiba jól jött velünk..(számomra ő wályjt holló kategória.. )
ugyhogy elképzelhető hogy a wr 450 is jó...
de valahogy itt mindenkinek..ktmje van...
ha válaszom nem határozott meg számodra ..semmilyen irányt akkor jó ..mert véletlen sem szeretném döntésed semmilyen irányban befolyásolni
mert számomra csak is a gaszgasz ami a legjobb gép
lyaÚ nApot
húsztizen kettes részing gázgÁsz
krisz mesélte.. a kedvensz gépe volt...
azzal volt a legügyesebb......szopógan
mórúr is mondta...neki már csak.. onli gázgÁsz
lyódos...
kafi volt hogy itthon voltál. ....mikör jössz legközelebb..mert jót dumcsiztunk.. ez a fajta dumcsizás tök állat...mert ilyenkor nem raboljuk egymás idejét
hülye kérdés.. ez a ventis kérdés...mert gondolod hogy majd kint a hegylábánál.... ahol eddig is tök jókat dumcsiztunk..majd kint reggel bekötöm...mert magyarba mostanában nem sikerült felvenni a kaBcsolatot(p-ével sem)...
de lökted is a többieknek hogy ..én csábítlaka haza a 2-3 napos hajtásokra...
embÉr hÁ mire jó ez...
mostanában úgy van.. és az tök állat... hétközbe jó mindenkinek..és wÁn dély...egyszerű..gyors.. és kellően kitapossuk magunkat....
a legutolsó menet.. na az lesz most már szem előtt tartva..ha attól kicsit szarabb lesz..akkor egyből megállok..és mint minőségbiztositásban is jártas gépész mérnök..nekiállok éks szisztematikussan megkeresem a hiba forrását ...kiküszöbölöm. .és már mehetünk is tovább a hibátlanul jól kivitelezett geciójó hajtás útján
visszatérve a ventidre..
ha esetleg felvesszed a kapcsolatot itthon..
még akár mi is lehet mert ha az ember akar valamit ..pikk pakk megoldja...akár csak te is ...
ugyhogy ...nix hari...téged is szeret zari
amúgy most otthon vagy..(özterelyhben ) vagy itthon vagy ...holtmezőn
mert ha itthon vagy...hivd otiszt vagy bontóst..... ha velem nem szeretnél kommunkikálni közvetlen..csak közvetve!...ök majd hivnak..... .. otisznál or botósnál találkoz6unk..semleges háború menetes(demilitarizált)övezetben.. és kb 13..uszkwe...15 perc alatt lesz wentillátor hajtására alkalmas elektromos áramod
nem is kell ott legyél...csak hagyd ott.. elmész addig haverokkal akikkel jól érzed magad..dumcsizni...én meg addig...meg ci gányolom neked...
Igen nekem is a 2009 es modelbe ez van utolG belerakva....de ezt a lendkerek sujt csak 2012 ,es utani modelekbe raktak.A 2010 esbe meg kis negyed alak van.Es nem csak a racing verzioba rakjak hanem mindegyikbe mostmar az ujaknal.
Sziasztok!
Véleményeteket, tapasztalataitokat szeretném kérni, így motorvásárlás előtt.
A két alany : 2005 KTM 450 EXC vs. 2004 Yamaha WR 450f.
Endúrózni szeretnék főleg, de előfordulhat, hogy betévedek krosszpályára is, valamint utcán is bevetném ritkán.
Segítségeteket és véleményeiteket előre is köszönöm!
Remélem nem gond, hogy megkérdezem itt.
én már csak szerelgetek. de azt egész nap tudnám. én csináltam diót. de a kétbelsős se rossz verzio. holnap csiszolgatom továbba küllő védőt tökéletesitem. majd megcsinálod a ventim áramosra? vilivel üzentem a részletek miatt.
Egy igazi GG bzi vagy