Érdemes elolvasni a szakirodalmat, amit linkeltem.
Bár kurvára bonyolult legalábbis így elsőre.
Abból tudni fogod a választ, hogy a motorból kijövő nyomaték nagyságát nem befolyásolja a lendkerék súly, hanem a forgó tömegerőkhöz és így a nyomaték megtartásnál van szerepe.
Esetleg az alternáló tömegerőt lehet vele kiegyensúlyozni,
de mivel eleve megnöveli a főtengely súlyát az alternáló mozgás által keltett alternáló erőre eleve hatása van.
Nagyjából annyi a lényege, hogy jobban megtartja így a nyomatékot a motor, de cserébe nem pörög fel olyan könnyen.
Szubjektív infó volt, azok alapján, amit eddig értek vagy félreértek a szakirodalomból, szóval lehet hülyeség is, amit írtam
Emiatt gondolom nem stimmeltek a z üzemanyagszintek sem a fő,sem az alapjárati csatornában és ömlött bele a benya...
Most keveset is eszik,habár 185ff van benne..
NOZ tű,ezzel nagyon jó a gázreakció.Mondjuk sokat nem állítgattam,beállítottam az úszószintet,tűt középállásba,csináltam rá fasza alapjáratot,kb ennyi,gyertyaképet stb nem néztem méég Mert már annyira be voltam sózva hogy gondoltam hirtelen nem vetem bele magam a karburálásba mélyebben,és alkalmas hely se nagyon van hozzá,de nyílván erre is sor kerül.
Szerintem ő a síberkehelyre gondol, amibe a fúvóka van csavarva. Te melyik betétet használod az S3 hengerfejjel? Mennyire érezhető a különbség közöttük (ha próbáltál többet)?
Szevasztok,Végrre a kálváriám végére értem
A schubertorony alatti tömítés okozta a sokallást,Szereztem használtan egy karbit nagyon méltányos áron...És lám brutál a gép,semmi dadogás,összes fordtartományba faszán műkszik.
Köszönöm mindenkinek aki rám pazarolta értékes idejét és segített
én kerek harminc évesen lettem allergiás, egyszercsak... aztán pár évig szedtem szezonban, ezeket a claritin szarokat, aztán nagyon hamar nem értek szart se, azota sok-sok éve nem szedek semmit, viszont jo sokat járok a természetbe, kapom az ivet...
Nekem is ezt mondta Wittmann, csak nem bírtam elképzelni, (nem vezette le) hogy mért jobb alsó tartományban, és alapvetően alacsony fordulatú gépben a nagyobb tér.
Bár kurvára bonyolult legalábbis így elsőre.
Abból tudni fogod a választ, hogy a motorból kijövő nyomaték nagyságát nem befolyásolja a lendkerék súly, hanem a forgó tömegerőkhöz és így a nyomaték megtartásnál van szerepe.
Esetleg az alternáló tömegerőt lehet vele kiegyensúlyozni,
de mivel eleve megnöveli a főtengely súlyát az alternáló mozgás által keltett alternáló erőre eleve hatása van.
Nagyjából annyi a lényege, hogy jobban megtartja így a nyomatékot a motor, de cserébe nem pörög fel olyan könnyen.
Szubjektív infó volt, azok alapján, amit eddig értek vagy félreértek a szakirodalomból, szóval lehet hülyeség is, amit írtam
Eltűntem, de nem motorozni ]
Influenza kiütött, motor hengerfeje könnyezik, még be se volt indítva, lehet levenni
Most keveset is eszik,habár 185ff van benne..
NOZ tű,ezzel nagyon jó a gázreakció.Mondjuk sokat nem állítgattam,beállítottam az úszószintet,tűt középállásba,csináltam rá fasza alapjáratot,kb ennyi,gyertyaképet stb nem néztem méég Mert már annyira be voltam sózva hogy gondoltam hirtelen nem vetem bele magam a karburálásba mélyebben,és alkalmas hely se nagyon van hozzá,de nyílván erre is sor kerül.
és eladják a konzum idiotáknak háromszoros áron...
de nem bakkecskét
Vagy háztól veszed, ahol van kecskécske!
vajon az mennyire lehet eredeti?
Rá szeretnék mérni,de nem tudom hogy mit és hol kéne keresni.
Ha nem hamisított, nincs semmi kellemetlen íz, utóíz.
aki nem annak száradjon le a péloja...
A schubertorony alatti tömítés okozta a sokallást,Szereztem használtan egy karbit nagyon méltányos áron...És lám brutál a gép,semmi dadogás,összes fordtartományba faszán műkszik.
Köszönöm mindenkinek aki rám pazarolta értékes idejét és segített
ha rám halgatsz nem szedsz semmit...
Köszi.