Részemről úgy tudom, Csika nem csinál telókat, elfoglalt, nem is tudom mikor írta, s most nemrég is írta, ne küldjenek neki semmit egy darbig. Utána persze biztosan csinál majd
Egyébként is csak kímélem, megkímélem a látványtól, ami fogadná.
A tanácsa egyébként bejött a hátsó teló védő takarónak köszönhetően nem ment teli sárral a hátsó teleszkóp szimering feletti része, szép tiszta volt, nem olyan, mint amiket ő fényképezett. Így utólag is köszönöm neki a tippet
Ami esetleg belement, az a szutyok se maradt benne, alulról levettem a gumikat, nem így mint a képen volt
Ez egyébként szétszakadt kínaiban vett esőkabátból kivágott anyagból varrtam össze
Velem összeveszni? asszonynak se sikerül.
Köszi az infót a lehetőséget, messzi vagyunk.
Ha jól sejtem a polír a "kellemetlen" örvényléseket hivatott kiküszöbölni, s azt megakadályozni, hogy lerakódjon ott cucc, valamilyen szempontból így melegedés elleni tuning is
Csak tudnám a gyár miért nem csinálja meg.
Préssáv szélességet akarnál változtatni, vagy maga az égéstér kialakításon? Részemről inkább szélesíteném a sávot, hogy nyomatékosabb legyen, de az ugye már nem lehet ezen a hfejen, keskenyíteni lehetne, de minek, nem célom a forgathatóság,
illetve a túl alacsony sebességgel áramló keverék se nyerő, meg persze a túl gyors se
Amit sajnálok, hogy a berakott wössner dugó tetejét(domborúság, tetőmagasság) nem néztem meg jobban a bent lévő proxhoz és a gyárihoz képest. Préssáv magasságot még megnézem cínnel, mennyi így hidegen TDCben, elvileg 1,5mm nek kell lennie, mert a talp és hfej tömítés adja, persze nem sokra megyek vele, mert a hengerfejen nem mértem le a préssáv szélességet, de még az égéstér kialakítást se, így számolni se tudok semmit, hiába vannak meg vezérlés fokolási henger átmérő adatok.
Ha belegondolok elve át kéne tervezni az egészet, mert 98 ban a japók nem ehhez a kutyaszar benzinhez tervezték a sűrítési viszonyt.
Ha megint másik oldalról nézem, 60-70%tól jobban nem igazán szoktam pörgetni a motort, azaz még a kipuff nyílást is lejjebb lehetne faragni s kicsit eltolni a nyomatékgörbét.
De ennek nagy része mind szép elmélet, mert 100% nem fogom szétfaragni a hengert mondjuk, de még a hengerfejet se, max apróságok, majd ha lesz hozzá elég elméleti háttér, amíg nem értek hozzá, nem nyúlok hozzá ilyen formán.
Ülés felrakása=egyik oldalon az alu fül letörve, másik oldalon is gáz, azaz le kell faragni a régit mind2 oldalról, de lehet csak az egyiket csinálom meg mert már tele a tököm, majd acélból (mert aluból már tuti nem fogom) hajtani új fület, kifurkálni megfelelő helyen, majd felszegecselni a helyére. Ennyi volt az ülés, leírjam a többit, mit értek alatta?
Hello! Amennyi energiát/pénzt elbasztál már arra a motorra, abból faraghattál volna fából egy újat. Szerintem kérdezték már tőled, de én is megteszem: minek szenvedsz vele? Megbántani persze nem akarlak, ne is annak vedd légyszi!
ugyhogy ha holnap reggelre egy levágott ló feje nyerít az ágyadban csikusz tuti olvasta a tegnap esti írásod..
és akkor fuss fuss ameddig a lábad visz előre..mondjuk busszal a menekülés is gyorsabb ..kényelmesebb biztonságosabb érzés...
na lyaúNApot...
dévó...
örülök hogy ilyen jól haladsz...
bakker.. én is hason-ló..an állok...mert leszedtem az ülést ugyanis elég jól kirepesztgettem az utobbi...2..3 motorozás alatt...
ugyhogy akkor.. lehet nekem sem kéne menni...2-3 7ig....ugyanis...azt ha visszajönne ma..még fel is kéne rakni valahogy...különben hogy pakolom be a kocsiba...ülés nélkül
vagy ha nem jön vissz vlhonnan kuncsorogni kell egy ilyen ülést..és mot nem jut eszembe..csak 6-8 haver aki esetleg odaad6ja....
ugyhogy imádkozok hogy a bőrös megcsinálja a 3 nap alatt azt a ...1 órás melót
mert a börösöm egy igazi éndzsel
abban hogy a régit visszaöntötted abban több magyarázat is logukus lehet hogy ne érezd magad nagyon hülyén...
az egyik:
kiszedted a fáradt olajat....az megpihent.. a fáradtság átragadt rád...és ezek után a kipihent olajat te a fáradtság miatt nem cserélted ki úlyra....
de mivel az olajad kipihent .. igy dont wörri...
hibát mindenki követ el.. főleg aki csinál valamit...de valami azt sugja .. csika mint fórumtag és telőszerelési ellenfeled..most be van kulázva hogy elveszed a kenyerét. ..miközben.. nincs is nála kenyér....
Meg polírozd fel a dugótetőt meg az égésteret a fejben!
Mondjuk azt az egész égésteret át kellene alakítani ha normális működést vársz el a géptől, mert az már újkorában is szar volt. Azt a beteg hengerfejpakolást meg ki kell dobni belőle.
Ha a közelben lennél mutatnék még pár trükköt amivel elfogadható állapotba lehetne hozni az öreget, de az is lehet, hogy csak összevesznénk
Mesélek neked kicsit
Számomra is hihetetlen, de már 2 hete, hétvégén és hét közben du-este-éjszaka ezt csinálom, még sincs kész
Oka= fél órákig keresek alkatrészeket/szerszámokat,illetve amit rendeltem többnyire azok se jók rá, lehet kókányolni, van pár hiányosság amit szintén kókányolással pótolni kell, illetve vannak átalakítások. Plusz megjött a szervízkönyvem így élből van amit 2x raktam össze, van amit rosszul s azért vettem szét, s van amit meg azért vettem szét, hogy méricskéljek s még sorolhatnám a finomságokat, mikor este kómásan teló olajcsere közepette visszaöntöm a leengedett olajat az új helyett és össze is rakom, utána meg nézem de sok telóolaj maradt, vajon mé ezek vannak mint tény
RMX utángyártott alkatrész érdekes meglepetéseket tud produkálni egy évben van belőle 3-4 fajta, s néha erre valóra csinálják, néha arra, de legalább odaírnák...
Már nem olyan vészes, ami hátra van, nagyobb falat a komplett hátsó kerék küllőzés, gumizás, légszűrő mosás, első fékcső vezető, fékolaj csere, futómű beállítás, idomok,tank, ülés felrakás, hátsó féktárcsa centírozás, blokkvédő, kézvédő hegesztés, tankolás, kompresszió mérés, cirka két hét és kész is lesz
zsir.. látom kafi...
kár hogy 400 dodó plussz posta...
a kilencven vatt az .. több mint a régi volt ..
mennyi a régi...40..50..60W
de nem azzal jön..mert ha minden igaz..emezzel jön ..
a szupertyúblissal..de mondtam hogy hozzon belsőt is meg egy papusot.. ha emez megadná magát...akkor is meg tudja csinálni...
déw...
látom fejlődsz...
már nem szÍtod a tüzet... röhögést keresve későbbi vitákon
hogy áll a motorod már...
már több hónapja hogy szétszedted..de még nem raktad össze ?
hát csomóba hullik a fán-szőrzetem
már nem is fán szörzetnek hivom hanem..unheppi szőrzetnek
hály.bélák..
mi a helyzet .. látom lyanó okositja buta fejetejet még jó hogy van itt nektek egy ilyen lyanÓ gyerök
Wickszi pédiából :
a tehetetlenségi nyomaték az az..mikor tehetetlennek érzi magát a paraszt.. és elkezd nyomatékot adni a hangjának.. magyarul..üvölt mint a fába a beszorult féreg
Leginkább most motort szerelek, hogy végre tudjak menni, csak sok a szopás apróságokkal.
Illetve más infókat elemzek épp.
A melegedés témában még információ gyűjtés="elméleti képzés" állapotában ragadt meg, információ elemzése és összerakása, amíg nem áll össze, felesleges részeket kiragadva választ adni bármire is, mert itt is sok dolog összefügg.
Egy részt ismerve és csak azt kiragadva válaszolva bármire is, abból nem lesz jó végeredmény, mivel az összefüggés más rendszerrel megmásíthatja rendesen a választ.
Egyébként is csak kímélem, megkímélem a látványtól, ami fogadná.
A tanácsa egyébként bejött a hátsó teló védő takarónak köszönhetően nem ment teli sárral a hátsó teleszkóp szimering feletti része, szép tiszta volt, nem olyan, mint amiket ő fényképezett. Így utólag is köszönöm neki a tippet
Ami esetleg belement, az a szutyok se maradt benne, alulról levettem a gumikat, nem így mint a képen volt
Ez egyébként szétszakadt kínaiban vett esőkabátból kivágott anyagból varrtam össze