Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Ha úgy kérdezek, általában hangsúlyoztam, nem a válasz a lényeg, hanem a MIÉRT, hogy megértsem a választ
Ennek ellenére, mindig megköszönöm a választ is. Fontos a szándék, ha valamikor kimaradt volna, sorry

Ilyenkor azért kérdezek, hátha valaki leírja a miértet az objektív/szubjektív válaszon felül, s akkor talán meg is értem a lényeget a kérdés által
Önmagában a választ sose fogom elhinni senkinek, csak átgondolom, ha van már ott miért is, azt is átgondolom, de nyilván könnyebb a MIÉRTtel indokolt választ elfogadni.

Persze amikor azt kérdezem, hol vesztek hátsó teló szimeringet, nem a miért a lényeg, hanem maga a válasz...
Kérdés függő, mikor mi érdekel, de lehet nem hangsúlyozom eléggé.

Részemről ha válaszolok bárkinek bármit, néha ki is emelem, ne higgyje el amit írok, inkább gondolja át, sokkal többre megy vele, szerintem, persze ez is csak nézőpont és cél kérdése.
Ismét visszajutottunk ide, minden relatív

Utána már hogy mit kezd a válaszommal, az számomra nem fontos,
ha jól értem számodra ez az egyik gond
Lehet a másik félreértés, hogy TE megoldani szeretnél egy problémát én meg valójában megérteni, nem megoldani
Aki a gyengeelméjűek által írt jogszabályi rendszerben szabályosan lavírozva gazságot követ el, az NEM bűnös!
Aki a fent elkövetett gazságot bizonyítván a jogszabályoknak nem megfelelvén ezt feltárja az meg bűnös.

Aki mindezt eldönti a jogszabályokat betartva, de tudva, hogy ez gaztett, az milyen?
Jogszabályokat nézve nem bűnös, de nem tudom, hogy alszik
Jogászok, jogrendszer

Legyen helyette GASRendszer, ahol alanyi jogon mindenki kap egy GASGAS éves benzin bérlettel
Be is baszna az élőhelynek
Ja kezdem érteni, te csak a saját oldaladról nézed az egészet, én meg kis naív, a műszaki részre koncentráltam (a lehető legjobban megoldani) pedig ez az egész csak rólad szól, a kiteljesedésedről, vagy nevezzük akárminek...
Azért az is aranyos ahogy leköpöd a segítő kezet...

De akkor mi a reteknek kérdezel egyáltalán a fórumokon? Miért nem csak azt kérdezed meg magánban akinek el is hiszed amit mond? Jó kérdés, ugye?
Miért vagy türelmetlen?
Ráérek, a hegyre tartó utat élvezem, nem csak a hegycsúcson a kilátást Be is baszna, ha csak annak örülnék és sose érek oda

Majd ha rezonál a motor és gyorsan gallyra megy a főtengely csapágy, tudom mitől lesz, de a hajtókar is wössner, aminél meg mondtam, hogy az alsó csap lyuk nagyobb átmérőre van kiszedve, mert a tűgörgős kosár is nagyobb, így lehet ki van egyensúlyozva a rendszer, persze nem néztem meg, így nem tudom
Viszont azt feltételezném, ha egy ekkora gyár már ilyen apróságokra odafigyel
Szavakkal van még egy nagy gond, nem azt írjuk le, amit gondolunk mögötte, saját magamból kiindulva visszaolvasva némelyik hozzászólást így utólag, amikor már nincs benne a fejemben a gondolat, szörnyülködöm milyen hülyeség jön ki a félreértelmezhető vagy rosszul használt szavakból és nem jól leírt mondatokból

Mind1, ez van, szóval óvatosan a leírt dolgokkal!
Jóvan, de én azt nem bírom kivárni mire a tekervényes gondolatsoroddal bármi lényegesre rájössz, mert valami hihetetlen érzékkel kerülgeted ezeket és többnyire csak a felesleges marhaságokon agyalsz...

Pl pár napja azt olvastam a Viki pédiáján, hogy a Wössner dugó többnyire nehezebb mint a gyári, ezért elviszi a kiegyensúlyozást, ami nem jó. Ezért néha könnyíteni szokták a gyárinak a súlyára...
Még fényképet is találtam hozzá :
Ha ki akarsz sütni valamit, próbálj meg objektív hírforrásokra támaszkodni. Jelen PDS kérdésnél motor esetében szerencsére van.
Ott a bontott ábra megnézed és megtudod az IGAZAT

Más esetben, már lehet gáz van, oda már rengeteg forrást kell átnézni és az intelligenciádat/logikádat használva megpróbálni kitalálni az igazat
Szép napot!

Itt a jó idő, motor nuku, bezzeg a hidegben fagyban motoroztam csavarossal a télen
Előbb el kell kezdeni vele foglalkozni
Hoppá! (tegnap nem volt türelmem a hülyeséghez ezért csak a márkatársam és Gonzó hsz-ait olvastam el...)
Na szóval "mester"? Azt mondod mesterien kergetem őrületbe a balfékeket...? Na jó, nem tiltakozom
Újabban már szégyenlős is vagy? Ja, múltkor se mertél meghívni egy sörre...
1)
No majd ha lesz motorom poénból kipróbálom. Forrasztó pisztollyal vagy egy felhevített késsel tüskét faragok a bütyökből, de olyat hogy elvágja az ujjamat .

Azon néztem még nagyot, mikor egy verseny felvételen a srác egy akkus csavarhúzóval / fúróval belefúrt spontán egy lyukat a gumiba. Tudom, hogy kis nyomásra van szükség (1 bar alatt), de ez azért má túlzás. Gondolta a fene fog majd a szeleppel bajlódni, hogy leengedjen egy kis levegőt .

2)
Én egy web oldal alapján az összes GG-hez Progresszív lengéscsillapítót írnak, de ezek szerint az sem igaz. Akkor érdemes volna kihagyni azokat az évjáratokat, amelyik PDS-sel szerelt?
sok sikert és még több türelmet és rengeteg pénzt az elektrodára
amugy nem kerül sokba a himba felujitása, ezt cáfolnám hosszu évek tapasztalata alapján,

a lényeg abban van hogy ne legyenek az emberek restek egy szezonba 4-5-ször szétszedni kipucolni, bezsírozni.... és akkor hosszú évek telnek el felujitás nélkül..
csak az emberek lusták, azt hiszik mert megnyomkodják a hátulját és mozog, rugozik, akkor minden oké, holott lehet hogy már full száraz rozsdás tűgörgök vannak benne...
1. teszteld le magad... végig huzod hátrafelé az ujjaidat a legömbölyödött bűtykökön,... utána a megvágott éles bütykökön..
egyböl rájössz melyik kapaszkodik jobban...
tapasztalat szerint semmit nem befolyásol a törésen, az a gumi amelyik anyaga miatt hajlamos a törésre, az megvágás nélkül is törik...

2.semmit nem váltott le az ujjabb motoroknál a pds.. ezt csak is kizárolag a ktm csinálja, semelyik másik tipuson nincs, sőt ök is most kezdenek fokozatosan vissza térni a himbára..
nem jobb a pds, viszont lényegesen egyszerübb, viszont cserébe sokkal többet kap a telo, meg a szelepek, de erröl csika tudna autentikusan mesélni mennyi narancs hátulját kell csinálni, mekkora belső bajokal...
1) Tényleg ilyen sokat számít, hogy a bütykök nincsenek legömbölyödve? Ha belevágsz ilyen mintákat, akkor nem fog meggyengülni a bütyök és letörni?

2) Azt már körülbelül sikerült kitalálni, hogy az újabb motoroknál a himbát felváltotta a PDS (Progressive Damping System = Progresszív Lengéscsillapító Rendszer). Ez tényleg ennyire jó? Csillapítani nyilván csillapít, gondolom máshogyan. Viszont a himba felújítása mindig sokba került, ennél pedig a lengővillán lévő felfogatásnál kell cserélni néhány dolgot. Olcsóbb, megbízhatóbb a PDS ?
figyeld meg a videot, olyan szögbe filmezi azt a kacatot hogy ne legyen feltűnő mikor pont legömbölyiti az élét az uccso mozdulatal...

ennyi pénzért rakhattak volna egy kis ivet abba a kinai pákába...
ahogy Gabi mondja,

olcson-otthon-alut hegeszteni... na ez nem az a kategoria amivel betörsz a piacra...
igy már elfogadadhato a magyarázat

interpretálnék ,mert én inkább művészien igazitottam volna hőlégfuvoval
védőgáz nélkül baszhatod. az meg nem olcsó játék. maga a készülék lehet tudná de gáz az kéne neki . ha nincs gáz az gáz. csinálsz majd szép taknyolásokat. nem fognak sorban állni ahegesztérért szerintem.
jó reggelt..bélák...
mi a helyzet...

ez a gumivágó izé..ezt ..krisztihánynak van ilyne forrasztópákás..
oszt az jól műszik...akarok én is csinálni egyet.. de nem gondoltam 10ezn ezrekért..mert akkor inkább marad a flex..ami ahogy mondta is gonzó úr...lehet füdtüs...lehet kicsit büdös....lehet kkicsit mindenfele dobálja a trutyit..de az udvaron pikk pakk megvág6ó...
gonzó..milyne páka az..ami neked van éas szar mert nem elég meleg...?
sima egyyszerű...

másik kérdésem...
ktm fórumba úgy emlékeztem van egy két hegesztésben jártas koma..de válaasz nem jött..lehet itt olvas...

hogy szenvedünk ezzel az aluhegesztéseel...mert az egy dolog hogy egy 10cm nyi varrat az vagy 2ezer ft..de hogy még 3 napig várjon is rá a paraszt..+még kétszer 10km oda vissza x2=azaz 40 kilómétert kocsikázni...oszt mondom vagy megcsinálják a héten vagy sem..
szóval mocskosul unom ezt a lutrit
lényeg...
van inverter..40rugóért..úly 3 év gari..
azzal ha minden igaz lehet hegeszteni sima vasat..vasöntvényt és aluminiumot is..
és az lenne a kérdésem hogy az a bevonatos alupálcával ha hegesztek valamit az mennyivel lesz másabb a varrat erőssége.. szerkezete..mennyivel terheli túl az aluminiumot.. mondjuk az awi-hoz képest
ez azért szim mert olyan mint asima hegesztő aparát...csak beleküldöm a bevolnatos pálcát .. anyagot előkészitem.. és gó heggesztés..
nem kell védőgáz meg semmi...
meg mondjum nem elhanyagolható hogy nem 100on 1000rek!

természetesen megtérülésről szó sincs..de ha itt motoros haveroknak kell ..elhozza megheggejtem arssz boldog lesz ..motorja kész..(váznyúlvány..blokkvédő..váltókar kikopott lengővilla részei..stb).....
ugyhogy ..ilyenre .. jó lenne-É ez a szerkezet...

válaszokat előre is köszi...

majd este olvasok ..mert most utazni kell..valahova..izé..titkos helyre.. élmény gyŰjtés céljából..
nem úgy mint jakszinak..hogy kimegy az udvarra oszt a kert végéből indul a kárpátok...
zolikám...ezért irigyellek .. az életem végéig
Én egy erős forrasztópákából készítettem egy háztájit. Az kevés volt a gumihoz, gázzal rá kellett segíteni.

A flex-nél maradtam, parasztba, gyorsan egyszerűen.
király!

lehet kipróbálom én is...

nincs kedvem erre kiadni 17ezret

pedig jó kis gép lehet

http://youtu.be/YBL9Gv-1pkA
A 18-as ballonos gumi beleért a gyári védő műanyagba (krosszmotor), azt ki kellett venni, és ezt tűnt a legjobb megoldásnak.
minek beburkolni ? felesleges , ugy tisztul a legjobban ahogy van
kell egy kis gyakorlat hozzá mint mindenhez, de hamar belejössz...

a flexelés kezdőknek valo,tiszta szutyok lesz minden a flex, a gatyád....
a fűstölös pákás modszer sem ér egy kalap kakit, ez egyszerű, gyors és csendes, ráadásul amint látod rak egy negatív görbűletet a bűtyökbe, még jobban tud fogni... ennyi