Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

huh jóóóóó volt a dua gec.

elvileg tegnap úgy vólt a polirozoval talalkozunk s meghiv egy ebédre itt ujpesten, renddezze a restanciáit, de már a második igérete is elmaradt.
sajna.
figyu..zsir.
ismersz...
megfutamodós vagyok...ezért voltam én innen erről a környékről egyedülmenőben.. egy év távlatában vendéghajtani..M.zolinál...egy másik hegyben zoziéknál....másik másik hegyben... dem zsÓtival is..aztán dévnél is...jó
dévnél kétszer is ..meg szuliQrnál is....
mert innen a környékről csak én vagyok olyan megfutamodós
a többiek ..bontósék szalival..goldentúttal keményen bevállalták hogy itthon mardnak és védik az alfődet a betolakodók ellen .
nehogy úly helyen járjanak

a Qrwa élet hogy ilyen megfutamodós wok

elnézést is kérek...
na megyek polírozom a motort..mert a 7végi sárban úgy is csak a mocskolódás lenne
hát végülis aki alszik az nem él
nem nem
Dani szperfiu képes ezekre, s superman erövel simán felugrik olyan helyekre csak nézel.
szoval nem kell kuplung sem motor erő sem kell
siman a supererő s Dani ezt tudja.
nem nem a gravitácios mező...

hanem a mágneses mezőt vegyitettem egy kis CERN-böl szerzett anti anyagal...igy már tér ugrásra is képes vagyok... ha akarok...
ha velünk jösz ilyenek vannak:
http://youtu.be/YAMxyX1CSjQ

a bolyák peig ilyeneket csinálnak:
0:40 figyeld a bolyát
http://www.youtube.com/watch?v...
vissza idézem azokat az idoket amikor megfutamodtál, majd a végén a baxogatás után elfogadtad a kihivást. de ezt hagyjuk... régi sebeket hisztiket ne tépjunk fel...
de ide lehet jönni de szerintem neked azt a 320 km nem éri meg, talán az üröm-dorog menet igen. de ahhoz elég dorogra menni, vagy a mátrába dew hez. Igaz mostanában ami Dani mutatot az nagyon complex, teljes és durva, igazán nekem 65 km s elmondom a legjobb hely a világon. Erdélyel hasonlo talán egy két hosszó feljárot meg lajárot találna a fitala ember akkor zsir lenne.
De tervezem elmegyek oda Poineaba majd ott van minen csak az nekem 500km..... de ki nem szarja le 6,7 fogyasztással.....
most is a hires motor polirozoval lementem 1200 km minden költséggel egyött 40e Ft bol. 33 Ft / km-el. az nem rossz.
látod zsir..
mindég csak emlegeted hogy elviszel ledobatni az 5nyusziöcsit.. de sosem hivol el ..mert ürömön (k-)ellenek a bólyák
tudtam tudtam...
gyakorlatilag teljessen szétfúrtad az egész agyat...ugyhogy most a levegőben ló a qplungod.. és a garvitációs mező tartja a helyén..illetve a röpsúlyos erő...
tanyÍccs mezster . . . .
Ron,
tudod ez fizetős lesz.... én tudom a titkot tán miért is ?
tegnap 33 percet pletyiztunk telon fiam...
amugy nem akarom elkiabálni, de.... valoszinű nekem most meglett a kuplung hiba oka...
de nem mondhatom el mert ez sulyosan fizetős történet ... mármint az fizet nekem akinek elárulom a titkot..

amugy halálosan egyszerü blőd dolog, csak senki nem gondol rá ..majd ma letesztelem aztán kiderül az volt-e a bajság
ugyan ezzel a technikával tudok váltot javitani ,neten keresztül....

kicsavarod az ott találhato összes csavart kicseréled a hibás alkatrészt, utána minden csavart vissza csavarsz.... ennyi... van még kérdés..?
amúgy én qÚrwa sok hidról olvastam meg hallotam..pl:hÍda kwály folyón..meg ilyesmi
de ott 1...2mm biztos nem számitott.. inkább 10-20 és nem mm hanem MÉter
ezek a hülye gázgasz mérnökök nem elég hogy a qplungot elqrlyák..még a hidat is rossz helyre épitik...
a román versenyeken..meg nem hogy épitik a hidat hanem nem engednek rá, hogy patakátkelés legyen
amit szÍwből utálok
ezek a fej feletti motor áthajigálos történetek nem szoktak pozitivan végződni...
boldog Csanád napot...
csani..
készillyed a motorod a 7végére... mert megyünk...azt hogy melyikre és hogy hova azt még nem düntötték el...a tsapat

a fúvókázással bálint féle segitcséget tudok nyÚlytani.
kártélyem exc 3 százasnál...ff 160-170 ig...
alapjárati 35-42 ig...
tű:rozi ..nÓzi ..bori...
ezek az adatok mind tol-ig..de egy biztos ha shár lesz akkor a throttle az meg full
dolgoztál persze.... valami csajon...
a herli találkozon akar vele felvonulni ..az a cél...

amugy tényleg komolyan vicc nélkül kérdezem ... miért nem fordul el neked a kormányod eléggé? kézzel probáltad már forditani..

megfogod a végeit aztán csak ugy lazán...balra-jobbra...
csanád 1492nek meg boldog. ..izét
ez a gumi...
ez árult el.lyumbó...

ég lyaú hogy nagyobb kárt nem csináltál a gépedbe..mint jozsó(jozsó aki a berendon és sanya barátlya! a susogós mackókban!)

nincs mit.... 8ezerelék
dolgoztam alvás helyett.
lyó hergelt.

9boldog.
az a baj ha vissszavezeteda a karbiba.. hogy azt az RFA-n van(rúf of afrika ) akkor mikor jobra előre beborulosz és kifolyik az olaj a dugattyú aloli térből a kiegyenlitő tengelyen át bele a csHőbe...onnan meg be a karbiba....akkor az ott gyakorlatilag nyakonönti az egész karbit pihenéstől távol álló(=fáradt)olajjal...
az egész karbit...na most ezzel sincs baj ha nincs baj azzal hogy beöntünk egy fél deci olajat a kárburátortorkába...azzal viszont méár van hogy az olaj az nem schŰrithető és ha mondlyuk sok folyik be a szelepnél akkor az....ottan nem olyan jó neki....
1szer egy fs650c ben kb vagy 2deci olaj is bejutott igy a karbinyekba...mert azon is a gyári elvezetéssel ment az olaj a lékszűrő háuséba...és az ott kissé nehezen indult.. mikor meg észrevettük hogy a kipufogó könyökből folyik az olaj.. akkor voltak ám tágra nyílt szemek
igazándiból azt az olajat csak fel kell fogni egy edénybe...mint a smcnél a képen...
mondjuk ha 5 literes olajos kupába gyűjtöd.. akor ritkábban kell üríteni a kupát
esiksznél ez le van vezetve hátul a blokk alá-mögé...ami ugye nem környezettudatos..tudatos tevékenység(akár csak a motorozás ténye sem!ugyhogy haggyák abba
micsoda össze esküvés elméleteket gyártottatok a defektem köré...

amugy roppant rejtélyes a dolog, már küldtem is galambot a rejtély űgyi minisztériumba, hogy vizsgálják ki ezt a mugli tevékenységet
kv