Nekem így voltak elcseszve a motorzásaim sajnos elég drága volt már úgy a 2T hogy minden alkalommal kellett bele plusz egy gyertya ami ugye 1500 volt,plusz miután már kezdett darálni mint ahogy barátaim mondanák bajor traktor bár a KTM nem bajor na mindegy is minden kedvem elment és sora hibáztam motorozás közben! Most házasítom a suzukival bár már a Lada is benne van kicsit és így élvezhetem a motorozást! Havernak van egy 2007 EC300 bár nem nagyon nyelezni neki de neki alig eszik 35alapjáratival 160főfúvóka és N1EF needle jet! De nem igen hiszem,hogy neked nagyon kellene állítani a motoron
ezt a tű dolgot egyszer én is kipróbálnám. csak nekem ehhez nincs türelmem. pedig tuti lehetne rajta javítani . meg lehet nem is enne ennyit.
a 30 km en egy tank az übereli az enyémet! ami nem kevés. nekem most elég hitelesen le lett mérve. déván elmentem a tankoló pontig ami pont 50 km volt. majd full tankal ujabb 50 km . igaz kb fél fél decik voltak az alján mikor megérkeztem. és azt is hozzá kell tenni ,hogy folyamatsoan jó erős közepes tempóban idönként szopóban de azokat hamar megoldottam. mióta 300 as lett mintha nem enne annyit mint mikor 250 volt dettó azonos beállítással. furcsa...
lehet veszek bele egy szuzuki tűt akkor és kipróbálom. de ez is kurva nagy lutri. basszak el egy motorozást hogy leméregessem jobbe és nem e kevesebbet eszik. na majd holnap megnézem mennyit eszik .
Ronis,tudnál nekem segíteni,(vagy valaki),hogy mekkorák a gyári fúvókák gasgas Ec300-as 2002-es karbijába?
Meg hogy a tűt melyik állásba érdemes rakni,eddig középen volt,fogyasztásom ge.i sok,kb 30 kilométer erdőzésnél megette az összes benyát,vagy az normális?
Vártam,hogy fel tedd a kérdést nem akartam itt egyből kifejteni a hiba feltárást,még a végén a titok olvasók továbbra is titok olvasók maradnak! Na mindegy,szal ténylegesen az van amit Dew barátom is írt! Próbáltunk több állítást is benzinszint szegényítés,de az nem jött be középen továbbra is bedúsúlt és full olajos gyertyával tértem vissza!Majd megnéztük az RMX tűt ami szemmel láthatóan vastagabb volt mint a KTM tű szóval Goo bele és próba már indításkor észre vehető volt a változás csendesebben járt a 2T és nem olyan erőszakosan!1 próba és lőn világosság a gyertya már kezdett barnára ki égni! Na de térjünk a sörre most akkor hogy ígyunk Béláim!?
Jani tény hogy a cross motorokat a nyelezésre találták ki és kell is bele a platina vagy az írídium gyertya ,Zari nekem endurózásra mondta a ES gyertyát,ahol igen kevés a nyélgáz és ezek a gyertyák tisztulnak a legkönnyebben! De am BR8EG használok én is volt benne próba kép BR6ES is ha sok neki a közép tartományba a benzin akkor mindegy milyen gyertya van benne ez tapasztalat!
Ha kell gyertya van vagy 30db ami slusszos lett,nem tudom mit lehet vele kezdeni aha a porcelán elreped,de nagyon szívesen oda adom!
akkor csak ennyi...
kiszegényitettétek még jobban...
nem baj az a lényeg lyaú legyen
tudtam én hogy a lyapók százszor jobb gépeket csinálnak..
mondjuk zért az érdekes hog európai kaburátort - ha már ilyne fasz motort tudnak csinálni a ktmnél.. hogy európai jó karburátor az meg...nix..csak a keihin...de az meg szerintme a karburátorok csúcsa..fcr 41 (4125A)ehez még folytószelep érzékelő sincs..mert minek
Én nyertem mer aki egy esiksznél többet esiksz el az már többször nem esiksz el.
bálint hát a helzgétre nem megy senki..de erzbergbe már szerveződik a bográcsos bulyi
lehet hogy az es--az valójában eg volt az enyémnél is csak.. már rég volt ..és elfelejtettem... 2007ben volt utoljára 7 tél alattam..amit nem ezért vezettem hogy odaadja valaki mert nem bir felmenni...
hanem küzdöttem vele mint disznó a lyégen...
bálint adta meg a z utolsó döfést a motornak ..a zarándba...mert mikor először kijött... motor tönkre is ment...
de szép idő ksi voltak.. sok kempingelés.. ami már sosem lsz..mert a kempiGnyóban átvették az uralamat a vad-Ászok
Kifejtenéd miért olvadhat meg? A rézmagos középelektróda olvadna meg?(1000 C az olvadáspont kb)A G-s gyertya nikkeles, az bír 1500 C fokot.
Robbanásnál viszont 2000-3000 fokokat írnak rgo, ha nagy fordulaton van a motor, nincs ideje meghűlni a gyertyának?
Nekem még egyszer se volt gondom az S végűvel sem, igaz 1 perces koppgáz még nem volt, de nincs is rá szükségem sehol
Meg elnézve a gyertyáim képét, még az öntisztulási fokot se éri el a hőmérséklete.
én is beirtam ide 1 napja téma felvetésnek, a hells angels bulit, ami itt lesz jövő hétvégén, meg a nyakát majdnem levágo qvados sztorit arra se reagáltatok semmit....
most akkor én is hisztizek egy sort hogy senki nem reagált a beirásra...
ebben lehet valami . egyszer tesom ujságolja hogy tök jól megy a babetta a kikukázott halott gyertyáimmal. mondom mivan? jaja azzal megy. mondom fasza. akkor ez csak valami tecchalál? amúgy én átálltam az eg re es ről. kicsivel jobb minőség ezt ritkábban öli meg. br 8 eg ja és ugyanez denso márkában csak más számmal. most nem ugrik be. ngk hitvány.
látod bálint erről bszéltm ..ha nem is akarsz eljönni akkor nem is kell válaszolni... okosat meg főleg...
az hogy ott nálatok jó lehet menni ha csak 1 órád is van motorozni az nem is kérdés...
ha lent laknál az alfŐd közepén azért kiváncsi lennék te hogy oldanád meg ezt a témát ...amivel itt dolgozni kel nem is keveset
viszont kiba jól kiugrottak a nyulak a bozótból...
a macskákra gondoltam akik ot vannak a bozótba figyelnek mint a nyúl...és nehéz észre venni őket
na a tegnapi redzsi 13ra Értelemes jelentkező..aki szándékkal el is jönne.. nem akadt.. ezt sajons már mikor elkezdtem irni is tudtam hogy igy lesz ..de mondom irok ide nehogy az legyen hogy nem szóltam és 123an meg eljöttek volna...
szóval erre a beirásra osztán jöttek elő a macska-nyulak
és rá kellet jönni ha nyulak fele csak egy szmálylit rakna ide ba hogy olvasgat...akkor már úgy telis teli lenne a topik szmályliwal hogy nem lehetne irni
jani.
nekem kéttében még kicsi rutinom(krossz cz 250, kx 420,500 gs 350, sx 360, sx 380)...és a fülét sem húztam neki sohasem
lehet ezért is élte túl az összes gyerta a motorjimban egy évnél tovább
ezt most már látom igy van...köszönöm hogy felnyitottad a szemem
majd a többi titok olvsó kéttés bénabélának meg mondom hogy mi a szitu...
szali.
remélem is hogy sikerül végre megbecsült munkádért megbecsülésnek számitó lóvét kapni...
ha még nem mész ki...és tényleg igy ingyé dolgozó..mostmár látom is .. akor náűlam is csinálhatnál egy olyan profi milás konyhát.. ha úgy sem kell kifizetni ..lehet 2 milás is
frenk..
aztán végül is ideirod hogy milyne jó lett..de hogy mit csináltatok.. pontossan mit cseréltél hova álitottad..azt azért nem merted leírni
pedig a sok tanácsoló mind kivánics is lett mitől lett jó...
ha véletlen olyanokat irnál le a mi csak benyal6ó öt centes...és qÚrwára nem is ugy let jó.. akkor meg az ÉN vendégem vagy egy láda sörre
azt hogy igazat mondod e vagy 5 centes lesz azt majd dévtől megtud6juk
Én nem félek az ES gyertyától, igazából a ti dolgotok, hogy ha aztán elolvad kb 1 perces koppgázas menetnél...
A kétté beállításról meg ne vitázzunk, az enyémeknek nincs beállítási gondja.
Mondjuk én is szoptam eleget a kétté krosszal mert a lakótelepről nem illik zajongva távozni és érkezni...
A kétté verseny gépet akkor sem alacsony fordulatra kell állítani, mert nem arra van kitalálva, inkább köpje be a gyertyát lassan menve, mint tempóval elolvadjon benne. Ha pedig valaki mindenképpen alacsony fordulati nyomatékból szeret motorozni az vegyen négytét.
Ja még annyi, hogy az összes kidobott újszerű kétté race gyertyátokat átveszem valamennyi kis forintért
amugymeg kibebaszott jott motorkáztam ma délután is, és nem mentem el a világ végére miatta, csak megjártam az összes nehéz helyet a környéken volt amelyiket 4-5-ször ... jol elfáradtam.
fasza idő van nálatok.. láttam tiroli meg svéd, angol ismerős képét hogy ott meg havazik....
usa-ban ohio államban 1 nap alatt 30 brutál tornádo, de no para nem irnak alá semmiféle kiotoi egyezményt, járnak tovább 6 literes suw-al... sose fogy el, halleluja....
Nekem így voltak elcseszve a motorzásaim sajnos elég drága volt már úgy a 2T hogy minden alkalommal kellett bele plusz egy gyertya ami ugye 1500 volt,plusz miután már kezdett darálni mint ahogy barátaim mondanák bajor traktor bár a KTM nem bajor na mindegy is minden kedvem elment és sora hibáztam motorozás közben! Most házasítom a suzukival bár már a Lada is benne van kicsit és így élvezhetem a motorozást! Havernak van egy 2007 EC300 bár nem nagyon nyelezni neki de neki alig eszik 35alapjáratival 160főfúvóka és N1EF needle jet! De nem igen hiszem,hogy neked nagyon kellene állítani a motoron