figyu...
nekem sem tetszik.. mert biztos szebben mutatna egy exc 500as 2014es a garagéban.. de ettől az sem lehet jobb
irtam már hogy az esiksz 5nyuszi ötcsi. . .
amúgy ronda de . .nem szép
na itt vannak a képek..
lehet látni hogy kárcsúsodott a dob.....shufnitunnying részinesre(390mm) meg kapott úly tömőanyagot is.. mert a régi az ...50%ban üres volt..
illetve a szpolyler kárcsúsodás.. lyamahósodás ment végbe...
Ezt neked küldöm. (google fordítóval parasztba) Törd össze a malacperselyt, és mehetsz vásárolni!
Most kaptam a Freeride vissza a dyno tuner és úgy érzi, sokkal jobb.
Az eredeti térkép éreztem, hogy ez volt a sovány előszűrő le, és géz távolítani a hangtompítót.
Ez valójában veszélyesen sovány, 15-20% extra üzemanyagot kellett hozzá az alacsony fordulatszám-tartományban, akár 5000rpm.
A 5000rpm felfelé kapta nagyon rossz, és akár 50%-kal több üzemanyagot kellett hozzá, hogy ez akár egy biztonságos szintre.
Amikor felvettem a kerékpár új, a kereskedő azt mondta, hogy ők csak tesz egy új térképet, amely KTM küldte őket.
My Dyno tech azt mondta, hogy még a szűrő dobozt, és gézt, akkor már túl sovány.
Nem tudom, ha a kereskedő technikusok töltött fel, és tegye a rossz térképet a motorom (ők soha nem bevallani), de még mindig azt mondja freeride tulajdonosok, hogy ez rendben van, hogy távolítsa el az előszűrő.
Egyébként itt van az eredménye az egyéni re-térkép (üzemanyag, csak gyújtás térkép érintetlen)
..tudsz te jokat valaszolni nem jedsz meg az arnyekodtol
Kiprobaltam a qplungot es jol dolgozik,jobban mind eddig,most csak arra vagyok kivancsi,hogy a nagy nyektetesekkel hogy birkozik a likid
jaxy... hát olyan a kuplung is mint a fa...sod.. sokat huzkodod majd felkeményedik..
vagy nem, de az biztos...
amugy meg alulrol töltjük fel a kuplungot -féket nagy fecskendővel , igy marad benne a legkevesebb levegő, utána 1-2-szer légtelenitesz és már jo is...
Bakker meg a plafonbol is csopogott le.....az olaj :))na de megoldottam...ugy,hogy huzogattam neki meg ki be ...de sehol semmi...aztan miutan tiszta pipa voltam,levettem az also dugattyut tartalmazo hazat es kezzel benyomtam a dugattyut...na ekkor meg a plafonbol is csopogott az olaj:))aztan ezt a muveletet megcsinaltam finomabban hogy ne szivjon a felso taralybol levegot es szepen kirugott a dugattyu.felcsavaroztam a 3 csavarkaval a helyere es ime van Q.A fasznak kell ott huzogatni baszogatni.
Egyszeru..megtoltod a felso tartalyt,es kezzel benyomod az also dugatyut,majd beszuvja maganak.Utanna semmit nem kellett legteleniteni.Ha ezt tudtam volna akkor nem basztam volna el a fel napot:))
Olajat pedig ami magurat szereltem azt mind kilegtelenitgettem,ugyhogy megint elmetem a bringas boltba es adtak asvanyi eredetu hidraulika olajat amit a citroenekbe is hasznalnak a hidraulikus rendszerukbe....azzal kipotoltam.Most ha nem birja ezzel az olajjal akkor veszek magurat..addigra csak hoznak es majd lecserelem.Ha meg nincs gond vele akkor....
már hivott krisz és mesélte hogy hivtad(aki hivta rá fog ismerni.. nyugi..sok titokképben nem lévő macska )
szóval krisz már hivott és mondta hogy hivtad.. én csodálkoztam a legjobban de örültem is neki...csak attól félek a siralmas teljesitményem után meg majd ....én nem .
de qplungom az kész...
vitonos 180fokig hő és olajálló óring van vbenne.. ugy dolgozik.. mint még soha!pedig meg mondta szír zsirferi.. soha ne mond hogy soha..nem mond hogy soha nem mond..hogy vége...
elárulom.. 20as kell 2mm vastag...
168 forintot réá is kellett dobnom... jó mondjuk ezt a felúlyitást ezt számlával tudom igazolni (mint eladó motoroknál a hirdetésben )és mindjárt kettőt vettem belőle...na azért ne gondold bálint hogy 336ft ráköltöttem.. nem nem .. a kettő volt 168 ft...
lyakszi
hát ugy ahogy mondtam..meg z45678 is mondta..
de pl nekem elment a légtelenitésre vagy...1,5 deci olaj...de én felürröl töltöttem meg...aztán mikor alul már vagy 10 perc után megjelent az olaj!akor felöntöttem az egész dugó alatti teret...majd ekor a full olajra toltam be a dugót... ami igy még visszadolgozott csomó olajat a munkahengerbe.. aztán kezdtem neki a légtlenitésnek...
kálypin egyszerűbben elmagyarázom mint it leirnám..hogy is lehet alsó töltés nélkül is.. de meglehetősen körülményes és idő igényes.. meg még za olajat is eszi..mert kis magurás flaska az vagy 2 ször kiürülne!
de olyanlet a kuplung hogy sÍrtam a gyönyörtől...mint az első aktusnál..a csajok
Hali!
Én egy fecskendővel tolom fel a légtelenítőn keresztül oszt kész!
Ez a módszer nekem a fékeknél nem működik jól mert utána légteleníteni kell de a kuplungnál még azt sem !
Próba
kedves roka Úr.
ez a dolog működött 9,5 évig...aztán tavaj a regimenten benyalatott..de ugy hogy csak is túz forró állapotába ..de elment a qplung.. aztán ahogy lehült!pl lefelé a hegyről...vagy hazafelé a pocokúton.. 60-70el gurulva..menekülve a lelkiisemretem elől meg full jó volt.. a kocsinál is a szálláson is másnap reggel is...de tudtam hogy csalóka királyság vonal elindulni....igy az utolsó nap.. ezért.. hazaérvén lecseréltem az olajat.. rebszol...10w olyan olajra amit szalinak ajánlottam.. igazándiból ö adta oda... (gépkönyv gyári leirás.. a gyári olajat helyettesithető olaj az ásványi SAE 10W hydo olaj.
a lengés csilivili is az ..ha ásványi akko az jó.. na az van hogy jó volt de patakmeder végére felpuhult.. a zarándba..pedig ott nagyon nyikafing forrásal vannak a patakok...szóval igazi nyaktetés nincs...
na akkro visszatértem arra a molos olajra amit 2003 óta rakok a gépeimbe.. mol hydro SA 15...nagyon finoman megy vele...a kuplung..és ezidáig .. a regimentet leszámitva nem is volt baj vele.. pedig.. pl berg..állandó forrással volt..abban a 3,5 év alat csak egyszer lett cserélve..mikor megvettem! és jó volt ott a full szétfőzött gépben is..mindég..peig az is volt a biharban nem kicsitfőztem mikor egy 19es mh3 szárkrosszal voltam
naszóval...pebszolla megforráskor kipuhulás volt ..ahogy forrás megált jó lett megint a kuplung.. ezzel igy mentem mlég egy tesztnapot.. ugyan az a szindróma.. osztán 9 év után megent vettem molos olajat...(mer a liter az kiszolgált 9 évnyi 5 motort!)csak már elhasználgatam más kuplungjába is...
szóval...vettem...tavaj októbaeben...azt lecseréletem..október óta.. (vékonyan!)azért toltuk nem keveset.. és hibátlan is volt!...de heka utáni első menetnél...bepuhult.. na akor kicseréltem.. ugy ahogy ott a hegyben lehet.. félig meddig.. mert csövet ne mtudtam rádugni..meg semmi csak úgy kipumpálam 2-3 tartálynyit... (látszot hogy az olaj meg volt feketedve!)szóval kinyomkorásztam... és utána minimális nyoáspont változáskülönbséggel elvolt a gép..(mert maradt benne a régi égetből..de olyan kevéss hogy ne vergődtem vele..mert végül is jó volt...még daninál is a nyeketetősben ahol azért forrogattunk..
szóval..4-5 hajtás volt benn a az igy lecserélt olajamba...aztán akko itt reggel az úly katlanban...30 perc menet után éreztem hogy megent Óver lesz...ot reggel kicseréltük..mert volt nálam egy kis 2dl es flaskaában olaj .. hogy ne járjak többet ugy mint a regimenten..meg a hka utáni hajtáson...szóvl kicseréltük.. persze erdei körülményke között megent csak úgy valahogy.. de már 3-4 tartályt pumpultam át(tartályban is sötét volt az olaj..)aztán az nagyon működött...15.00ig..na ott aztán szopt mmint torpos boruz .jól smegfőzögettem a nagyhútővizkerékkel is.. aztán meg nem légtelenitettem le a másik hűtőt aztán mégjobban szoptam a forrással.. aztán mikor már gyanús volt hogy ennyire azért nem szar.. és én sem.. akor lelégtelenitettem rendessen .. leengedtem 0,4 re a jóll felfútt nagykerekbütykű gumimat
na utána már mehettem volan. .de akkor meg ütött az órálya a kuplungnak.. egyszer csak hirtelen a teljesen 100% jó nyomás pontú kuplungom megent elkezdett szaarkodni...akkor a cserénél már alul full buborákos olaj jött ki.. és a szine sem volt sötét csak full buborékos...
és a tartályban sem volt jó a mennyiség...
na ezt lelégtelenitettem megint ..de már itt percek alatt vége lettt teljessen.. a qplungnak is ..meg a menetnek is . . .
na a drályvernél nekiáltunk szenvedni..... mert csak fogyott megent az olajból..de kb negyed tartály..viszont full levegős volt megent.. alsó munkahengert leszedtük.. és ott volt a baj... gumigyűrű elkopva.. kicsit keményebb is a kelleténél..
osz ott jött az 5let hogy neki a mágura bályszikli olaja jó lesz.. mert minden kép hibát akartam tunk találni.. de hiába ..mert ogyűrű nem volt...ott nálam.. a csodadobozban itthon volt szali dobozán...
aztán este itthon tiszta fejjel értékeltem a történteket...
eddig csak ezze lvolt bajom.. és valsze ga za a gumi gyűrű az szopat.. lehet hogy vot ott valm irégi bizbasz .amivel lecserélték nekem ezt az olajat.. nem gyárival és azért! azért is volt kicsit keményebb... mert emez az hirdo loaj ez .. nem bántja a gumit hanem ápolja!ezt a gyári oringet amit szali adott benne volt északa.. full száz100alékos an ugyan olyna maradt ..ne msi szivta meg magát..szóval kimegyk öszerakom ezzel..(forditva)aztán megnyektetem a kispályán.. fel lékben ..meg főzögetem sé meglátom.. szétszedem .s és ha olyna lesz mint előtte volt ..10 évig.. akkor hagyom benne.. ha nem akkor meg rályaérek költeni rálya...
na lyakszi már ir és türelmetlen..
nekem sem tetszik.. mert biztos szebben mutatna egy exc 500as 2014es a garagéban.. de ettől az sem lehet jobb
irtam már hogy az esiksz 5nyuszi ötcsi. . .
amúgy ronda de . .nem szép
de kevergetni...szerintem nem célszerű
azért örűlök hogy legalább neked tetszik...
lehet látni hogy kárcsúsodott a dob.....shufnitunnying részinesre(390mm) meg kapott úly tömőanyagot is.. mert a régi az ...50%ban üres volt..
illetve a szpolyler kárcsúsodás.. lyamahósodás ment végbe...
Ezt neked küldöm. (google fordítóval parasztba) Törd össze a malacperselyt, és mehetsz vásárolni!
Most kaptam a Freeride vissza a dyno tuner és úgy érzi, sokkal jobb.
Az eredeti térkép éreztem, hogy ez volt a sovány előszűrő le, és géz távolítani a hangtompítót.
Ez valójában veszélyesen sovány, 15-20% extra üzemanyagot kellett hozzá az alacsony fordulatszám-tartományban, akár 5000rpm.
A 5000rpm felfelé kapta nagyon rossz, és akár 50%-kal több üzemanyagot kellett hozzá, hogy ez akár egy biztonságos szintre.
Amikor felvettem a kerékpár új, a kereskedő azt mondta, hogy ők csak tesz egy új térképet, amely KTM küldte őket.
My Dyno tech azt mondta, hogy még a szűrő dobozt, és gézt, akkor már túl sovány.
Nem tudom, ha a kereskedő technikusok töltött fel, és tegye a rossz térképet a motorom (ők soha nem bevallani), de még mindig azt mondja freeride tulajdonosok, hogy ez rendben van, hogy távolítsa el az előszűrő.
Egyébként itt van az eredménye az egyéni re-térkép (üzemanyag, csak gyújtás térkép érintetlen)
Teljesítmény 36bhp a volán mögött
Nyomaték 25 ft-lbs @ 7000rpm, 21ft-lbs @ 5000rpm
One67 is offline Válasz idézettel
Kiprobaltam a qplungot es jol dolgozik,jobban mind eddig,most csak arra vagyok kivancsi,hogy a nagy nyektetesekkel hogy birkozik a likid
vagy nem, de az biztos...
amugy meg alulrol töltjük fel a kuplungot -féket nagy fecskendővel , igy marad benne a legkevesebb levegő, utána 1-2-szer légtelenitesz és már jo is...
Egyszeru..megtoltod a felso tartalyt,es kezzel benyomod az also dugatyut,majd beszuvja maganak.Utanna semmit nem kellett legteleniteni.Ha ezt tudtam volna akkor nem basztam volna el a fel napot:))
Olajat pedig ami magurat szereltem azt mind kilegtelenitgettem,ugyhogy megint elmetem a bringas boltba es adtak asvanyi eredetu hidraulika olajat amit a citroenekbe is hasznalnak a hidraulikus rendszerukbe....azzal kipotoltam.Most ha nem birja ezzel az olajjal akkor veszek magurat..addigra csak hoznak es majd lecserelem.Ha meg nincs gond vele akkor....
pont ugyan úgy mint ahogy a hétvégére azt mondta bálint területein fogok motorozni
qÚrwa éle.. a sok ötszentestől már nem látni az értékeket.. na mindjárt ki is mék az értékmegörzőbe...
szóval krisz már hivott és mondta hogy hivtad.. én csodálkoztam a legjobban de örültem is neki...csak attól félek a siralmas teljesitményem után meg majd ....én nem .
de qplungom az kész...
vitonos 180fokig hő és olajálló óring van vbenne.. ugy dolgozik.. mint még soha!pedig meg mondta szír zsirferi.. soha ne mond hogy soha..nem mond hogy soha nem mond..hogy vége...
elárulom.. 20as kell 2mm vastag...
168 forintot réá is kellett dobnom... jó mondjuk ezt a felúlyitást ezt számlával tudom igazolni (mint eladó motoroknál a hirdetésben )és mindjárt kettőt vettem belőle...na azért ne gondold bálint hogy 336ft ráköltöttem.. nem nem .. a kettő volt 168 ft...
lyakszi
hát ugy ahogy mondtam..meg z45678 is mondta..
de pl nekem elment a légtelenitésre vagy...1,5 deci olaj...de én felürröl töltöttem meg...aztán mikor alul már vagy 10 perc után megjelent az olaj!akor felöntöttem az egész dugó alatti teret...majd ekor a full olajra toltam be a dugót... ami igy még visszadolgozott csomó olajat a munkahengerbe.. aztán kezdtem neki a légtlenitésnek...
kálypin egyszerűbben elmagyarázom mint it leirnám..hogy is lehet alsó töltés nélkül is.. de meglehetősen körülményes és idő igényes.. meg még za olajat is eszi..mert kis magurás flaska az vagy 2 ször kiürülne!
de olyanlet a kuplung hogy sÍrtam a gyönyörtől...mint az első aktusnál..a csajok
Én egy fecskendővel tolom fel a légtelenítőn keresztül oszt kész!
Ez a módszer nekem a fékeknél nem működik jól mert utána légteleníteni kell de a kuplungnál még azt sem !
Próba
Ilyen nem létezik, hogy ezek elromoljanak.
https://www.facebook.com/group...
kedves roka Úr.
ez a dolog működött 9,5 évig...aztán tavaj a regimenten benyalatott..de ugy hogy csak is túz forró állapotába ..de elment a qplung.. aztán ahogy lehült!pl lefelé a hegyről...vagy hazafelé a pocokúton.. 60-70el gurulva..menekülve a lelkiisemretem elől meg full jó volt.. a kocsinál is a szálláson is másnap reggel is...de tudtam hogy csalóka királyság vonal elindulni....igy az utolsó nap.. ezért.. hazaérvén lecseréltem az olajat.. rebszol...10w olyan olajra amit szalinak ajánlottam.. igazándiból ö adta oda... (gépkönyv gyári leirás.. a gyári olajat helyettesithető olaj az ásványi SAE 10W hydo olaj.
a lengés csilivili is az ..ha ásványi akko az jó.. na az van hogy jó volt de patakmeder végére felpuhult.. a zarándba..pedig ott nagyon nyikafing forrásal vannak a patakok...szóval igazi nyaktetés nincs...
na akkro visszatértem arra a molos olajra amit 2003 óta rakok a gépeimbe.. mol hydro SA 15...nagyon finoman megy vele...a kuplung..és ezidáig .. a regimentet leszámitva nem is volt baj vele.. pedig.. pl berg..állandó forrással volt..abban a 3,5 év alat csak egyszer lett cserélve..mikor megvettem! és jó volt ott a full szétfőzött gépben is..mindég..peig az is volt a biharban nem kicsitfőztem mikor egy 19es mh3 szárkrosszal voltam
naszóval...pebszolla megforráskor kipuhulás volt ..ahogy forrás megált jó lett megint a kuplung.. ezzel igy mentem mlég egy tesztnapot.. ugyan az a szindróma.. osztán 9 év után megent vettem molos olajat...(mer a liter az kiszolgált 9 évnyi 5 motort!)csak már elhasználgatam más kuplungjába is...
szóval...vettem...tavaj októbaeben...azt lecseréletem..október óta.. (vékonyan!)azért toltuk nem keveset.. és hibátlan is volt!...de heka utáni első menetnél...bepuhult.. na akor kicseréltem.. ugy ahogy ott a hegyben lehet.. félig meddig.. mert csövet ne mtudtam rádugni..meg semmi csak úgy kipumpálam 2-3 tartálynyit... (látszot hogy az olaj meg volt feketedve!)szóval kinyomkorásztam... és utána minimális nyoáspont változáskülönbséggel elvolt a gép..(mert maradt benne a régi égetből..de olyan kevéss hogy ne vergődtem vele..mert végül is jó volt...még daninál is a nyeketetősben ahol azért forrogattunk..
szóval..4-5 hajtás volt benn a az igy lecserélt olajamba...aztán akko itt reggel az úly katlanban...30 perc menet után éreztem hogy megent Óver lesz...ot reggel kicseréltük..mert volt nálam egy kis 2dl es flaskaában olaj .. hogy ne járjak többet ugy mint a regimenten..meg a hka utáni hajtáson...szóvl kicseréltük.. persze erdei körülményke között megent csak úgy valahogy.. de már 3-4 tartályt pumpultam át(tartályban is sötét volt az olaj..)aztán az nagyon működött...15.00ig..na ott aztán szopt mmint torpos boruz .jól smegfőzögettem a nagyhútővizkerékkel is.. aztán meg nem légtelenitettem le a másik hűtőt aztán mégjobban szoptam a forrással.. aztán mikor már gyanús volt hogy ennyire azért nem szar.. és én sem.. akor lelégtelenitettem rendessen .. leengedtem 0,4 re a jóll felfútt nagykerekbütykű gumimat
na utána már mehettem volan. .de akkor meg ütött az órálya a kuplungnak.. egyszer csak hirtelen a teljesen 100% jó nyomás pontú kuplungom megent elkezdett szaarkodni...akkor a cserénél már alul full buborákos olaj jött ki.. és a szine sem volt sötét csak full buborékos...
és a tartályban sem volt jó a mennyiség...
na ezt lelégtelenitettem megint ..de már itt percek alatt vége lettt teljessen.. a qplungnak is ..meg a menetnek is . . .
na a drályvernél nekiáltunk szenvedni..... mert csak fogyott megent az olajból..de kb negyed tartály..viszont full levegős volt megent.. alsó munkahengert leszedtük.. és ott volt a baj... gumigyűrű elkopva.. kicsit keményebb is a kelleténél..
osz ott jött az 5let hogy neki a mágura bályszikli olaja jó lesz.. mert minden kép hibát akartam tunk találni.. de hiába ..mert ogyűrű nem volt...ott nálam.. a csodadobozban itthon volt szali dobozán...
aztán este itthon tiszta fejjel értékeltem a történteket...
eddig csak ezze lvolt bajom.. és valsze ga za a gumi gyűrű az szopat.. lehet hogy vot ott valm irégi bizbasz .amivel lecserélték nekem ezt az olajat.. nem gyárival és azért! azért is volt kicsit keményebb... mert emez az hirdo loaj ez .. nem bántja a gumit hanem ápolja!ezt a gyári oringet amit szali adott benne volt északa.. full száz100alékos an ugyan olyna maradt ..ne msi szivta meg magát..szóval kimegyk öszerakom ezzel..(forditva)aztán megnyektetem a kispályán.. fel lékben ..meg főzögetem sé meglátom.. szétszedem .s és ha olyna lesz mint előtte volt ..10 évig.. akkor hagyom benne.. ha nem akkor meg rályaérek költeni rálya...
na lyakszi már ir és türelmetlen..
Komolyan, nagyon tuti állapotban van, csak nekem kicsit vad. Vagy én vagyok pojáca hozzá ?