jah ma énsem voltam magammal elégedett ami a talajfogásokat ileti a vas meg szerintem javitható az te-én-mi ne sérüljünk a többi meg nem számit szerintem
Nekem alapjáraton melegen bő 1 perc után elkezd izzani a titán könyök, mondjuk csak sötétben látszik. Ezen úgy orvosolom, hogy nem állok 1 percet sem alapjáraton ...
Melegen ha leáll csak melegindítóval indul, de gondolom az van a Kawádon is.
Kinek mi a gyengéje, nem kell ezen fennakadni. Ha Rajmundra céloznál akkor nem árt tudni, hogy a KTM-et el akarja adni ha már megvan a Sherco, márpedig az ütött kopott mociért nem szoktak többet adni mint a karcmentesért...
Valahogy nekem sem okoz örömöt ha kárt csinálok magamnak, na meg ha gyakran pofára esek akkor a motorozás végén mindig az motoszkál a fejemben, hogy valamit nem jól csinálok, tehát nem vagyok elégedett. Hát ez van, gondolom ez is a korral jár
Viktor neked irom,(és más titok olvasoknak ) a mai élő példa a full szilikon zsirral összerakott vastag belső + szétvágott belső-vel ugyan ugy lehet kicsipődéses defektet kapni... lofaszt fog az kicsuszni közüle meg ilyen marhaságok...
nekem ma sikerült az első 15 percben ezt összeszedni egy olyan erdei helyen ahol fincsi erdei föld van ,követ alig látni....
gonzó.. ez is igaz..nagyon vigyázni kell az alapjárat túlzot elszegényitése melegedéshez vezet.. ezért kell az opimumot megtalálni..mint mindenben.. van a minimum..maximum(zari ) meg van az optimum...
de ahogy látom tos fiftinek tegnap a minimális erősfeszitéssel a maximális kárt sikerült optimalizálni
alkohol mentes viszkit ittam nyugi. nem attól lettem rosszul ,hanem a gondolatától ,hogy esetleg alkhol is volt benne. inkább ilyen placebó másnaposságom van. azt hiszem hogy ittam közbe nem is.
valahogy úgy...
szegényiteni hogy a forrón tűz forrón leböffenő motr egyből pöccenjen.. szellőztetés nékül!
igen a 40re az segithet.. a bergnél az volt hogy még a levcsavart azt 2,75re kicsavarva volt az hogy jó is indult de nem volt még leböffenős... 3 nál már leböffent de nagyon indult..2,5nél meg nem büöffent le ..viszont ha mégis léfujottam na akkor lehet ett tornázni a beinditásán...
ez ktm 525 1,5! az enyémen a bergről is leszedte ma dekomprszszor kart..mert csak letörik.....húzgálni úgy sem fogom...mert indul mindég pöccentésre!ettől jó eghsztrémendúra az sx ötnyuszi5csi
+ kipufi vége nem 42 hanem csak a gyári 38!mert azzal ..nagyon nem igy indult...
szali...
bakker akor te megent gyúréltál a román eksztrém racékrra...
itt meg panaszkodol hogy nix péz edzésre.. oszt a dzsoni vÓker az meg ingyé megy.. a torkodra
gazdag vagy te is gecc
ha más nem alkoholban gazdag...
ide nem szab ilyet felirni mert mindgyá jön frenszisz aki a fasz tudja mit iszik de szűrt vizet prédikál az tuti(illetve trutyi
Van valami titkos, privát megoldásod a felborult és megfulladt 4T könnyű újraindítására?
A porlasztónál a 40-es szegényebb keveréked adó alapjárati fúvókával indul a legkönnyebben, de a 42-es meg jobb az alapjárat környéki belső hűtése.
Technikára nekem a legjobban bevált, hogy elzárt benzincsappal lájtos rúgásokkal kiszellőztetem, amikor röffen egyet, akkor mehet egy határozott, és ha minden jól megy akkor röfög a gép.
Van valami konyhafőnök ajánlata-erre a kérdéskörre?
vagy még az hogy miután megszületett sokáig nem volt neve. szerelte a motorját és nem sikerült beállitani. ekkor odakiáltott az apjának. mit álligassak fater? az meg. a schubert norbikám a schubert. na innentől lett teljes neve. és lett subert norbika.
Melegen ha leáll csak melegindítóval indul, de gondolom az van a Kawádon is.
Valahogy nekem sem okoz örömöt ha kárt csinálok magamnak, na meg ha gyakran pofára esek akkor a motorozás végén mindig az motoszkál a fejemben, hogy valamit nem jól csinálok, tehát nem vagyok elégedett. Hát ez van, gondolom ez is a korral jár
nekem ma sikerült az első 15 percben ezt összeszedni egy olyan erdei helyen ahol fincsi erdei föld van ,követ alig látni....
gonzó.. ez is igaz..nagyon vigyázni kell az alapjárat túlzot elszegényitése melegedéshez vezet.. ezért kell az opimumot megtalálni..mint mindenben.. van a minimum..maximum(zari ) meg van az optimum...
de ahogy látom tos fiftinek tegnap a minimális erősfeszitéssel a maximális kárt sikerült optimalizálni
Jimmyéktől elnézést kérek
szegényiteni hogy a forrón tűz forrón leböffenő motr egyből pöccenjen.. szellőztetés nékül!
igen a 40re az segithet.. a bergnél az volt hogy még a levcsavart azt 2,75re kicsavarva volt az hogy jó is indult de nem volt még leböffenős... 3 nál már leböffent de nagyon indult..2,5nél meg nem büöffent le ..viszont ha mégis léfujottam na akkor lehet ett tornázni a beinditásán...
ez ktm 525 1,5! az enyémen a bergről is leszedte ma dekomprszszor kart..mert csak letörik.....húzgálni úgy sem fogom...mert indul mindég pöccentésre!ettől jó eghsztrémendúra az sx ötnyuszi5csi
+ kipufi vége nem 42 hanem csak a gyári 38!mert azzal ..nagyon nem igy indult...
szali...
bakker akor te megent gyúréltál a román eksztrém racékrra...
itt meg panaszkodol hogy nix péz edzésre.. oszt a dzsoni vÓker az meg ingyé megy.. a torkodra
gazdag vagy te is gecc
ha más nem alkoholban gazdag...
ide nem szab ilyet felirni mert mindgyá jön frenszisz aki a fasz tudja mit iszik de szűrt vizet prédikál az tuti(illetve trutyi
A porlasztónál a 40-es szegényebb keveréked adó alapjárati fúvókával indul a legkönnyebben, de a 42-es meg jobb az alapjárat környéki belső hűtése.
Technikára nekem a legjobban bevált, hogy elzárt benzincsappal lájtos rúgásokkal kiszellőztetem, amikor röffen egyet, akkor mehet egy határozott, és ha minden jól megy akkor röfög a gép.
Van valami konyhafőnök ajánlata-erre a kérdéskörre?