Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi is neked zsir.
hallod Daninál olyan enduro hely van beszarsz a magyr magas csucstöl 4km voltunk, olyan helyeken mentunk hardban bexarx.
volt minden, mint erdely, durva A class feljárok. amit csak almodni tudsz.
ez a fax Dani pedig szépen összerakta, s van benne tuz menetk kozben orditozik a sisakban... az örömében.
jani..
egy 280as hőértékű gyertya az 280as.. ha race ha nem race is...az meg az összes b8as..

az hogy 1 perc nyél gázas menet után elcsöppenne...nem gondolnám...de tény és való..nem csak azért találták ki azt hogy egv mert sok a szabadidős tevékenység az engékánál.
az hogy amit ir a köny..a szent irás.. az meg ugy is van....az 1..2...3 éves motoroknál az nem kérdés...
de egy 8 éves motornál...vannak már korcsulások
pl:főtengely sonka már löttyedt
dugó széle megcsúszott...
gyűrűhorony eltolódás..észak felé...
meg ilyesmi

és van hogy a gyári beállitással nem megy.. hiába az összes cserszavatos..iso 9001 szabványnak megfelelő munka.. valahogy a gép nem tudja azt a gyári beállítással mint egykoron..régen lályt(fény)korában.
ezért is vannak meglőve szegény kéttélyesek...
mert legutolsó 2t már hálá izstennek rég volt ..de annak a kis 380sx nek mindene a helyén volt.. még sem volt képes a gyári beállitással..egy normális gázfröccsre 4dikben kiálni egykerékre...180ff a 165 últrabrutális eltérésű ff el meg képes volt...lenyalatni a csillagokat
+az erdei tutymorgásból is képes volt feléledni mint tutuly madár a tolyásalyi költése után

találtam videlyót..
itt is látszik..ur izsten de ügyesek a srácok
ha fel ilyne ügyes lennék..dzsárwikszot letolnám a faszba az extrély endúróban...IS
http://youtu.be/jIef8OdksMI
komolyan mondom a lefelekben s a 2T vel is birtam tartani a tempot.
van benne tuz is. igaz ha nagy tempot mennék vele elfogyna a futomuve mert ebben a marzochi van 46, ettöl puha s jo hardra.
a motor is nagyon rugalmas.
Balazs haverom pedig ment a Giz-el s mondta olyan erös sokszor majd ledobta.
a 4T Giz nagyon barati lágy kényelmes. mindenhol jól szerepelt.
s Csika örvendek látlak a fészen jok a képek meg a cuccok amiket teszel fel.
én hallgatnék rád ha elmondod mit tegyek a vasba. 2004 300 sx. endúrózásra. ugy értem egy komplett beálítás félére gondoltam. köszi. néha nyélgáz is van. de zömében tötymörgés meg ügyeskedés.
Biztos, hogy ez a kép jó nektek? Van itt pár méret amit nem tudtok változtatni szerintem, akkor meg minek van ott?
Na meg az újabb Suzukikon is power jetes karbi van.

Valszeg ES gyertya sem olvad meg ha nincs belőve rendesen és sok benyát kap, na de olyankor az 50 lovasnak hirdetett moci kb 30 lovas...
Ha be van rendesen lőve akkor kezd izgalmassá válni a dolog.
Nekem régebben volt úgy nyáron mikor benne felejtettem a 8-as gyertyát, hogy kb a második 1km-es koppgázas szakaszon melegedett túl a 8as EGV, ami klasszissal jobb az ES-nél, de még az EG-nél is. Hallod a hangján gázfröccsnél mikor elmelegszik a gyertya, ilyenkor kell bele azonnal a nagyobb hőérték. Nem vagyok benne biztos, hogy ezt ES-essel is megcsinálod, mert mielőtt a végére érsz az útnak már lehet el is cseppent az elektróda...

Vegyetek inkább injektoros négytét, mert ez a kétté bűvölés nagyon bonyolult
Szevaa
Na,ezé van nekem is
Örvendek, h jót motoroztatok
http://www.youtube.com/watch?v...

2:23 tól

Most is szakadtam a röhögéstől, de azért, mert minden srác szintén összeesik a nevetéstől körülötte
Azért remélem nem lett semmi kézfej törése annó.
És az örök klasszikus, mikor a husaberges srác a feljáró végén átesik a kormányon, és magára húzza a gázt?
nem értem ezt a fogyasztásos hisztit...
2t oltcshó verda.. a fogyasztás nem számit...csak a drága 4t-nél .
pl én is a fogyasztáson vagyok.. ma a dábül pidzsa után az én fogyasztásom..nem csökkent sőt...a súlyom úlyabb magasságokbn szárnyal6
ok.
videók..endúró..és a 8. oldal
csak így egyszerűen
bakker..
1,49nél
behánytam a röhögéstől...
mekkora feladat ez..lyézus márilya...
eddig még nem is vettem észre hogy ilyen akciódúsan ias lehet átkelni ...
Mi a likje?
komolyan mondom komolyan.. a 4t az csak négy kély
ha meg még megbiz6ó is
hát az meg egy elég fontos szempont
az hogy mindég minden helyzetben induljon... ne böffenjen le ...erős legyen mint a négyhetes döglött patkányszaga a miskolci panelokban

a videó..az ...megent olyat alkottál.. .

ott raptor úrnál.. nagyon jó a terep..a nap legvége za kezdet izgis lenni... és ha még magasabb részeken is kiismeri magát dani.. akkor az maga lesz a wundersőn
mert szerintem neki közelebb vannak a magasabb részek mint déwónak
igaz a hegy másik oldala..de attól még a magassága és a talaja az ugyan az maga a finomságosság
Köszi.
Béke, boldogság! Minden rendben köszönöm a kérdést!

Motor rajtra készen, csak oldalba kell(ene) rúgni:-)
Ma mentem egy 4t giz gaz al 450
s elmondom pozitivan csalodtam benne nagyon jo motor, kellemes lágy a futomuve, jol megy minden jó rajta. komolyan.
a sok nyügjét kivéve nagyon jó gép komolyan mondom.
Akkor vmi biztos nem jó :),próbálkozok vele,mert sztem ez nagyon sok,főleg hogy alig volt benne szopó,a 4T-k ből kb negyed tank fogyott......
Emberek a legjobb terület amin eddig voltam
https://www.facebook.com/media...

M el kezdodik. !
http://youtu.be/0JGieQkUSNI
Amúgy meg estét minden bélának és nembélának!
Csőő doki! Kiggyerek rendben?
Pár hónapja dobott be egy törzsgárdatag egy videó linket, ahol egy népes német brigád kel át egy vasútvonalon. Nagy móka kacagás árán.

Ha valaki nyomon van, dobja már be újra.

Köszi.