megyek is bemelegiteni.. bicalykálok 1et...
most költöttem arra is....már 18 éves...és ez már a 4dik hátsókerék tengely ami eltört..mióta 2500km megyek vele évente.. azóta nagyon kész van szegény...500ft egy hátsó tengely +2ft / csapágygolyó és abból is vagy 20 kell bele (40ft )
és két napja meg a középagyat készitettem ki...
az meg 1500volt..mert mostmár monoblokkos....
drága lyáték ez a bicalykálás is
ugyhogy megyek tekerek egyet a brummogás előtt
mer megent csak locsolod a lóvér a vén vasra...
évente kap egy djertlyát én két hete néztem meg...4tnél.. ugy néz ki a gyertyaelektróda.. sarkos még a pólus.. mintha max ...1500....1600szikrát adott volna le...összesen ...oszt közbe az üzemóra lesz a fele benne ugy lehetazért mert óránként csak kettő szikra kell
szine: öz barna mint barna öznek
az a szitu..én cserélném már szivem szerint...meg gyüjtöttem már rá pézt is...csak félek a török endéká gyertlyától.. mert már mindenhol azt kapni...mert az meg ha berottyan..akkor non drága multság(fosztóképzővel) dolog lenne ez a gyertyacsere
nem kell aggódni.. G ly.nél is a biharban már megjelentek a okosok.. lehet náluk is lesz bajság.. főleg ha a rendszám nélküli dzsipukat az uton elérik.. na azoknál nix menekülés
krosszcsizmaméret...96os .. ja hogy nem együtt hanem külön külön..akkor 48as
ezek dévid blályt gyári kártélyem racer adatai.. ezzel csak is lyól lehet menni
hogy lássa én is segiteni akarok.leirom hogy az sx 525 k5 modelnél..gyári nyitott csötől 2m nagyobb belső csővű kipufogódobnál.. hogy is alakuk a fcr 4125A tipusú karbinyek beállitása..
42 alapjárati ff(gyári)
alaplyárati lev csavar...1,5(gyári érték)
185ff(gyári)
100as hideginditó(85 helyett)
súbertű 5 állásban(gyári az 4es )
gyorsit szivattyhú rugó..kék ,de zari factori részing..schufnitunning bály dem zsóti tanaxára
na ha ilyenre álÍÍlya a 2t 300as gas gazt akkor az tutti ...be sem indul
ez nagy segitcs ég volt...
ilyet én is tudok irni...hogy lánckerék áttétel.. 13-15ig .. hátul meg 45-52ig... hát nagy segitcség vagy...
pontyos adatokat irly..jülönben nagyon tág határokon belül atom mellényúl6.. ugy mint frenk3610 is csak nyüansznit állitott és egyből jó lett.. képzelde el ezt a variációs lehetőséget.. ez legalábbb 10en sok beállitás.. mind kipróbálni.. nagyon nagyon hosszú idő ..és lehet hohgy a 3-4 diknél befárad. . megunja ..és ..felgyúllya
de minden azon mulik hogy megy a motor, fullad-e nem-e milyen a gyertya kép és a többi, szoval csak ovatosan a karburálásal...
mindig az a legjobb ahol jol megy...amugy a gas-ra nem jellemző hogy sokat egyen..
de az is csak azért ..mert beledobatta velem a sisakot a tóba
aztán meg felvette videóra ahogy a nagy alfődi marha átussza a balaton méretű tavat... ami +4celsilyus fokos volt...egy 13ezer ft-s sisakért aminek
egycő..elvisztek oda ...de nem úgy hogy dzsi dzsi ákiwal..leszopattok és otthagyrok a medvéknek a bÓdogságára..hanem..hanem úgy barátilag.. ahol nem birnék menni... otthozzátok szépen az 5nyusziöcsit...
lyÓÓ
lemaradt a videlyó az exc 380nról http://www.youtube.com/watch?v...
na ezene nagyon ügyesen kenik.. az előző videón meg csak mi botorkáltunk még takiékkal..
most költöttem arra is....már 18 éves...és ez már a 4dik hátsókerék tengely ami eltört..mióta 2500km megyek vele évente.. azóta nagyon kész van szegény...500ft egy hátsó tengely +2ft / csapágygolyó és abból is vagy 20 kell bele (40ft )
és két napja meg a középagyat készitettem ki...
az meg 1500volt..mert mostmár monoblokkos....
drága lyáték ez a bicalykálás is
ugyhogy megyek tekerek egyet a brummogás előtt