Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az van a gasgas-on egy kis fekete doboz,egy sárga vezetékel ami a maximált szabályozza ahogy mondod egyutas AC.
S sorry, ha hülyén fogalmaztam.
Szóval a lényeg, nekem fesszabályzó sincs, csak vezeték a gyújtásról, amin váltakozó áram jön fordulat függően kb. 12-120V között. (egy fázis)
RMX fesszabályzót nem lelek, ezért kérdeztem, h melyik másik típust lehetne a helyére.
Meg is válaszoltad Ronishoz írt kérdésem, ott az AC 12 volt a lámpának, azaz van rajta fesszabályzó, s Ronis erre tette a kondis egyenirányítót a ventinek...

RGO marad az eredeti kérdésem, a fesszabályzó
Dew sok megoldás van
a leg egyszerübb az amit ronis mond. mondjuk én nem egyen irányitanék hanem csak a 35-70 voltot amit ad a generator azt le szabalyoznam 11-12 voltra AC és arra tenném a ventit AC 12 volt. Nezek neked csak irjal meretet.
A lampa a motorokon altalaban AC 12 volt nem DC aszem a gasgason is igy van.

Ronis ird meg mit kell mivel ösze forrasztani cuccot legyen meg a szükséglet.
De gasgasnal a dudára szokták kotni a ventit.
nem lehet, h neked van a GASGAS-on ez az egész előtt egy AC fesszabályzó?
nem vagyok egy nagy elektromos szaki, de ez szerintem csak egy egyutas egyenirányító, amiben semmi fesszabályozás nincs,
azaz nagyon nem mindegy, hogy milyen venti kerül rá, mivel változik a fesz tartomány, amit kap.
Milyen venti van rajta?
Kapcsolási rajzod van?
Dew neked nem fesszabályzo kell , hanem egyenirányito dioda egy kondenzátorral kisimitva.... nekem is az van fenn, örök élet+1 év.

és hab a tortán hogy a válto áram mindig bivaly erős és stabil, nem gáz függő mint a ktm-en alapjáraton ugyan olyan kajak erősen tekeri a ventilt , nem kell plussz aksi!
aki nem itt lakik 30-40 kilométeres sugaru körben annak elmondanám megint kitört a HÁBORU! ezerrel ágyúzák a bakonyt, de megerősitett biztos katonai forrásbol tudom hogy NEM mi kezdtük....

Az ugy volt hogy a tekesek, meg a katonai elháritás felfigyelt az egyre jobban megerősödő és burjánzo, csoportokba verődő árvalányhaj tevékenységre, aztán csatlakoztak hozzájuk az erdei állatok akik csapatokba verődve mind most álltak neki kölykedzeni, hogy ugy mondjam szaporodnak a kis gecik, tele van kis vaddisznokkal , meg bambik-al az erdő és csak futkosnak ott nagy lelkesen egyre többen, na kérem szépen ez tűrhetetlen, atomot nekik, bombázzuk le az összeset mégis mit képzelnek magukrol hogy csak ott növekednek.!

szoval pusztuljon az összes , viszont öröm az ürömben hogy állitolag minden 10. fához oda kötözte magát egy naturha 2000-es aktivista, akik igy probálnak szolidaritást vállalni az erdő népével bár ez az informácio még nem teljesen megerősitett.

Amugy lehet jelentkezni futo célnak motorral ,vagy anélkül, napi dijazás 10 ezer ft. amit nap végén fizetnek ki , ha tuléled, a HIÁBAFUTSZ ÖRZŐ-VÉDŐ KFT. emberei....
Jó reggelt!

Van itt valaki elektromos szaki?
Fesszabályzó kéne a motoromra, ami egyen 12V-ot ad le, s képes meghajtani hűtő ventillátort. Sajnos gőzöm sincs, hány vattos egy ventillátor, de az RMX azt hiszem 70 és 100W os fesszabályzókkal van szerelve.
A gyújtásról egy fázis jön fel, 2 vezeték(egy tekercs két vége), ezen váltó áram van, 3/4 gáz környékén már 70V váltóáram természetesen, azt hiszem tán 100-120V a csúcs max fordulaton, de ezt még nem mértem.

Próbáltam valami robogóét(XDZ XTZ125 volt ráírva), de az fél gáz felett elsült addig szépen vitte a ventillátorokat, gondolom sok lett neki a feszkó

RMX fesszabályzót nem lelek, az érdekelne, hogy milyen más motorban lehet ennek megfelelő fesszabályzó, vagy milyen típus után érdeklődjek?

Köszi
Ne bántsátok Raaay-t
engem is felkerestek telon kérdezték mi ez a hiszti mondom nem volt ott kint könnyű dolga mert sokan basztatták a szép motorja miatt (irigyek) meg sokan fikáztak a gumiját, meg hogy nem motorozott ha már kiment de attól még mi az autoban jókat dumáltunk.
Látom Raaaaaaaaaay személye megoszt egy két embert
kis újdonság... gumis kupplung kar...
kávézzunk...
Hát ja, a helyesírási hibákból nem nehéz beazonosítani a fikázót
Néha beolvasok ide is, de némelyik csóka írásához értelmező szótár kellene. Inkább tanulnának meg írni idétlenkedés helyett...
Biztos nem rossz gyerekek, csak még fiatalok és túl komolyan veszik magukat
Nekem régi haverom a Rajmund, egy másik régi haverom meg pont mellettük parkolt a versenyen... Gyanítom nem te voltál.
Még csak pár percet dumáltam vele telefonon, de nem panaszkodott csak a szakadékra...
Ne fáraszd magad feleslegesen, kedves fika nikk
En inkapp annak a szoke Tanjanak tennek vmit a kezebe,aki egy freeride al ment,es minden elismeresem,le a kalappal.Csanad beszamolojaval ellentetben o tenyleg nonemu En is kovettem parszor,megeloztem,aztan tettem egy 500m kiterot,aztan megint Tanjacska mogott voltam.Utana meg egyszer,de akkor egyutt tevedtunk el.
annyit furkálnak mindent bazz a végén nem marad csak olaj abban a kuplungban.
Zsir, Ray el nincs gond ! jo gyerek !
én megismertem amikor megijedt a lukas gumitol meg a esőtől.

a leg utolsó mondását el sem merem mondani mert még azt mondaná rászállllok.
de van az a pénz amiért elmondom.
rély.
letettél ott nekik valamit az asztalra.. az biztos.. ha valakinek így kiverted a biztosítéklyát..
esk mge a többiek is cinkeltek.. hát azt el sem hiszem
te fasz. ma felhívott a Dani azt mondta bolya voltál s ménőztél, bukdácsoltál s a sisakod a pocsojába dobáltad...
leszerepeltél fiam.... vagy mégsem.....
s hogy nem birtad a menetett.
örülök hogy mindenki ilyen pozitívan zárta ezt a hétvégét.. má itt a fórumlakók... közül...
aki elment a racéra az azért..aki itthon hajtott az meg azért
aki befejezte a racét az azért ..aki meg nem csak jó lérezte magát az meg azért...

zsir. az hogy full idegenekkel mész ki hajtani...1000km ez akkor benne van a pakliban...
ezért csak is ismerősökle szabad elindulni ilyne túrára.. kétszer telefonáltam..egyszer majdenm 2 órát motoroztam vele...és 1000óra gas gas fórumozás után még.. érhetik az embert meglepetések...
Az latszott ,h bmw hez koze sincs.



Akkor is azt mondom,h Asiawing lx 450
a qplung agyat is megfurkáltad a bordák tetején..mint azon a tuningos cuccos képen!
mert a belső lammelákhoz.. csakis ugy jut olaj...hiába van szétfiurkálva a rugótányér..ha az agy ninx ott a belső lamellák még mindég szárazabban futnak