Jimmy hidd el ha tudom anno,hogy ennyire problémás a 2T én sem erre ülök Jobb szeretem én is azt mikor rá csüccs a motorra és csak hajtod majd mikor olajat kell cserélni meg teszem! De ennél a szutyoknál.... annyi gyertyát vettem belőle hogy kína lassan nekem gyárt csak
Igen ezzel én is így jártam,megnéztem a gyári karburátor beállítást és mindent oda tettem 45alapjárati 175főfúvóka és ez N0ZG tű ezt írta gyárilag mind ezt egy full felújított blokkra! Első indítás hú de pöpec Goo ki próba 20perc múlva reccs a gyertyának csöpög belőle az olaj túl dús!Majd a tavalyi év közepére igen jól össze állt!Majd jött ez az év semmi változás nem történt csak a rezo lett rendbe téve és akkor már 42alapjárati 168főfúvóka N85B tű és most közép tartományba eldúsúl! Akkor ugye jött az hogy picit magas benzinszint elvettem belőle pici változás de semmi komoly ff 162 re csere a felsőtarománynál nem forog ki és 3/4gáznál nincs fűst el kezd bekopogni egy szóval kevés a benzin!Bele a 165 akkor jó a teteje de a közép ugyan úgy eldúsúl!
azér mert neked egy olyn 4t motorod van ami nem igényel szarrá állitgatást meg hülyére szerelést..csk szelephézag állitást 4 havonta......mert egy 525 . öt nyuszi öt
azért segiteni kell a drága 2tsek nek...
lyÓÓ
ugyhogy vegyé visszább kicsicsikó
az szinte hihetetlen...
ha alul jó felül jóakor tényleg a tűn kélene állitani..
de az is lehet hogy úgy jártálmint én a sx 380al...
170ff mellet a tűn a legfelül volt akkor volt jó(papiron a 180ff kellet volna 2 subertűállással..!na ugy aztán sehogy nem harapott..)
aztán jött a varilya...168ff tű akettes álláson...na azzal már egész jó volt...pályán hibátlan...erőben hegyben kicsit..még igy is sok volt..
aztán 165 ff 3as ( középső) suberállássanagyon nagyon lácsó volt...
hegyben is.. nem zabálét meg jól vete a lapot tötymörgős részeken is...kicsit..talán kicsit ha nagyon ki let forgatva.. kicsit már vékony volt neki.. de hogy én használtam az erdben.. ott nem forog le minden ppillanatban..szóval ott nagyon nagyon jó volt...
(csak akkor lehetett hallani hogy nagyon kiszegényedik a keverék mikor nyél gázon! már nagyon ki tudott forogni...8000 fölé(sx 368 ccm volt.. ott a 8000 az már nem rossz .. alatta..nagyon jóvolt pályán is homokban is!.. és a gyertyakép ehez a stilushoiz volt őz barna...
pályára ha nagyon leforgattam volna a 168 3 as súberrel let vola jó...
szóval azt mondom.. tedd a súbert úgy hogy kapjon többet!
és a ff ből vegyél le...egy két lépcsőt..(először egyet de szinte biztos hogy kettő lépcsőt kell vissza venni hogy jó legyen!)
a súbert azért kel középre.. mert akkor a gyoresitáskor megdúsitja a keveréket.. nem fog ciripelni ha homokpályán mész sem!mert ne azért ciripel hogy 40..50 a keverék.. ezt is próbáltuk.. hanem azért mert keveset ka pa a motor..1:50 repsol 2t részingel sem ciripelt full fosóhomok pályán sem! http://www.youtube.com/edit?vi...
ez egy másik motor..de itt a sx 380 azért ...kellett neki húzni nem kicsit..és ha ilyen homokban nem ciripel be.. akkor azért csak jó az a karbibeállitás
komolyan mondom vissza kell térni ezekhez az egyszerü kis dolgokhoz mint szalonnasütés a réten, krumpli , hagyma, kenyér, oszt jonapot... igen fasza filingje van...
Köszönöm a válasz ezekből könnyebb lesz ki indulni az N1-es sorozatba kell gondolkodnom mert csak az van Gerecsénél! Sajnos az 1pozicióba van a zéger ettől lejjebb már nincs lehetőség!
N1EF, N1EG, N1EH, N1EI, N1EJ, N1EK, így következnek égymás után a tűk vékonytól egyre vastagabb átmérő.
NOZI, NOZJ, MOZK,
ennél ugyanúgy.
Nem tudod lejjebb rakni a tűdet ?
Kellene egy kis segítség! Be jött a jó idő és szegényíteni kellene egy kicsit a karbin!A helyzet a következő még mindig a jó öreg EXC360-ról beszélek! Alapjárati 38;főfúvóka 165;Needle jet N85B!Alapjáraton és felső tartományba jó a motor és reagál is szépen a gázra de ha közép tartományba tartom gyönyörűen eldúsúl! Annyit tudok hogy ezt a needle jet az az súbertű miatt van!Benzinszinten próbáltam szegényíteni de az sem segített rajta,szóval valószínű tű csere lesz! Van itthon egy N1EF needle jet ,de azzal sem javult a helyzet,plusz próbáltam egy N0ZI-vel is és akkor is közép tartomány a gázos!Kérdés a következő tudna nekem erre valaki megoldást mondani vastagabb tű típus stb.... ?
túl agressziv vagyok hogy csak a városi motorzásba folytsam bele a dolgokat...a krocc motronak(mert az enyém egy izig vérig krocc verda maradni kell)
a haverek ..helyrebillentettek reggel gyorsan
Ú bakker ez ..elég szarul eshetett..minden szinten .
nem akarok vészmadár lenni...de szerintem a 7végi edzést ki kelll hagyja..
azért csak annyit kivánok.. hibátlanul gyógyuljon meg!time it dázönt metter
na ..
rentgeteget felylődtél..
nincs ordítás...és nem is 12mp hosszú...
na ez faxa vidi...
de nix hari ha azt mondom hogy ott az öt nyuszi ötcsi...felugrik-bugrik..ugyan így: http://www.youtube.com/watch?v...
mert ezt a felugrós tecsnikát pontossan az ilyen feljárók tetejére tartogatom.. csak tudjam azt hogy a teteje nem valami szakadék vagy bozótos
az internet ördöge...