Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Terjesztödöjön.... én most tudtam meg van...
Terjesztödöjön.... én most tudtam meg van...
Látom nagy barátod az én nagy barátom/ Dudi/
remélem ezeket is beraktad a ktm túlélő készletbe
az fájhatott

Remélem rendbe jön péntekre

S mi van a túlélő csomagodban?
A kamera megérkezett?
Kiegeszitve a gyari ktm szerszamost osszeallitottam a survivor keszletet.
beteptem a kormot a labujjamon,aztan be is gennyesedett mar.Szombaton mikor kimentem,begorcsolt a vadlim,m behajtva tartottam a labujjamat a csizmaba.Hat mondom igy nem lehet menni,m 30km utan is szar ,nem hogy 60 utan.Tegnap kivagtak a kormot
Mi lett a lábaddal?

Jobbulást
Persze ,h van,hisz ott megy be az olaj a kupl agyba.A bordas furatoknal meg kifele,ha nem lenne befele aramlas,meg szarazabban jarna.



Labikom egesz jo,mar kisebb a polya.2 nap mulva meg is moshatom
képpel illusztrálva a hátso fék példa, annak aki nem ismeri a tipust...
jo meglátás Dew... sőt ha mégjobban megfigyeled a külső tányéron vannak azok a forgás irányban állo legyező szerü bordák amik még pluszban az oldaldeknihez kicsapodo olajat terelik be a rugokhoz mint egy szivattyu.... ötletes.

amugy ezt hiányolom a mai motoroknál hogy az egyszerű kis ötleteket nem veszik át... kis okosságal oda figyelésel lehetne "szinte" tökéletes endurot alkotni, csak tapasztalt embereknek kéne átadni az okosságot a tervezők felé....

ehelyett sokkal inkább a marketing ,és a gazdaságosság diktál, csak 1 példa, egészen 08-ig olyan nissin féknyereg volt hátul a gasgas-on amin alul ott volt a két kis fül menettel amire bárki rá tudott tenni 2 csavarral egy hátso tárcsa védőt....

na a 09-töl lecserélték egy olyan nyeregre amin az már nincs ráadásul a légtelenitő csavar pont ugy kiáll hogy bármikor letörhet..... na ez a baj....

igy viszont kénytelenek megvenni a gyári tárcsavédőt a specko hasonloan idétlen befogoval mint ami a ktm-en is van...

de aki régota szerel ezer példát tud rá hozni régi endurokon milyen ötletes részlet megoldások voltak, amit a mostanin sokkal bonyolultabban és szarabbul oldanak meg....
olaj áramlás , van mindegyiken csak más elrendezésben...

amugy réj nincs igazad... bizony van jelentősége a külső kosár nyitottságának is, gyakorlatilag mint egy lapátos szivattyu minden fordulatkor lapátolja befelé az olajat....nem véletlenül van hogy a tuning kosarak tök nyitottak oldalt, a 4t acél kosarak pedig felül V- vagy U -kivágásuak...

deha valakinek ezzel kétségei vannak, akkor nyugodtan probálja ki az Öveges profeszoros tesztet és a legközelebbi kuplung dekni levételnél tekerjen rá a kosárra kivűlröl power tapet... csunya dolgok fognak kuplungilag történni, de ha csak az also 1/3-ot tekeri be már akkor is előjön a balhé...főleg ha nyekteti is a kuplungot.....

mellesleg a régi kosár és az új(07-töl) kosár közöt a különbsé, csak az also rész zártsága és egész minimális belső változtatások az alakban, és mint mondtam már elötte is a régi sosem sirdogál...

amire még lehet gondolni az a lamella, és esetleg az acél anyag minősége .... ránézésre a ferodolos ugyan az a Galfer gyártmány, formára mindenre ugyan ugy néz ki persze attol még lehet a ferodolos cuccban változás , de akár az acél lamella anyagában is....

viszont ha még több olaj fog bejutni akkor nyilván jobb a hűtés, és nem tud előjönni a jelenség..... remélhetőleg...

azért hozzá tenném sok 2t ktm-et is hallotam már sirni kuplungilag amikor sokat kapott, szoval a jelenség van máshol is.... csak a new gasgas egy kicsit hamarabb produkálja ezt... na ezen probálunk változtatni.
kell a tányért is kívül, hogy be tudjon menni az olaj,
ezen a rekluson szerintem már azért nincs, mert belül a rugóknál félig nyitott és középen is van lyuk, ahol be tud menni a belső kuplung részbe.
na az a lenyeg ,nem az ,h oldalrol furkaljatok
mellékeltem, sárgával karikázva.
Devan ma sem esett eso?
az nálam sincs..
melyik lyukakra gondolsz..? konkrétan
mondjuk nekem Déva 550 kilcsi, az oda vissza 1100, km. megrakva benyeli a vito a 10 litert az ugye 110 liter gázolaj/ 420 ft/l = 46200 ft...+ magyar autopálya dij és román autopálya máris ütöm az 55-öt szoval nyugodtan lehet azért számolni azzal is....
és a szállás 3 napra további 15 e.ft, és akkor még nem ettél nem ittál, nem volt egyébb nem várt költséged stb...


mert ugye nem mindenkit visznek mindig ingyé mindenhová, mert bekuncsorog, meg az autoban alszik... ugyééé...
DEVAsoknak jó motorozást

Aki kedvet kap, Viktorral hétvégén feláron meg lehet úszni a romániai motorozást nála nincs nevezési díj
A belső tányér, vagy mi a neve, az hogy van furkálva nektek?
A rekluson láttam lyukakat, de nem értem a logikát, hogy miért pont úgy
http://www.rekluse.com/offroad...
Jó reggelt!
lyaúreggelt..
gecsa..
ha mondjuk egy fax kis céggel.. ..vagy... többel vagy el akkor azzal ni hiba..de ha mondjkiuk csak egy snasz mezie ember vagy..
akkor nem gond de..ah nem akkro a matek a következő...36.000 a nevezés 15.000 a román téma még ott..az 51
motorozol jó esetben 30perc prológ..6 óra szombaton ..meg 3 és fél vasárnap...
zóval motorkázol..10órát 50ezerből...
oránkét a motorozás mellé hozzá pattintasz...5rugót..hobbiból...
mert eredmény az nix...mert mindegy hoghy 15dik senki vagy vagyy 58dik senki....vagy 134dik...
az hogy A ban ..vagy B ben az meg a másik mind1...
persze ha van lé ..me gneú motor család 3 gyerekkel +kutya ami nagyobb mint két ház(lásd z45678) akkor ez belefér...
az utazás szállást költségeit mos t vegyuk úgy hog ingyé volt...
am amúgy még egy 20as...
szóval..
akinek van lé ..annak ez jó 7ezer /óra motorozás.. akinek meg ni.. az meg inkább elmegy oszt motorkázkik 10ed ennyiből..
persze a pongyorált raceroknál más a helyzet
Jaxy a fúrok ura...
kaffé..