Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estét!
Hányat pislogsz, míg ezt végignézed?
https://www.facebook.com/video...
Azééé én szeretnék fele annyira jól menni a szar 4T vel,mint a knájt gyerek!
szőr zsir fren.
k8 ban azaz kéteze8ban egy német erdő nevű tsávó nyerte a romániákszit valami 450x béemvével...
2009 járvis nyert a serkó 4t vel..vagy tizben..
előtte vagy után a meg valami ándreás letten bitch ler...az is 4t béenvével...aztán 11 12 ben lett talán csak 2t vel a lyárviksz meg a krisz börcs..
szovoal a 4t nem mondanám halott kutyalófaxnak.. főlega za úly 350ek ..amik nagyon nem szarok.. jó mondjuk az 525nél nem jobb
de nagyon nagyon jó...nálunk hatnaposéknál mindenki olyanra cserélte le a 300excket!
és jobbat is mennek vele mint a 2t vel..
az eksztrémben a 4t honda dévid knálytal.. és a ktm 350 blazkóval megenet csak nem azt mutatja hogy haldokló félben lnne a 4t extrémen gyúróban..
vagy mond ha tévedek az eredményességekkel kapcsolatban

ronix
arra a kérdésre hogy most akor elöl kel ülni vagy hátul...
wálasom:
elöl szeretek ülni.... hátul az asszony ül meg a gyerek...
ja hogy motorozáskor
akkor meg állni kel...nem fotel ez hogy csak ülöl és mozizol
Na mivan celebek?
ott van a lapjukon hogy a ZERO MX ZF 5.7 tipus ami 54 lovas mx verzioban 35-120 perc trail verzioban 50-140 perc a kapacitás... kérdés ez mire elég....
ha adnak egyet én szivesen el tesztelgetem....

amugy kamáznák egy ilyen holmit itthonra pont ilyen triálos kis edző motorkának...
54 lo mar eleg... kérdés a akksi
http://totalbike.hu/hirek/2013/05/13/lopakodot_a_hadseregnek/
miva.. hova kell ülni, mikor és miért....
zsír. ervin kért kérjelek meg neme segitenél neki lehozni szegedig a 13 gumit. mitas sport extreme 120/90 18 as inen kiviszi nekik valaki. megoldhato?
hát..ja..
de mikor előre kiáll akkor meg csak előrréb kel hajolni..nEEm
fidgyu..én nem tudom a nagyok hogy csinálják...
itt az alfőrdő ugatok csak be
En azert ezzel a tankra ullos, fekvos dologgal nem vagyok kibekulve,mert ha fel ulsz is kiemelheti mert a kezeddel huzod a kormanyt magadra.Hidd el ha megvan a teste es a motor kozott a 3szog es a segged hatrafele log,kisse behajlitottt kezekkel,es a labtartora nehezedik a sujod attol pont ugy maszik felfele a moci,csak anyi a difi,hogy a hatso kereken van a nagyobb sujpont.....ha nem hiszed akkor nezd meg a profikat,hogy nem ulnek a tankra es nem dugjak a tankot,hanem majdnem kiegyenesitett kezzel hatradugott seggel masznak felfele...hogy legyen a moci ora minel kozelebb a kiallasi pontol......na jol megv arialtam mi?:)))
lyakszi...
a fingűrészelős fórumba mi lenne.. szŐr zsir már nem irja hogy a szart dobáljuk... akkor azért büdösbe lehetünk ...nEEEm

amúgy ez a kiáll egykerékre.. akkor azért kicsit te is hibás vgy hogy nem álsz előre rendessen..mert láthuk a tankot is.. ha rendessen felállnál.. még az elsősárvédőt sem látnánk...(lyó... mondjuk ha én meg helyesen irnék már rég kazinci dillyas lennék )

ezt a felfutót mindég is néztem.. nagyon kafi... na majd mikor kiérünk oda.. ott szeretnénk kezdeni a bemelegítést .
fidgyu.
az a situ..hogy van egy hasonló mondás...
madarat tortából.. embert kazánházból...(lehet hogy nem teljesen igy ..de ez is rÍmel )
szóval ha valakinek bejön valami.. lehet hogy egy lyobb motrral is rosszabb lenne...mint pl én...lehet egy 300xc-wécével ...szarabbul mennék(még ennél si van lejebb..lásd heka )
van olyan haver aki pl drzvelmegy a legjobbat ..bár praúbáklta már a ktm exc 525 is de mégis neki a drz fekszik a legjobban a stílusához...
nekem ..nekem ez a sx 525 konkrétan ez ami nagyon bejön...
mentem már másikexc 525 tel meg minden lófasz verzióval.. de nekem ez nagyon kézre ál(látszott is a hekán hogy szeretek vele hemperegni...massziroztam ott a sárban mint ha valami 20éves iszapbirkós csajjal lyátszanék )

szóval neke.nekem ez jön be..
beszéltük raptor dénielel is hogy szeretnék rá valami szép kipufit...de lebeszéltem magam róla.. mert ez a gyári dobbal ezzel olyan ahogy szeretem...volt ez nyitottabb is..de akkor valahogy nem olyna könnyen indult...(ez érthető is a szelőzés miatt... és valahogy ...hangosabb is volt..43 csővége volt..most a djári 38as lukra visszaszűkitettem...
lehetne hozzá venni sxs gyorsitórugót is hogy a lapot még spontánabbul vegye.. lehet még jobbb lenne vel pályázni ..de ez a schzfnituning részing knuspifaktori.. ez most pontossan úgy tolja be a benzint ahogy nekem..NEKEM a legjobban fekszik...
ugyhogy egyenlőre ez marad...nem lesz 2 stroke

amúgy daninál egy azaz egy feladat alól azért kibúlytam.. lelkiizsmeret furdalásmentessen...ez egy ifa gumi 40% leásva a földbe...na azt kihagytam..nekem ezke a nagy gumik nem jönnek be.. nem érzem a tecsnikszkát..mert az a nekiverődős ami a fánál a sziklán meg mindenhol az erdőbe bejön..az itt nem jön be ..mert a gumi felveszi a lendületerőt ..majd visszaküldi és már repülök is...bár ez pl a hekn igy volt.. de pl redzsimenten..nem volt vele baj..
lehet csak a ful sár miatt.... ály don nÓ

szóval zsir.. amig nem pongyorálsz be az úly 360 exc 2t vel addig ne is agyalj hogy váltok...(nem úgy mint rély akinek adtam lehetőséget... ott volt pongyoriba kopott volna szakadozott kendát... megkapta volna...csak viszalépett )
A sok pia megtette hatását... alig tudok motorozni...
http://youtu.be/KxYc1BLNh9M
Megy a háború?reszelitek a fingot...
Helyette motorozzatok.... tempós mászóka
http://www.youtube.com/watch?v...

Igy kell kezelni a mozit ha mászik ki alólad ...nem dobálni ám
en nem tudom mi az a endurozás fogalma de egy nagy diszno vassal én még profit nem láttam menni sem győzni, még Jarvisnak sem sikerült a shercoval 2009ben.
nem hogy egy 525-el fiam.
benyelni te nyelted a horgot s rázkodtá rajta halacskám rajta rendesen.
s még egy ne csodálkoz a sáros trial pály kiképzésü HECA prologue-on le szerepeltél azt annak a nagy behemodnak köszönheted, trial pályára triál gépkel mint egy 2T nem egy nagy mammut 525 amivel felrongyolsz te mindenhova. Nem csoda a nagy mamut minddenhova felvisz fiam, csak ne keljen emelgetni a sárban nagy fa rönkökön mert akkor ugy nézel ki mint akkor azon a fényképen mint egy iszap birkozo Teeeee.
apa.
te nyelted be az 5 szentest...mert igazat irtam...
a szalonna süti tényleg meg volt beszélve..de én meg elszaladtam déwedhez...

zerge nagy spiler volt...
meg ezek elhitték amit látnak... a margák
mondta zerge hogy akkor cska lehet 4t vel is endúrózni..és eladja a gast...
há mondom...ez hülyeség...mert nem lehet.. amit láttok az maga a szem-fény-vesztés
ez valam ür techika mi ?
ez tetszett teljesen korrekt józan írás fiam.
de elmondom én Dani val nem is beszéltem csak 5 centest nyeltél be fiam.
na.
azért elmondom...vannak ott mindenféle népek...de csak úgy baxtatni csak az arcokat szokták.. akik úgy arcoskodnak hogy semmi tett cselekedet valós dolog nix mögötte...
tehát titokolvasók. nem kel félni egy ilyen racén ,senkit nem basztatnak aki nem racoskodik..nem ri ki a tömegből okosságokkal miközben halvány lila gőze van a témáról..... a bigfész gyökereket szokták csak oltani...
nyugodjon meg mindenki...

fren..
te is..

daninak igaza volt... este úgy megfutamadtam tőlük mint atom...
pedig meg voltam hÍÍwa bográcsosra meg szalonnya sütire...
de csúnyán feladtam... és megfutamodtam déwóhoz...
pedig mondta dani hogy:
nyugi zari ..másnap mindég könnyebben megy... és nem baj hogy a sikság közepin lakolol..majd belejössz ebbe a kis hegyi thémába...

déwed..
hülyére felyleszted azt az eremikszet...
inkább praÚbálj meg olyan qplungot rárakni ami kiemel mikor behúzod.. hidd el ...még kevesebbet rotyogna..
bár szombaton 0 szor fortál meg...nem úgy mint mikoir eskával legutóbb ot voltunk.. ugyhogy lehet hogyez a problem ez nem is valós..csak unatkozol.. csak rá ne mér a labtopoddal megent
nincs világítás sem bekötve csak rajta van a lámpás fejidom dísznek

GASGAS-é 12AC-t ad ahogy írtad, akkor már jobb lenne egyben az egész, ami 12DC-t ad le
nem értem hogy nincs neked, akkor hogy van világitásod? anélkül az első nagyobb gáznál kiégne az égő...

szerintem a gasgas-é is jo rá....kicsi fekete doboz a trafo mellett 1 sárga vezetékel.
igen ám Frenszisz de váltoval nem megy a venti... égők, duda ilyesmi működik faszán stabilan, de a ventillátor nem indul el vele .... muszály egyen irányitani.