képzeld a fészen egyik román kis fiu a lefényképezet x5 azt mondta az egy kinai másolat emlékszel ? s igaz is lehet. ebszarás nem s azt hittük totálkáros gép volt
itt a mocim tekercse ami le éget, ezért hagyott ki napok otta a motor, s ezért hagyott ott a második napon. az erdőben.
na látod.. én is ponty ezért nem racerkodok..csak ha fizetnek érte..mert amúgy...amúgy tök jó az a 60-70 extrém kilóméter/nap
de ha fizetik akkor belefér...
tavaly fizettek mindent.. komplexe.. az belefért akkor ..az aradit azt meg nagyon akartam.. de nagyon benyeltem a főleg a lefeléket meg a lecsúszás a motorról a sár miatt....illetve.. full kijött a race-én hiánya...
de hát ez van.
nem vonz annyira ez a faszméregetés..oltsón..kb 80ezerből...
nekem tizből is elég nagy az faxom...
az hogy most kaptam megent ...illetve este nyolckor szoltak.hogy gyere te marha ... ha akarsz még...hát az meg ..ilyenkor már full felesleges elindulni... az csak a hisztit vonja maga után...
de amúgy örülök hogy ugy látod a dolgokat .. hogy csak nem hazudta mikor óva intettelek az 50ezer ft /4 óra motorozástól...
mert ha racéról beszélsz akkor tedd odaa magad ham eg ne akkor meg csak ugy számold... óránként egy 10esért kaptál egy vezetőt...ami végül is nem is sok...már akinek...ugye..
de ha van locsolni való lóvé és jól érzed ott magad .akkor locsoljad faxául...
déw.
emlékszem mit mondtam...nektek onnan kimenni motorkázni.....még 100km is utazni full pénzkidobás...föleg ide a zarándba...800km...
mondjuk egy nagy hegyebe.. muntelemics.. bihar...sebes...meg székelyföld az más tészta..de ott mint race..nem látol semmit.. én legalább is déváról tályról semmi konkrét emlék...fingom sem volt hol vok.. hol nem csak azt láttam van zászló jó helyne vok.. ha nix akkor oda meni ahol még van zászló
rély.
remélem nem haragszol a rom-arc miatt rám...
de 1 biztos.. leteted oda a névjegyedet...
a motorozásról annyit..amit tőlem látál a vidiken az mind hibás tecsnikszka..csak nekem jön be.. többike próbálták leutánozni..de ez is olyan mint az sx 525 nekem bejön ...más meg... beszopja vele
de azért ari shrác vagy...
ott is páran kérdezték mi van velem ki ez a srác ? furán viselkedik, szerintem berágtak rá valamiért, automat is fel akarták törni hátsó ajtó záramat feltörték, ma is kaptam egy magyar sráctól egy hivást miszerint máskor ne nagyon hozzam azt a srácot mert nem csapat tag.
szerintem van benne valami, Ray nagyon furcsa ami a motorozást érinti meg ami a csapat szellemet érinti, autoban jókat dumáltunk meg minden de ott valahogy feszélyezett volt.
sokan nehezteltek rá a stilusa miatt, lehet valami baja volt lehet nem birta a feszültséget, igaz S.K meg a többiek rászáltak baszogatták s lehet igy védekezett.
Üdv mindenkinek!
Gondoltam én is írok pár sort, milyen élményekkel lettem gazdagabb az Enduropanoramán.
Először is gratulálok mindenkinek, aki próbára tette magát. Ráadásul, akiket ismerek közelebbről gyakorlatilag kivétel nélkül hatalmas teljesítményt nyújtottak!
A szálló szuper volt, magyarul meg tudtuk értetni magunkat, most gyors volt a kiszolgálás is. A táj gyönyörű: tópart, közelben dombok, kisebb hegyek, a háttérben a Retyezátnak még havas a teteje.
Szóval jó hangulatban kezdődhetett a prolog. Nekem tetszett, hogy hosszabbra vették, kb. 30km. Így megvolt az az érzése az embernek, hogy nem hiába öltözött be és várta végig a rajtprocedúrát. A közönségnek is megpróbáltak kedvezni: közel volt a rajt meg a finish és onnan jól rá lehetett látni a motorosokra. Volt ott egy-két épített akadály, farönkök meg rámpa, meg egy jó kis feljáró, de amúgy az egész prolog annak kedvezett, aki tud (és mer ismeretlen helyen) tempót menni. Én nem kapkodtam el a dolgot...
Másnap már azért voltak feladatok, de itt is sok volt az olyan átkötő szakasz, ahol tempót lehetett (volna) menni. Persze azért az ilyen részek is tele voltak "tevepúpokkal", amiket nem jó nagy sebességgel elkapni, ezért próbáltam biztosra menni és pihenni az ilyen részeken. Az ember hozzászokik, hogy 20-30-40-el megy az erdőben a technikás részeken, aztán ahogy kiértem egy ilyen nyílt részre úgy éreztem, na most nagyon megyek, rápillantottam km órára: 70! Beszéltem Vilivel verseny után, Ő is rápillantott: 140km/h! Na, ez a nem mindegy...
Amúgy a szombati nap is inkább fizikálisan volt kimerítő, a sok rumpli miatt kikészült az alkarom. Meg a folyamatos koncentráció, de nem volt teljesíthetetlen feladat, semmi motordobálás vagy ilyesmi. Gyakorlatilag nem is estem el. Csak megálltam kétszer csokiszünetre...
A vasárnap viszont még élvezetesebb volt. Igazi hosszú kanyargós felfelék és lefelék, nagyon szép környezet, és még nem volt tönkretéve a nyom! Nagyon, nagyon jó volt.
Volt néhány profi csaj is, aki indult a versenyen. Volt szerencsém vasárnap utolérni az egyiküket. Na, mondom lesz, ami lesz én nem szakadok le! Olyan tempót tudnom kell, mint egy lány, még ha Európa bajnok is. Kis halk négyüteművel volt, a lefelékben olyan ügyes volt, hogy távolodott, de a felfelékben könyökkel előre húztam a gázt, úgy üvöltött a 2T mocim, biztos nem hallotta a sajátját... Így üldöztem vagy 10-15 km-t. Aztán látom, hogy besokallt egy bal kanyarnál és belezúgott egy patakba. Tiszta bűntudatom volt, hogy én kergettem bele. Meg is álltam segíteni. Meglepődve láttam, hogy nem is csaj volt, hanem egy hosszú hajú srác! Ó, bazzeg, mondtam magamban, ha ezt tudom, nem is kergettelek volna...
Ami engem illet, én is a 8. checkpoint előtt kaptam az esőt. Jéggel kezdődött, aztán szakadt folyamatosan. Sötét lett és lehűlt a levegő. Bekínlódtam magam a checkpointhoz, ahol nem igazán győztek meg, hogy érdemes lenne tovább menni. Ott didergett egy srác egy szál pólóban a hideg esőben, még tőlem kért volna ruhát. Na, mondom, ha ezekre lehet számítani, ha bármi történik az erdőben, mondjuk belecsúszok egy völgybe, tuti ott marad a motor és még gyalogolhatok is kilométereket kimerülten... Rosszabb esetre nem is gondoltam. Ettem, ittam, vártam aztán már én is fáztam. Megnéztem a telefonom: semmi térerő. A srác megnyugtatott, hogy nem tudja elmondani a visszafele vezető utat, mert túl bonyolult és földút is van benne, az aszfalton meg olyan hosszú, hogy szerinte már nem lenne elég a benzin... Szóval ott álldogáltunk az esőben, miközben azon töprengtem, hogy ez az egész addig jó buli, amíg nem történik semmi, különben könnyen nagy a baj. Ahogy eldöntöttem, hogy kiszállok odaszállingózott néhány motoros, magyar és román. Köztük Sanyiazerős is, akit mellesleg folyamatosan rázott a motor az eső miatt... Szerencsénkre a román motorosnak volt helyismerete és/vagy meg tudta kérdezni a visszautat és visszataláltunk.
Egyszóval jó kis motorozás volt!
az x 5..az maksz iksz 3,4es kinalyi versilyonlya