Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jo reggelt..

ez ilyen üldögélős tura volt...
tegnapi menet !
Mi nem rángatjuk olyan vadul hogy elszakadjon,kirojtosodás előtt meg inkább kicseréljük otthon,hogy ne az erdőbe kelljen szerelni!
ja az mókás lett volna, ha jön a jard, a motor meg darabokban de nem volt semmi extra, egy gombászót láttam, meg 3 túristát és kifújt.

Minek neked utcai motor? Korai az még
Ja ki, így még mint ma, az 5 év együtt töltött idő alatt nem szopatott egyszer se
Mi közelben motorkázunk, simán hazatolnám bárhonnan, na jó ez nem teljesen igaz, de sok helyről
Nálunk én voltam a vezető, nélkülem nem sok helyre tudtak volna menni
Igen, a 4 az még jó, de jobb a 2 vagy 3, 5 meg ettől felfelé már sok, a 17 az már
főúr..fizetek

jimmy..
nemgázboven az csak maga a boveden..szakadáskor kirolytolódáskor a régivel nem tudsz mit kezdeni de Én
Ha van gázbovden,akkor tényleg annyi.De itt nem volt! Nem is kellett cserélni,kicsit megigazítottuk rajta a burkolatot,aztán haladtunk tovább.
Vik,micsoda fouri passzioid vannak
mentem ma egy kawa er-6N el..
ha kilépek az extrémen kocsikázok 3+3 órát társaságból.. akkor olyanom lesz...
pont úgy megy ahogy azt szeretem...kárcsHÚ..dinamikos..de nem beteg állat fordulékony...
komolyan begondolkoztam
+ nem lennék koca motoros..mert igy hogy ha megyek hajtani el kö vinni a motort a kocsiba.. ott kiveszem és motorozom kicsit..majd ujra kocsival viszem haza. . hát úgy érzem olyanok vagyunk mint a komoly hárlisok
bezzeg ti hegyi népek..nektek.. könnyű
tizen7..te beteg állat . eksztémen gyúrósok...de sokan
egyszer mentem ..11 fővel.. hát az azt igazi pénzkidobás... pedig a fele racel volt...
déw..az akkor faxa...
jó az a hét...pl egy 7en hét nap van...hétfő kedd csütörtök szombat vasárnap péntek szerda...(jó nem sorba de ez a 7 ..7 naplya

meg ez olyan meseszám is...a hétfelyű sHárkány.. 6+1=7 tŐrpe...
mega mega7 motoros.. aki szerelésből tsillagos ötöst csinált a mai napon
de senki nem maradt ott neme kellet haza küldeni sem.. stb stb..tbc
+sem kéz sem lábtörés sem...+méregzŐd akcióba sem futottatok bele...ami azért valljuk be főleg szerelés közben eléggé szarul jött volna ki


dszimmi..
gázbovedent erdőben kicserélni...fél óra..(15 perc valós munkateljesítmény +10perc erdei nehezitő körülmény+perc pofázásból elvesző holt idő....mondjuk csak nálam van olyan.. mert egyfeszt pofázok...
viszont gázbovden is csak nálam van ..ugyhogy nekem ez belefér
jó lehet szalinál is van..de ezt nem tudom száz100alékra
Szívesen.
Koszonom szepen a segitseget de szerencsere vegul talaltam itthon is. Megegyszer koszonom!
Kikaptad a remRmxel rendesen....nekem ha meg áll valahol hagyom ott,bedobom a bokrosba az basszek,vigye aki tudja...meg volt ilyen es lesz is .Az erdobe csak a minimialisat javitjuk,ami nagyon szukseges,mindig felkeszulten megyunk,hogy ne lopkodjuk 1mas idejét!Persze mindig akad,de ez van,a teknika ordoge.Ha szakad a lanc,vagy cumisagok,megyunk es hozunk szekeret,vagy ha javithato helybe akkor alkatreszet,es a tobbi megy tovabb motorozni...engem is hagytak mar az erdo kozepen es nem is ereztem magam roszzul ...na de sok emberrel sok baj van,ezert szeretek max 4 esbe motorozni,es akkor is csak olyanokkal akik nem fosnak gazt huzni.. Egyebkent volt olyan mocizasunk most nem reg,hogy 17 en voltunk...nem is mondok semmit
Ezen aztán rendesen ki van faragva a kosár bástya, csoda, h nem törik le. Egyébként fajin megoldások vannak rajta
Jobbulást!
Szép napot!

Ilyen motorozás se volt még, meg nem is lesz...7en mint a gonoszok, kurva sok, főleg ha bólya a vezető aki a legügyesebb volt, elunta az életét, míg mindenki felért.

A másik meg, többet szereltünk összességében, mint motoroztunk...
egy KTM indulásnál váltókar csavar beleszakad, azt fúrkálták vagy fél órát, mire kijött a csavar.
Majd RMX hátsó fékmunkahenger elszabadult lefelében, estem olyat aztán amit még sose csinált, feljáróban egyszer csak megállt, mint amiből kifogy a benya...le kellett bontani a tankot, elektronika vezeték szétcsúszott.
Később ismét RMX a többiek örömére, leszakadt a végdob.
Aztán egy GASGAS hűtő hiszti.
A shercoban a biztosíték ment ki.
Majd KTM kuplung halt meg.
Ismét RMX gyújtás nuku, megint kontakt hiba, tank le, vezetékek átnézése, stb.
Majd GAS hátsó defekt
BERGből eltűnt a benya.
Hab a tortára KTM hátsó agy kapott a végére egy drótot...
Mást se csináltunk, csak valaki(k) szerelt(ek) többiek vártak

Azért jó volt a hajtás, csak a sár miatt az első sokat szopott, míg le nem lett kapirgálva a takony a tetejéről, a sor végén már általában ment nekem is, kivéve egy feljárót, az kivégzett totál.

Az RMX el az elmúlt fél évben összesen nem volt ennyi baj, mint ma
Szerintem nincs az a mennyiségű szilikonzsír,amin ez segített volna! Fejjel lefelé lógott a motor egy feljáró tetején egy másfél méteres szikla peremen!
Háát nem erőltette a röhögés,de annyira nem roskadt magába! A gázbovden is megbaszódott,inkább az miatt volt kétségbe esve,hogy nem tud tovább jönni!
Nem a meló.Öregség
és mitől lettél te ennyire beteges?mindig így volt vagy ez a sok-sok munkának meg nem pihenésnek az oka?előbb-utóbb valahol kibukik hogy annyit melóztál,nem?
18 éves menyecskét irass fel a doktorral,kikúrál minnyá
Tsókolom Egészség, nálam egy hónapja mínusz nulla Kezdődött egy vírusos fülgyulladással,ami átment véres köpködéses orr fújásba.Jelenleg fáj a torkom,vérnyomás ingadozó,lent-fent,ezeket a frontokat már most nagyon megsínylem.Nem öröm ez ,deee leharcoljuk
hát nem semmi.. igazándiból az lettt volna a iz igazi kafi ha nem cska átsuhhan néha a ilift alattt hanem ..kerülgette volna a silyelőket a sifelvonónál..mint a műlesikláskor a zászlókat
na az osz-atlan siker lett volna...

amúgy a rendőr mit tud csinálni ..ilyenkor...
se tanu sem fénykép...sem semmi... mondjuk a kameraz az .. szivás..de nát azt meg nem adja oda oszt lyaúnapot


dzsimmi...
defektes lett a lábtari...má erről beszélünk napok óta.. kend be szilikonyzsirral oszt nem lesz defektes..mert kicsúszik a sziklák közül