fren..látod.. erről beszéltem.. nem tanultál semmit...17 mp..akár fel sem raktad volna...
ingerküszöböt el nem érő felesleges megnézni tipusú videó...
látod erről beszéltem a múltkor...hiába jó kezdés.. nem feltétlen leszel jó kamerás ...endúrós meg pláne .
Ezért kérdezősködöm okosabbaktól Szóval annyira nem gáz akkor ez a "szorulós" üres Anno ETZ-nél volt ilyen: pár embernek vajpuhán ment a dolog, nagy többségnek meg nem igazán jött össze. Végeredményben ez legyen a legnagyobb baja, csak sokszor tök fölöslegesen kell leállítani a motort, mert a fom tartja kuplunggal sebességben a motort hosszabb időre. Akkor ez valószínűleg ilyen vagy gyorsan végigmegyek az olajpalettán és amelyiknél mexűnik az az istencsászár
Gas-nál például halálkönnyen megy járó motornál az üresbetétel, ma az utolsó menetnél esett le, hogy ez mennyire gáz a KTM-nél. Egyébként no problemo GAS GAS, jó kis gép volt. Legnagyobb fekete pontja nálam az volt, hogy berugásnál pont telibevered a lábtartó bütykeit, amik jól elintézik a csizmát, bakancsot. Idióta oldalsztenderről nem is beszélve.Egyébként nekem az EXC fordulékonyabbnak tűnik (az is) az első méterektől, nagyon szimpi az alacsonyabb ülésmagasság és az ülés kialakítása is segít a tökcsőszöknek, nagyobb biztonságérzet
Van fennt egy full Akrapovic rendszer, de nyitottan iszonyat hangja van Szükítővel használom, de így sok a kaja neki, magas fodulaton lángot vet, feketén kormol. Szétszedés alatt az FCR, de kellene valami bevált beállítás, ha esetleg valaki rendelkezik ilyennel megköszönném
szerintem se rossz ár igaz hogy ez csak 125-ös rm-é de azóta is megy, csak az öreg nehéz eset 10 óra elött nem érdemes oda menni mert szeret sokáig aludni
na fasza de idonkent baxatok ide bele a baltával folyon a vér meg a hsizti ok ? zarandól meg a szalajtos szeretik a hisztit nem érzékeny lelekek egyáltalán. !
Na ezért majd kaja előtt közvetlenül bele fogok fingani az orrodba.
Motor még megvan. Kicsit szanaszét de megvan.
Predi szerintem nem fog menni sajna mostanában. Okosabb dolgokra költi a pénzét.
Hali!
Én még nem találkoztam olyan ktm vel amit könnyű lett volna üresbe rakni járó motor mellett de ha kicsi gázfrőccs+kicsi kuplung ki és közben próbálod nekem 10-8 szor sikerül könyen!
na.. akor üdva a kártélyem klubban..azért mond hogy jó volt gaz is ..ha már
milyen az olaj benne
motul
figyu..tipikus.. a berget konkrétan kis sem lehetett venni üresbe ha járt a motort és valamilyne fokozatban volt...
a ktemmet sem 1szerű..de szerintem ezzel nem is kell vergődni...azért ha ügyes vagy ki tudod...de ha má fokozatban van..akor minek kivenni...menni kel és kész
amúgy a többi tipust könnyű üresberakni ilyen eseteben?
Mostantól már kívülállóként irogatok ide Gaztalanítva lettem
Ennek az aprópóján kérdeznék egy olyat, hogy az mennyire gút, hogy az EXC450-en az üres megtalálása eléggé nehezen megy járó motornál. Ha leállítom akkor, mint a Gas-nál finoman klotty és a helyén van. Járó motornál nagy láberő kell és persze mindig átugrik 2-be, de 2-ből sem sima ügy visszatenni üresbe
azt akarta kérdezni ...csak ronis...
nagyműtét..csak az eNN lemaradt az elejéről..
ha 1 7ig voltál bent akkor az komoly..mint a hererák
ronis..hát készül már a gép?
mit csinálol a blokkjával...ez örökélet meg kettő tély nem
jó ne haragudgyá meg ezt nem hagy6tam ki
dévedhez felküldted hogyakkor csináljon már belőle valamit...
valami fantázia Dúsat
de tényleg..mi lett vele.. szét lett húzva..főtengejcsapág hajtókar dugó ilyenek
ferinek meg lyaú reggelt
fren..látod.. erről beszéltem.. nem tanultál semmit...17 mp..akár fel sem raktad volna...
ingerküszöböt el nem érő felesleges megnézni tipusú videó...
látod erről beszéltem a múltkor...hiába jó kezdés.. nem feltétlen leszel jó kamerás
Gyal MX1 rajt ! (Balu, Kori, Szöke)
http://www.youtube.com/watch?f...
Egyébként ez a bevett módszer a Kawámnál is, ha nagy ritkán valmiért nem akarja az igazat.
http://www.facebook.com/groups...
képek videok stb stb
Gas-nál például halálkönnyen megy járó motornál az üresbetétel, ma az utolsó menetnél esett le, hogy ez mennyire gáz a KTM-nél. Egyébként no problemo GAS GAS, jó kis gép volt. Legnagyobb fekete pontja nálam az volt, hogy berugásnál pont telibevered a lábtartó bütykeit, amik jól elintézik a csizmát, bakancsot. Idióta oldalsztenderről nem is beszélve.Egyébként nekem az EXC fordulékonyabbnak tűnik (az is) az első méterektől, nagyon szimpi az alacsonyabb ülésmagasság és az ülés kialakítása is segít a tökcsőszöknek, nagyobb biztonságérzet
Van fennt egy full Akrapovic rendszer, de nyitottan iszonyat hangja van
Motor még megvan. Kicsit szanaszét de megvan.
Predi szerintem nem fog menni sajna mostanában. Okosabb dolgokra költi a pénzét.
Én még nem találkoztam olyan ktm vel amit könnyű lett volna üresbe rakni járó motor mellett de ha kicsi gázfrőccs+kicsi kuplung ki és közben próbálod nekem 10-8 szor sikerül könyen!
milyen az olaj benne
motul
figyu..tipikus.. a berget konkrétan kis sem lehetett venni üresbe ha járt a motort és valamilyne fokozatban volt...
a ktemmet sem 1szerű..de szerintem ezzel nem is kell vergődni...azért ha ügyes vagy ki tudod...de ha má fokozatban van..akor minek kivenni...menni kel és kész
amúgy a többi tipust könnyű üresberakni
mi van az olasszal meg van még vagy a bank elvitte...
Preddel mi van lesz szezon ? vagy csak örködés és itt szájhösködés ?
zsiráf. köszi lehet ez a vonal lesz a nyerő. majd kitalálom milegyen .annyi felömlő van benne mint egy 2010 es 300 exc ben.
Levest meg majd a nyáron itt nálam a dunaparton.
Amúgy meg nem félek ám tőled. Majd anyámmal leveretlek.
ugyanitt ingyen elvihető egy zsák falevél és két kiló használt arany .
zsír küldjed a kordéra a gumikat!
Ennek az aprópóján kérdeznék egy olyat, hogy az mennyire gút, hogy az EXC450-en az üres megtalálása eléggé nehezen megy járó motornál. Ha leállítom akkor, mint a Gas-nál finoman klotty és a helyén van. Járó motornál nagy láberő kell és persze mindig átugrik 2-be, de 2-ből sem sima ügy visszatenni üresbe
már jó sok volt( mind kátéjem)de még eggyel sem kellett semmit csinálnom !
lehet bennem a hiba ?
nagyműtét..csak az eNN lemaradt az elejéről..
ha 1 7ig voltál bent akkor az komoly..mint a hererák
ronis..hát készül már a gép?
mit csinálol a blokkjával...ez örökélet meg kettő tély nem
jó ne haragudgyá meg ezt nem hagy6tam ki
dévedhez felküldted hogyakkor csináljon már belőle valamit...
valami fantázia Dúsat
de tényleg..mi lett vele.. szét lett húzva..főtengejcsapág hajtókar dugó ilyenek
megcsináltam abbol a rozsadamentes anyagbol . s előről hoztam rá erősitést. majd le fényképezem.
hosszú.....nagy volt az arcom......s abból kellett kivenni....
nem motoros történet.....de köszi az érdeklődést...