Jo a tuzgyuru,de annyi kiallas kell neki, amennyi a tomites,ha osszemegy.ilyen egyszeru....merni kell egy mikroval ,h mennyi lesz a vastagsaga,ha lehuzotad rendesen.
Ha te osszenyomod a tuzgyurut,akkor rendelheted az uj fejet,hengert,csavarokat
Dew a tuzgyuru az semmit nem fog osszemenni,ezt hogy gondoltad......ez a szopas benne,h tudni kell ,h a tomites mennyit megy ossze,ha lehuzod.A tuzgyuru nem fog.
Kicsit hosszú lett, próbálom érthetően leírni a dilemmát...
Motorszerelőt már kérdeztem, látta, de nem bízom a válaszában azok alapján amit tapasztaltam...
Van egy hengerfej, amiben nincs bemélyedés tűzgyűrűnek, tök sima. S van egy tűzgyűrűs hengerfej tömítés. Azaz lemez, rajta papír, belül pedig még egy lemez ami a tűzgyűrű. Képeket raktam.
A szerelő szerint ezt bele lehet tenni tömítésnek, csak le kell húzni rendesen.
Beraktam szilikon nélkül, meghúztam érzésre, hogy a tűzgyűrűt leszorítsa, öntöm bele a hűtővizet és kívül már ekkor könnyezett kifelé... akkor még nem húztam le rendesen (szándékosan)
Levettem, felkentem körben kívül vékonyan hőálló szilikonnal, s elkezdtem rendesen lehúzni, picit kinyomta a szilikont kívül is, de...
Elméletem: Ha a tűzgyűrű rajta van a másik lemezen, akkor ott vastagabb az egész tömítés, s ha ezt elkezdem összepréselni két sík lappal, akkor a tűzgyűrűnél már összenyomódik, kívül ahol nincs tűzgyűrű ott meg szerintem még rés van.
Ok, ha nagyon lehúzom, lehet összepréselődik annyira a tűzgyűrű, hogy zárni fog kívül is, de... szerintem nem fekszik fel teljesen, félek elreped a hengerfej melegen, meg egyéb bajságok azon felül, hogy nem tömít rendesen.
Úgy is kidobom belőle ezt, ha megjön a gyári tömítés valamikor,
csak addig jó lenne motorozni, de nem olyan áron, hogy elreped a hengerfej, mert "levegőben van" kívül, ahol nincs tűzgyűrű.
A gyári hengerfej tömítésem teljesen sík volt(3 lemez összeszegecselve), semmi tűzgyűrű, felfuttatva tömítő anyaggal mind2 oldalon. Azt ha lehúztam, tuti felfeküdt mindenhol.
Az ilyen tűzgyűrűs tömítésekhez szerintem a hengerfejen kell lennie valami beszedésnek, ahova "be tud ülni", találtam is ilyen képeket...
Kérdések:
- Ez a tűzgyűrűs tömítés tűzgyűrűje össze tud annyira préselődni belül, hogy kívül a papíros lemez is mindenhol felfekszik ha lehúztam és nem lesz bajság?
- Már összehúztam, elképzelhető, hogy a tűzgyűrűnél annyira összepréselte a hengert és a hengerfejet, hogy hiába teszek bele gyári sík tömítést, ott már el fog fújni? Persze megsíkolhatom újra, de akkor is
na mi a situatilyon?
mennyetek ki az em egyesre ha unatkoztok...ott most a legizgibb magyar országon..akció...
csak mindenkinál legyen behűtött álysz telya..meg hideg üdítő...hogy a meleg pillanatokban...
Ha te osszenyomod a tuzgyurut,akkor rendelheted az uj fejet,hengert,csavarokat
Azt értem, hogy ezt vágjam ki a picsába, s felejtsem el, s imádkozzak, hogy nem repesztettem el a hengerfejet így hidegen.
A régivel lehet kezdeni valamit? Vagy csak az a megoldás, ha megvárom az újat?
Mit javasolsz?
miert nem jo neked a szeria lemez tomites?
Kicsit hosszú lett, próbálom érthetően leírni a dilemmát...
Motorszerelőt már kérdeztem, látta, de nem bízom a válaszában azok alapján amit tapasztaltam...
Van egy hengerfej, amiben nincs bemélyedés tűzgyűrűnek, tök sima. S van egy tűzgyűrűs hengerfej tömítés. Azaz lemez, rajta papír, belül pedig még egy lemez ami a tűzgyűrű. Képeket raktam.
A szerelő szerint ezt bele lehet tenni tömítésnek, csak le kell húzni rendesen.
Beraktam szilikon nélkül, meghúztam érzésre, hogy a tűzgyűrűt leszorítsa, öntöm bele a hűtővizet és kívül már ekkor könnyezett kifelé... akkor még nem húztam le rendesen (szándékosan)
Levettem, felkentem körben kívül vékonyan hőálló szilikonnal, s elkezdtem rendesen lehúzni, picit kinyomta a szilikont kívül is, de...
Elméletem: Ha a tűzgyűrű rajta van a másik lemezen, akkor ott vastagabb az egész tömítés, s ha ezt elkezdem összepréselni két sík lappal, akkor a tűzgyűrűnél már összenyomódik, kívül ahol nincs tűzgyűrű ott meg szerintem még rés van.
Ok, ha nagyon lehúzom, lehet összepréselődik annyira a tűzgyűrű, hogy zárni fog kívül is, de... szerintem nem fekszik fel teljesen, félek elreped a hengerfej melegen, meg egyéb bajságok azon felül, hogy nem tömít rendesen.
Úgy is kidobom belőle ezt, ha megjön a gyári tömítés valamikor,
csak addig jó lenne motorozni, de nem olyan áron, hogy elreped a hengerfej, mert "levegőben van" kívül, ahol nincs tűzgyűrű.
A gyári hengerfej tömítésem teljesen sík volt(3 lemez összeszegecselve), semmi tűzgyűrű, felfuttatva tömítő anyaggal mind2 oldalon. Azt ha lehúztam, tuti felfeküdt mindenhol.
Az ilyen tűzgyűrűs tömítésekhez szerintem a hengerfejen kell lennie valami beszedésnek, ahova "be tud ülni", találtam is ilyen képeket...
Kérdések:
- Ez a tűzgyűrűs tömítés tűzgyűrűje össze tud annyira préselődni belül, hogy kívül a papíros lemez is mindenhol felfekszik ha lehúztam és nem lesz bajság?
- Már összehúztam, elképzelhető, hogy a tűzgyűrűnél annyira összepréselte a hengert és a hengerfejet, hogy hiába teszek bele gyári sík tömítést, ott már el fog fújni? Persze megsíkolhatom újra, de akkor is
en holnap megyek elnökömmel (Herman Henrik) crox palyara mocizni.
Az 1-es útra rá lehet hajtani de csak személy autóval,lassan járható.
9 órási hír tv jelentése
Állítólag 10 12 óra múlva le tudják takarítani a pályát!
kérekszépen valakitől egy hójelentést
jó lenne ha délután el tudnánk indulni Magyarlandba de az útinfók mindenfélét írnak
én sem vagyok nóóóómális,de nem tudok aludni
na szóval:Jó reggelt
mennyetek ki az em egyesre ha unatkoztok...ott most a legizgibb magyar országon..akció...
csak mindenkinál legyen behűtött álysz telya..meg hideg üdítő...hogy a meleg pillanatokban...