Szép estét az Uraknak/Hölgyeknek!
Bár, számotokra nem fontos, nekem igen, úgyhogy 2 hónap alatt össze állt a gépezet. Akkor most tanuljunk meg ezzel is motorozni!
Embör,azt a tűz karikásostorost simán belehet tenni,nem kell neked ott variálni,szarabb cumókhoz találták ki.Az a bajjjjjj,túlkomplikálod mindíg a semmit.Ha az rendesen le van húzva akkor jó az is A gyári,meg, minden egyeneshez jó csak
ezzel méga a vezérlést is felfelé eltolnád..amivel pörgősebb lesz a jószág
de eze amúgy nem 1 hülye 5let
viszont.. túl 1szerű hogy dév ez megcsinál6ja...
inkább keres ajd valami bonyolult..és többszöri nekifutásra ia rossz megoldást
mert déwed egy igazi küzdő.. aki szereti kihívásokat ha nincs akkor meg keres magának...
szirferi motorját kár lenne igy elkötlya vetyélni...
inkább tölcsünk bele tiszta benyá tmég akkor is kissebb kárt okozunk benne mintha dévednek odaadnánk hogy 1 fél(0,5) órát szerelgesse
Dévid, én ezt a dilemmát a helyedben inkább két db O-ringel oldottam volna meg, a mostaniek mind olyanok.
mondjuk bármilyen másik 2t hengerfejen megmérni a beszurást esztergályos beleszurja, bele a két gyári o-ring alulra hengertalpra meg anyival többet rakni mint amennyi a gyári volt fent....
ezt 1 idősebb dzsedály mondta...még régen..egy mexi mekszi galakszisban...
dév..
szalinak most már 300sx lye van..a 125 ről csak álmodozik
dév...ha nincs tűzgyűrű helye.. mind a kettő schima.. akkor mért nem csináltattál bele a tempolmútszaiakkal... tömitést..
profin megcsinálják...
nem is vészes az ára..
és azt két sik lap közé van gyártva.. van neki úgymond tűzgyűrűlye de az összenyomódik..egyszer lehúzatod és keész.. de azt többet nem is szabad beépíteni..de as ik hengerfej és a sik henher közé meg 1 berakod..amig szét nem szeded újból addig ott az jó!
megadjam a telefonszámlát...
a telefonszámát?
nem .végül nem tettem rá. helyete kapott egy 125 ös kishengert. elég az is.
de zsír azt írta itt hogy vett okr nél két db 350 est. akkor az egy öt centes lehetett vagyis kettő. én meg jól felkaptam.
amúgy ide visszajött atavasz . süt a nap és olvad az a kis hó is ami tegnap leesett. holnap lehet menni kecskét legeltetni.
Levettem a hengerfejet, nincs semmi baja az alkatrészeknek
Megvárom a gyárit, s majd azzal összerakom igaz addig nem hajtok majd megyek futni addig
Azt jól mondtad, hogy a tűzgyűrűt nem lehet összenyomni, nem ment össze semmit, nem is értem mi alapján mondta a szerelő ezt bele lehet rakni ebbe, még szerencse, hogy nem erőltettem nagyon.
Általában jók a megérzéseim, csak nem hallgatok rájuk
multkor vett 2 db 350 est is. egy exc-t meg egy xc -t- valamit adjon már déwnek ha már ott menőzik neki minden héten. én rég elhajtottam volna a picsába ha nem vág hozzám egyet . egy seggel egy motort lehet megülni.
Köszi a választ
Ezen a hengerfejen semmi bemélyedés nem volt a tűzgyűrűnek, s ezt látta a szerelő srác is...
na mindegy, mindjárt lemegyek kibaszom belőle, remélem nem kúrtam el a hengerfejet...
Hétfőn megrendelem a gyárit, s majd ha 2-3 hét múlva megjön, akkor motorozok
beugatós kispöcsökkel meg ne foglakozz
Bár, számotokra nem fontos, nekem igen, úgyhogy 2 hónap alatt össze állt a gépezet.
mér mondod hogy tÚl komplikál mindent...
mert ezt tapasztaljuk?
frenszin még fórumot is csinált a szponygyor guminak
http://www.sportmotor.hu/motor...
de eze amúgy nem 1 hülye 5let
viszont.. túl 1szerű hogy dév ez megcsinál6ja...
inkább keres ajd valami bonyolult..és többszöri nekifutásra ia rossz megoldást
mert déwed egy igazi küzdő.. aki szereti kihívásokat ha nincs akkor meg keres magának...
szirferi motorját kár lenne igy elkötlya vetyélni...
inkább tölcsünk bele tiszta benyá tmég akkor is kissebb kárt okozunk benne mintha dévednek odaadnánk hogy 1 fél(0,5) órát szerelgesse
mondjuk bármilyen másik 2t hengerfejen megmérni a beszurást esztergályos beleszurja, bele a két gyári o-ring alulra hengertalpra meg anyival többet rakni mint amennyi a gyári volt fent....
hagyatkozz a megérzéseidre...
ezt 1 idősebb dzsedály mondta...még régen..egy mexi mekszi galakszisban...
dév..
szalinak most már 300sx lye van..a 125 ről csak álmodozik
dév...ha nincs tűzgyűrű helye.. mind a kettő schima.. akkor mért nem csináltattál bele a tempolmútszaiakkal... tömitést..
profin megcsinálják...
nem is vészes az ára..
és azt két sik lap közé van gyártva.. van neki úgymond tűzgyűrűlye de az összenyomódik..egyszer lehúzatod és keész.. de azt többet nem is szabad beépíteni..de as ik hengerfej és a sik henher közé meg 1 berakod..amig szét nem szeded újból addig ott az jó!
megadjam a telefonszámlát...
a telefonszámát?
de zsír azt írta itt hogy vett okr nél két db 350 est. akkor az egy öt centes lehetett vagyis kettő. én meg jól felkaptam.
amúgy ide visszajött atavasz . süt a nap és olvad az a kis hó is ami tegnap leesett. holnap lehet menni kecskét legeltetni.
sajnálnék összetörni drágább motort, RMX el kéne megtanulni motorozni
Egyébként nincs neki 350 es
Te cseréltél 300 as hengerre végül?
Megvárom a gyárit, s majd azzal összerakom
Azt jól mondtad, hogy a tűzgyűrűt nem lehet összenyomni, nem ment össze semmit, nem is értem mi alapján mondta a szerelő ezt bele lehet rakni ebbe, még szerencse, hogy nem erőltettem nagyon.
Általában jók a megérzéseim, csak nem hallgatok rájuk
nincs neki annyi pénze hogy csak ugy osztogasa a motorokat ha meg van akkor meg irigy
Ezen a hengerfejen semmi bemélyedés nem volt a tűzgyűrűnek, s ezt látta a szerelő srác is...
na mindegy, mindjárt lemegyek kibaszom belőle, remélem nem kúrtam el a hengerfejet...
Hétfőn megrendelem a gyárit, s majd ha 2-3 hét múlva megjön, akkor motorozok
Frenszisz,dobd mar meg Dewet a 2013 gas al,azt mondtad ugy is szar....