Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

durva dolog a szerelem...

amugy szép lett a bringád, használd egészséggel....

ha elfogadsz 1 jo tanácsot ingyé megszámolom.... amikor repülni akar hagyjad had szálljon, magadra figyelj.....
Ték it ízi! Plyedi cukkolásból írta, és így gratulál! Én szeretem a nagy hombár fejét, bizonyított Ő már eleget! Más stílust képviseltek, Te enduro-, Ő aszfaltmenő, és ez így szép Cink volt, csak sajna nem jól jött ki a történet!
Ohhh, yess!
Voltunk egyet, így 3 év kihagyás után, egy "kicsit" leszakadtak a karjaim, kb 10 perc után!
cigány kordéra keresek uj olcsó kategóriás futózott gumit párban. 2-3000.- ft / dab max áron. fahúzáshoz kellene kiskocsira. 18" as felnire. birjon ki egy szezont kordén . max ennyi a kritérium. és futózott sixdays mintás legyen .
A festék lekopik, késsel fogják bele vááájjjnyi!
ez olyan nagyon benyalos volt.... bocs Frenszisz, tudom te vagy az új pápa, meg minden... a mindennapi rigánkat add meg nékem oooo uram...nade ez olyan bepucsitos volt...
jo terep bringa... kislányoknak valo, meg pláza cicusoknak...
mi a pálya kislányok...
Köszi a tippet, azon kívül, hogy eltolja a vezérlést pár fokkal, talán más galibát nem okozna.

Marad a gyári tömítés.

Mesterem, lehet van olyan is, de ez tuti nem olyan volt, ahol annyira összenyomódik a tűzgyűrű, hogy kívül is felfekszik teljesen a lemezre a hengerfej.

Benne volt, már kivettem, nem 25NM el volt lehúzva, hanem többel, s még se ment össze a tűzgyűrű annyira, hogy felfeküdjön a papír alatti lemez. Onnan tudom, hogy a csavarnál s kívül felkent szilikon szépen elterült a papíron pár tized mm vastagon, nem nyomta szét, RGO levegőben volt a hengerfej kívül. A szilikon tömített csak, amit rákentem.
Megbeszéltük, már csak a motor az akadály, meg a kondi hiánya, de lesz időm kondizni, míg megjön az alkatrész
A többi sok emberrel, akivel szintén megbeszéltem, áll a dolog, nincs elfelejtve, csak keressetek ami az időpontot illeti!
ezért is akarom a még nagyobb gyári vizpumput...
de ha minden igaz jön a 7en.. kedden meg megy a fejlesztőbe
csak az én esztregályomnak nem szab odaadni..mert ezt is lemérné meg elmarná össze vissza...
ezzel a tehetséggel megent mellém nyúltál.....

én egy dologban vagyok tehetséges.. a bebénázásban...
lásd redzsiment...ha nem bénázok be ott hosi előtt a szar qplungal...
nem ülök ott másnap a szakadó esőben mint vert sereg a dont kanyon ban(don kanyarban...ott hogy fordultok be a kopot gumival.. 350nel ..mert a dont kanyar nagyon trükkös kanyar.. ott bukott az egész magyar banda..
örülök hogy perdi haverod ilyen ügyes...kár hogy nem tud kedves és normális lenni mert épp bemutatnak neki egy faj kis motort...
ha meg haverek akkor meg ezt mondván én nem ugatok bele...
kb mint hogy szalival mi is tépjük egymást mint fogszi a rácstörőt...de ezt tudván nem szol bele senki.. honnan retekből tudhattam volan hog ezek ketten puszi haverek. ..ha nem mondják?
mert perdi lapjáról épp nem ez jön át... csak az hoy gérdekes.. mert mindent egy perca latt megcsinál.. mai kicsit gyanús.. mert ugy lehet a maggi 10perces levet is meg tudja csinálni 1 perc alatt... akkor ez a tsávó 10szer jobb mint a magik levesesesesesek
remélem nem...
bár volt vele gond kishillyán...lmert ne mvettem lészer hogy ekbaszta az esztergályos és 1mm rel oldalirányba mozdult a tengelyen..de végül is nem nyomta szét magát...
most kijavitottam.. tettem fel egy 1mm es hézagolót..és akkor pöpecül a helyén van
nekem is ez jutott az eszembe mikr oa z45678 nak megragadt a 540sx
öreg nem mindegy ki mondja. 1
én pedig egy telibe szart zokni vagyok nagyszáju csög. mit akarsz
itt 1 tehetség van az te meg a kordés a többi az vicc..

komolyan én több évtized motorozás után szeretnék ugy motorozni mint ti. ennyi.

ami predit Illeti fogadok amiben akarsz agyon bax barkit nem szarakodik a srac. amikor 250 berakod magad egy kanyarba kopot gumival oda kell fax. nekem nincs ! ennyi.
há olyasmi...
jönnek d födvriak is .. lehet rikszizűzdáék is.....
na akkor te ismersz minden nagyszályű szálykaratést...
de zsiffrenszin..el ne felejtsd...azért mert valaki tehetséges..ne hog azt hidd hogy bajno is lenne..nézz magadba..
mikor kijötél oda.. azt mondta krisztihány.. ez a csávó tök ügyes és 3 hónapja megy.. azt mondtad ezt is oda felyleszted mint a szuperpro racéidat..
hát mekkorát tévedett krisz...
eltelt egy év megint újra hajtottunk.kétszer is.... csak a fejlődés...elmarad a fejlődés..pedig a sok román race amin indultál.az az hozni kleelt volna valait...
déva...nagybánya.. regiment és még sok race és tessék.. még ezt a pockot sem tudod lenyomni...
ugyhogy vigyázni hogy mit hisz azért mert kicsit ügyes valaki...
ez azt jelenti ,hogy mégsem annyira vagy megelégedve a sufni factorival? inkább az a szakos holmi igaze ? mégha drága is. amúgy az elég pöpecül nézett ki. pont mint ahogy egy ilyesminek kikell. nem agyagba öntött bikával faragott és betonkeverőben sorjázott bilianyagból cucc. majd ,ha beáll miatta a motorod ,lesz bőgés meg fejvakarás.
Te Zari mi lesz jövö héten hallom csanid megy a Zarándba ?
visz B nyomosokat ?
ja annyiért megéri. egy szaros 300 as dugó 30 ezer felett van bőven. nincsak tán rátetted a kókány vízlapátot ?
na beraktam a régi 3mm rel nagyobb vizkereket.. a tavszra.. meg amig ki nem veszea a termosztátot.. akkor meg beugrik a zsiráf féle készlet
na az jó.. dugóval együtt. az nagyon nem szar...
preidvel az a baj puha gyerek. ! nincs benne tüz még a ringen is elvertem... még hogy terepen Zari.. simán jah s van egy pár haverja...

viccet félre téve kezemet tüzbe rakom Prediért, predator meglátásom szerint egyik legtehetségesebb motoros amit igy amateurban láttam, de komolyan mondom. Ha be szálna az neduro világba kb 3 honap és mindegy ki de mindenkit elkalapálna. nem vicc.

Ugyan ez a zerge haverja a Dani, nagyon csunyán elver majd mindenkit enduroban. 1cerüen tehetség. nicns se lové se motor de máris jo a gyerek.

szoval Predivel ovatosan. ! imádlak predi.