a vezeték egyik vége a mérő hátulján található nútba megy. a másik vége pedig a gyertyakábelre, illetve belső trafós gépek (fiatalabb modellek) esetén a gyertyapipára. tekerd rá párszor szorosan és rögzitsd szigszalaggal vagy kábelkötözővel.
Hali tudnátok segiteni?
az ÜZEMORA SZÁMLÁLÓT hogyan kell felszerelni az rmz 250 re?
csak egy kis vezeték van hozzá mint a km orákhoz..
köszönöm a segitséget..
A 4 ütemű crossnál 8-10 óránként olajcsere kell, akárhogy is használod. Nem kell drága olaj, de mindig cserélve legyen!
Szerintem ha ilyen motort veszel ne az olajcsre költségeit számolgasd, mert számolni kell sokkal nagyobb összegű fentartási költségekkel is Pl,: dugócsere stb.
Ha nem tudod mit akarsz, akkor csatlakozok az előttem szólóhoz és vegyél egy versenyendúró 2-t vagy én még ajánlom a drz e változatot is, azzal is lehet pályázni+ endurozni is. Nem kell azt annyira leírni, láttam én már drz-vel embereket pályán úgy menni, hogy a krosszosok is megirigyelhetik. A drz legjobb kipróbálni a terepezést, mert mindenhol elmegy egy bizonyos szinten, és olcsó a fenntartása.
Ezek versenymotorok, ne km-ben számolj. A 25üó 2,5ször annyi mint a tíz. Az nagyon nagy különbség! Nekem nincs tapasztalatom benne, de én ennyit nem hagynék rá.
Ötlet: vegyél egy 2t enduro-t...
hát erdő, földút meg egy kis hegy..
és van egy pálya mellettünk, azt is jó lenne kipróbálni....
nem versenyzésre használnám, akkor is ugyan azok az óraszámok? gondolok itt a 10 ü.ó-kénti (5-600km) olaj cserére vagy ha lazábban (földút stb.) használom akkor elbirna 20-25 ü.ó (1000-1500km) is vagy akkor már károsodik? Elég hülyén fogalmaztam de remélem érthető! vagy ha tényleg ennyire igényesek akkor beszerzek egy két szponzort, vagy marad a drz.....
ez kb attol függ menyire magasra teszed a lécet saját magadnak...
vagyis azt kell eldöntened hol milyen stilusban szeretnél motorozni,hol milyen terepen,
vagyis ha csak földuton akarsz poroszkálni akkor elég a drz is, ha már akarsz kalandozni a járatlan málnásban akkor kell az exc, ha pályázni szeretnél akkor pedig valami joféle cross,
a fentartási üzemeltetési költségek, üzemorák utáni cserék is ebben a sorrendben drágulnak kb cirka...
azt szeretném kérdezni hogy az ü.ó motorok mennyire terhelik le egy mezei motorost? mármint nagyon nagy feladat betartani ezeket a kötelező dolgokat, és nagyon drága ? néztem crf450, exc450, fe 550 de ezek ugye mind verseny endúrók. Vagy maradjak a jó öreg suzuki dr-z-nél? évi 1500-2000 km megyek. Eddig Honda fmx-em volt és ott az év elején olajcsere és kész volt a szezonra, igaz nem mentem vele földútra... itt ez mennyire lenne más?
köszi elöre is!
Verselemzés:
2008-as gép. Most 2011 van. Az 3 év. "Fél éveket pihent", az minimum kettő fél év, a többesszám miatt. Tehát max. 2 évet futott a motor, vagy kevesebbet. Kérdésem: mit takar a "nagyszervíz", és miért volt rá szükség 2 évi használat után?
A gyertyakábelre tekerd, ahogy Gery is írta, kb 3-4 menet kell.
a nutba is szigszalaggal fogassam le? ill 2005 ös évj rmz re lesz.. akkor csak a gyertyapipára ?
az ÜZEMORA SZÁMLÁLÓT hogyan kell felszerelni az rmz 250 re?
csak egy kis vezeték van hozzá mint a km orákhoz..
köszönöm a segitséget..
Szerintem ha ilyen motort veszel ne az olajcsre költségeit számolgasd, mert számolni kell sokkal nagyobb összegű fentartási költségekkel is Pl,: dugócsere stb.
Ha nem tudod mit akarsz, akkor csatlakozok az előttem szólóhoz és vegyél egy versenyendúró 2-t vagy én még ajánlom a drz e változatot is, azzal is lehet pályázni+ endurozni is. Nem kell azt annyira leírni, láttam én már drz-vel embereket pályán úgy menni, hogy a krosszosok is megirigyelhetik. A drz legjobb kipróbálni a terepezést, mert mindenhol elmegy egy bizonyos szinten, és olcsó a fenntartása.
Ötlet: vegyél egy 2t enduro-t...
és van egy pálya mellettünk, azt is jó lenne kipróbálni....
nem versenyzésre használnám, akkor is ugyan azok az óraszámok? gondolok itt a 10 ü.ó-kénti (5-600km) olaj cserére vagy ha lazábban (földút stb.) használom akkor elbirna 20-25 ü.ó (1000-1500km) is vagy akkor már károsodik? Elég hülyén fogalmaztam de remélem érthető! vagy ha tényleg ennyire igényesek akkor beszerzek egy két szponzort, vagy marad a drz.....
vagyis azt kell eldöntened hol milyen stilusban szeretnél motorozni,hol milyen terepen,
vagyis ha csak földuton akarsz poroszkálni akkor elég a drz is, ha már akarsz kalandozni a járatlan málnásban akkor kell az exc, ha pályázni szeretnél akkor pedig valami joféle cross,
a fentartási üzemeltetési költségek, üzemorák utáni cserék is ebben a sorrendben drágulnak kb cirka...
azt szeretném kérdezni hogy az ü.ó motorok mennyire terhelik le egy mezei motorost? mármint nagyon nagy feladat betartani ezeket a kötelező dolgokat, és nagyon drága ? néztem crf450, exc450, fe 550 de ezek ugye mind verseny endúrók. Vagy maradjak a jó öreg suzuki dr-z-nél? évi 1500-2000 km megyek. Eddig Honda fmx-em volt és ott az év elején olajcsere és kész volt a szezonra, igaz nem mentem vele földútra... itt ez mennyire lenne más?
köszi elöre is!
2008-as gép. Most 2011 van. Az 3 év. "Fél éveket pihent", az minimum kettő fél év, a többesszám miatt. Tehát max. 2 évet futott a motor, vagy kevesebbet. Kérdésem: mit takar a "nagyszervíz", és miért volt rá szükség 2 évi használat után?
Felajánlottak egy gas gas 450 ec-t ki mit tud erről a tipusról írjatok már valamit légyszi fontos lenne nagyon!