Ne akarj olyat venni. Már nagyon megbántam hogy megvettem. A szorítópántok mind elkoptak rajta, kb 40-50 üzemóra van benne. És a tépőzárak sem jók már rajta. Ha kicsit ferdén veszed fel és nenm veszel alá valamilyen zoknit szúr és vág az egész....
Én is diesel-el járok. kx250f. Most volt dugócsere százvalahány óra után, ugyanolyan a dugó és a henger, hengerfej, hajtókar képe, mint a bifiduszefenziszes ötezres olajoknál. (csak így egy felújítókészlet ára a zsebemben marad, nem pedig megy Pedrosa-nak és társainak)
Én midland 10w40 olajat használok http://www.olaj24.hu/T/midland...
Ez 2000 ft /l áron van , felesleges bele a 4-4000-es olaj, a lényeg, hogy hobbikb 8 óránként cseréld.
Van olyan ismerősöm aki dizel auto olajat használ kb 2-3 éve a ugyanabba a motorjába (yz250f) (kb 500ft/l áru) és semmi baj nincs vele. A lényeg a rendszeres csere.
Helló úrak!
Beszereztem egy Rm-z 250 '05. Eljőtt az olajcsere ideje, de egy kicsit tanácstalan vagyok. Ahonnan vettem ott IPONE FULL POWER KATANA 10W-50 -et ajánlotak hozzá, a motorbarkácsoló szakibácsi szerint inkább MOTUL 300V 4T FACTORY 5W-40 kell a motornak.
Szerintetek?
Ennek az anyaga egy hálós szerkezetű anyag, olyasmi mint a protektoringeké. De nem gagyi, hanem jó szakítószilárdságú, és nagyon rugalmas, nem megy szét egy buktától, és nem is izzad bele az ember. Kényelmes!
Japó nem hinném hogy többször lesz nekem. Nem tetszenek, nincs bennük semmi extra. Hiányzik az a stílus ami a ktm-ben megfogott.
Próbálok majd egyébként egy sx150et is, csak attol meg fosok h nem tudok majd vele menni, a 2ütem miatt. Az a husqi egyébként nagyon bejön, van megjelenése
sok különbség meg úgy sincs köztük, nem hinném hogy bárki köridején meglátszódna köztünk elyik motoron ül ugayanazon évjáratok közül
én nem vagyok oda a protis alsógatyákért (amig össze nem töröm magam egyszer ott is), de ez meglepően kényelmes...nincs az a kötözöttsonka effekt mint a régebbieknél.
Thor Force térdvédőt tud valaki esetleg jó áron, újan? L-es méretben...
Köszi!
Tudom, hogy meghökkentően hangzik.
Mivel úgysem a kopás miatt cserélsz alkatrészt, mindegy, hogy hányezer forintos olajban áztatod a dugót, hajtókart, csapágyakat...stb 100 óráig.
Amúgy meg ezekenek az olajoknak jóval magasabb a teljesítményszintje, mint a gyári előírás.
A legjobb olaj az új olaj.
(biztos vita lesz belőle, a fél usa diesel olajjal jár, még az sportmotorokban is)
Egyébként mi ismerjük egymást még Nyíregy simai uti lőtérről Rmx 250-n volt, neked pedig cr125
http://www.olaj24.hu/T/midland...
Ez 2000 ft /l áron van , felesleges bele a 4-4000-es olaj, a lényeg, hogy hobbikb 8 óránként cseréld.
Van olyan ismerősöm aki dizel auto olajat használ kb 2-3 éve a ugyanabba a motorjába (yz250f) (kb 500ft/l áru) és semmi baj nincs vele. A lényeg a rendszeres csere.
Beszereztem egy Rm-z 250 '05. Eljőtt az olajcsere ideje, de egy kicsit tanácstalan vagyok. Ahonnan vettem ott IPONE FULL POWER KATANA 10W-50 -et ajánlotak hozzá, a motorbarkácsoló szakibácsi szerint inkább MOTUL 300V 4T FACTORY 5W-40 kell a motornak.
Szerintetek?
One Carbon szettek vannak még akciós áron. 32-ért, kesztyűvel!
de méret már nincs mindenből...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mi a legolcsóbb krossz szett amit hozni tudzs ?
nálam japó-ktm-bármi más a sorrend
Próbálok majd egyébként egy sx150et is, csak attol meg fosok h nem tudok majd vele menni, a 2ütem miatt. Az a husqi egyébként nagyon bejön, van megjelenése
sok különbség meg úgy sincs köztük, nem hinném hogy bárki köridején meglátszódna köztünk elyik motoron ül ugayanazon évjáratok közül
én nem vagyok oda a protis alsógatyákért (amig össze nem töröm magam egyszer ott is), de ez meglepően kényelmes...nincs az a kötözöttsonka effekt mint a régebbieknél.
inkább húzd a gázt!