hali
eladnám Garnere Motoros csizmám ( 7000Ft), CMS Bukóm(10000), Shoot szemüvegem 4000, és a páncélom(8000) . eggyütt cakum pakk elvihető 25 000-be.
a csizmának egyik szárán a csatt elvan törve.
a bukóm sértetlen, egyedül a pofatartó részének az alja ki van szakadva, meg lehet varrni és cső...
a többi tökéletes állapotban van
nem zsákbamacska, leírtam mindent!
ha valaki elviszi az összeset, adok egy 19" hátsó kyoto gumit ajándékba. kb 90%os
Nálam a softos Michelin Starcross egy év után úgy nézett ki, hogy a szerelő kinevetett, mikor azt mondtam neki, hogy vettem helyére egy új gumit. A zsír új Dunlop mellé téve szó szerint szinte ugyanolyan magas bütykökkel rendelkezett, csupán az élet voltak kissé lekerekedve. (pedig én az endurozás miatt elég gyakran köves úton, vagy keményre taposott murván járkáltam)
szerintetek egy full fosó homokra fejlesztett gumát - mint pl michelin starcross sand 4 vagy a pirelli scorpion mx soft 410 - mennyire hamar lehet legyálazni?
persze bugyin, taksonyba, nyársapáton vagy ahova járkálunk?
Sziasztok!
Látom pont himbákról és hasonlókról van szó.
Nekem éppen a lengőkar csapágyaival vannak gondjaim,szeretném kicserélni újakra.
Elég cigány módon bántak vele,95-ös évjáratú gép,igazából tippem sincs mikor láthatott utoljára zsírt,ugyanis konkrétan tiszta rozsda az egész,a tűgörgők szinte érintésre kihullottak a helyükről.
A perselyek is atom rozsdásak,sajnos tippem sincs miként fogom őket kókányolás nélkül kiszedni.
Mit tudtok ajánlani? Alapból hogy mennek ezek bele,préselni kell őket akár a normál csapágyakat?
Ugyanezt majd a himbánál is el kell játszanom,mert az is lóg,de lelki erőm nem volt még hozzá hogy szétkapjam. Sejtéseim szerint hasonló állapotban lehet...
Szia Gábor,
Pont holnap mennék összerakni a kawát, beleértve a himbát is.
A csapágyakat csapágyboltban vettem igy kb 12 volt, szettben a pinknél 23 lett volna, és amennyire elmondta az eladó abban is csak csapágyak voltak.
Remélem jo lesz.
Ti mentek motorozni?
Én vettem csapágyboltban hozzávaló dolgokat, és a végén kiszámoltam , pont többre jött ki, ráadásul azokat a kis tengelyeket nem lehet külön kapni, ezért pár motorozás után megint lógott az egész... Ezért az én véleményem az, vedd meg szettben a felújító készletet. Igaz nem olcsó egyben kifizetni, de utána többe lesz..
na pont azt csinálom, szétszedtem a himbát,h átnézzem,kimossam, ujrazsirozzam,de szerencsére ez pont elég lesz,mert nem kell semmihez sem nyúlni,tiszta gyári zsir van benne,semmi berohadt sár vagy iszap.mondjuk erre is számitottam egy 2008as motornál.
arra kell cserélni ami bele való. az hogy csapágyboltból szerzed be vagy máshonnan rendeled az mindegy.
ha komplett felujitó szettet veszel nem fogsz mellé,de ha csak azt cseréled ami tönkrement és csapágyboltból szerzed be a megfelelő csapágyakat,lehet,h olcsóbban jössz ki. DE! ha a himbánál egy tag lötyögésnek indul,akkor rövid időn belül a többit is szétveri.
a legolcsóbb megoldás a karbantartás.
láttam olyan gyapotot ami négyzet alakú és pont akkora méretű,hogy rátekerjem perforált csőre és kitölti a csövet.ez a szatyorba csomagot tömködős szerintem nem az igazi.amúgy azt sem tudom mennyire kell kitömni?csont keményre bepréselni,vagy lazábban?
Nekem az IS volt sokáig. jó cucc nagyon.
annyiban jobb a képe mint a 2.8-nak, hogy rekeszelni se kell, teljesen nyitva is borotva. mig a 2.8-at szokás rekeszelni. nyitva elég lágy.
De azóta megjelent az új 2.8-as, amin sokat javitottak.
A lényeg, hogy jó cucc, nyomassad a crossos képeket vele!
eladnám Garnere Motoros csizmám ( 7000Ft), CMS Bukóm(10000), Shoot szemüvegem 4000, és a páncélom(8000) . eggyütt cakum pakk elvihető 25 000-be.
a csizmának egyik szárán a csatt elvan törve.
a bukóm sértetlen, egyedül a pofatartó részének az alja ki van szakadva, meg lehet varrni és cső...
a többi tökéletes állapotban van
nem zsákbamacska, leírtam mindent!
ha valaki elviszi az összeset, adok egy 19" hátsó kyoto gumit ajándékba. kb 90%os