neten csomo helyen tudsz olvasni rola, a lényeg hogy egy normál kuplungrol beszélünk, szuper könnyü, valami fele a gyári sulyának, szuper komoly anyagbol van , valami nagyon komoly hő leadása van, és arany árban mérik...
ilyen steppelt szerűen össze van varva ,táblában lehet kapni valami 3000 ft környéke.
szétszeded a kipufogot ha csavaros, tőben ahol bele megy a cső, ha szegecselt szétfurod.
kihuzod a belét amilyen hosszu a perforált cső, olyan hosszu tömő cuccot kivágsz olloval ,rátekered anyit hogy jo szorosan még bele lehessen nyomni a palást csőbe , összerakod készre, ha popszegecses akkor savállo popszegecsel szegeld össze.
max fél orát kapsz rá, nincs mit a szokásos 5 ezer lesz...
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy tudnátok ajánlani kipufogós embert (ha hozzám elérhető közelségben van csak még jobb ) aki vállalná kipufogó ( wr 450-en van) újratömését? csak szakszerűen, rendesen kéne megtömni, nem akarom, hogy idő elött kiköpködje
Dániel, szerintem meg maradjunk abban hogy nincs kedven ide beirni szinte az egész magyar mezőnyt név szerint felsorolva, meg persze a 99% enduro vb mezönyt és még sorolhatnám orákig akik igen jol elvannak rekluse nélkűl de még ha ingyen adnál nekik se kéne...
ennyit erröl..
de mégegyszer mondom, tölem mindenki arra költi el felesleges tizezreit amire akarja, ne felejtsűk el hogy a normál ára annak a hikomatnak 5-600 euro között van tipustol fűggően...
Voltam a corsaroba nem volt méret,tegnap megnéztem amit a Keme ajánlot ,kiderult hogy az öreg Finszteré de ugyan olyan kicsi volt mint a Keméjé, pedig 45 nek mondta ,de szerintem 44 volt. Lehet várok tavaszig.
Nemtom a Banga Iván szerinted mennyire komoly versenyző (az én szememben az)...csak mert az első Rekluse-os motor amivel mentem, az pont az ő SX-F-je volt...szóval szerintem maradjunk annyiban hogy ez inkább ízlés kérdése
Hát az kurva jó ár.butaság lett volna kihagyni Neked,aki szemezgettél vele.
Szerintem teljesen érthető a nézeted,biztos nem bános meg a befektetést te sem ha ennyi pozitív visszajelzés van róla.
Mike Sigety-vel a thumpertalk fórumon leveleztem, magyar származású (Szigety Mihály), ő szerezte a sponzorjától, sponzori áron 80.000.-Ft-ban áll meg mire hazaért. Ennyiért a pro változatot nem tudtam visszautasítani.
Elhiszem, hogy egy hardcore endurós megmosolyogja, de én terepmotorozás helyett a tankönyveket bújtam az elmúlt 12 évben, ennyi lemaradásom van az endúróstól, meg egy önindító az endúróktól. A négyütemű meg nehezebben indul borulás után, a benzin levegő keverék arány eltolódása miatt, mint a kétütem, ez is hátrány ezen a téren.
Nincs energiám, meg terepem se pótolni az elmúlt 12 évet, és 38 évesen nincs még 12 évem, hogy majd valamikor mi lesz, ezért kell ez a segítség, hátha eljutok olyan helyekre, ahova egyébként nem, vagy csak kínlódva, ez az élmény ára-így fogom fel.
Mi a garázsban állványon bármikor állóra fékeztük a hátsó kereket, és nem állt le a motor, a gyári reklámban is ez szerepel.
Amúgy a profik is használják, már a core nevezetű variációt.
Amúgy crosspályán tényleg nem szükséges, de szeretnék többet endurózni, és mindig bajban voltam az erőnléttel, és amotor újraindításával.
nem akarom senki játékát nagyon leszolni, de szerintem meg teljesen felesleges dolog a rekluse, egy komoly versenyző nem használja,még enduroban sem, cserébe viszont jo drága...
én azt a pénzt inkább költöm benzinre ,gumira, stb.
még egy komoly versenyző is inkább berak egy Hinson kuplungot, ami egy igen jo minőségű holmi , de nem rekluse hikomat..
pl www.moto-complet.hu
ilyen steppelt szerűen össze van varva ,táblában lehet kapni valami 3000 ft környéke.
szétszeded a kipufogot ha csavaros, tőben ahol bele megy a cső, ha szegecselt szétfurod.
kihuzod a belét amilyen hosszu a perforált cső, olyan hosszu tömő cuccot kivágsz olloval ,rátekered anyit hogy jo szorosan még bele lehessen nyomni a palást csőbe , összerakod készre, ha popszegecses akkor savállo popszegecsel szegeld össze.
max fél orát kapsz rá, nincs mit a szokásos 5 ezer lesz...
Köszi
jól van csak vicceltem nem is az ...
Köszi szépen
ennyit erröl..
de mégegyszer mondom, tölem mindenki arra költi el felesleges tizezreit amire akarja, ne felejtsűk el hogy a normál ára annak a hikomatnak 5-600 euro között van tipustol fűggően...
Mi az a Hinzon mit tud? az egész kuplungot ki kel hozzá cserélni?
de egyszer egy enduróra is elmegyek veletek...amiket mesélt...
Szerintem teljesen érthető a nézeted,biztos nem bános meg a befektetést te sem ha ennyi pozitív visszajelzés van róla.
rekluse= hikomat.
költsetek futomüre az kifizetődik, de rekluse nélkül nagyon jol meg lehet élni.
Elhiszem, hogy egy hardcore endurós megmosolyogja, de én terepmotorozás helyett a tankönyveket bújtam az elmúlt 12 évben, ennyi lemaradásom van az endúróstól, meg egy önindító az endúróktól. A négyütemű meg nehezebben indul borulás után, a benzin levegő keverék arány eltolódása miatt, mint a kétütem, ez is hátrány ezen a téren.
Nincs energiám, meg terepem se pótolni az elmúlt 12 évet, és 38 évesen nincs még 12 évem, hogy majd valamikor mi lesz, ezért kell ez a segítség, hátha eljutok olyan helyekre, ahova egyébként nem, vagy csak kínlódva, ez az élmény ára-így fogom fel.
Mi a garázsban állványon bármikor állóra fékeztük a hátsó kereket, és nem állt le a motor, a gyári reklámban is ez szerepel.
Amúgy a profik is használják, már a core nevezetű variációt.
Amúgy crosspályán tényleg nem szükséges, de szeretnék többet endurózni, és mindig bajban voltam az erőnléttel, és amotor újraindításával.
pedig nyilván az ő szintjűkön már nem számit a lové...
viszont a Hinson az majdnem mindenkinek bent van. ennyit erröl.
Nézzed már nekem légyszi a service manualt, mert egyre jobban kéne,és ha nincs tudjam intézni másutt.
Valszeg akkor még is használnak egy páran.
én azt a pénzt inkább költöm benzinre ,gumira, stb.
még egy komoly versenyző is inkább berak egy Hinson kuplungot, ami egy igen jo minőségű holmi , de nem rekluse hikomat..