azért írtam mert amit mutattál az csak később jött be...csak yz lenne jó? mert hondáét láttam itt képesen fönt (96-os ét)és azis tán egyezik tengely szempontból...nekem csak KX-é volt de már az sincs meg...
lassan már én is keverem naah az a lényeg h neki kellene a 97es 250es yz-re új berugókar, vagy ilyen mint ez (ez egy 2003as 250esé) vagy ami nekem ugyanolyannak tűnt, egy 2000es 25ösé
ha lehet vhol venni újban vagy használtban az is érdekelné
ilyent keres, a régi az neki rövidebb, meg nincs rajta +1 hajlás, de csak a yamahánál talált, ha esetleg vki tudna ilyet akár használtba vagy újba azt megköszönné
nem sokkal de kisebb a 25-ös é szóval azzal csak nehezebb lesz berúgni! a tengelyre rá kell mennie ....hát a WR-é aszt nem tudom! de ott a tied nézzétek rá, az nagyobb valamivel mint a 250-esen van...
Még egy kérdésem volna... ez is csak info szintjén...
EC - OB vannak olyan betétfutamok Ács/Écs/B.Nána versenyeken, ahol lehet indulni jogsi meg forgalmi nélkül?
Sziasztok.
Kérdésem az lenne, hogy endurocross 3 osztály éves licensz kiváltása mennyibe kerülne. Egy futamon már voltam napi licenszel az 11500 volt, az azért elég húzós és idén ahogy nézem a naptárat 8 futam lesz. Ha mindegyiken indulnék az majdnem 100-ba fályna gondolom az éves ennél barátibb összeg. Tudjátok pontosan mennyi és hogyan lehet kiváltani?
Szevasztok!
Keresek jó állapotú, kevés kilométeres, papíros 2007-es KTM 450 EXC Factory-t saját részre! Ha valaki tud eladót, dobjon egy email-t! Köszi.
E-mail: smiley0225@freemail.hu
hát nem tudom, azt se tudom mekkora a tankom pl., én 10 liter benzint szoktam venni és bekeverem majd megy a tankban, amiben 0,5-1-2 liter szokott még lenni , és általában egy nagyon kevés marad a kannában, és utána elmegyek motorozni, de akkor az egy egész napos motorozás, változó terepviszonyokkal , és egy kevés szokott a tankban maradni ( de régebben azt mondták h nem lehet ekkora a tankom, pedig ez így van, na de mind1 )
nem iszom (ritkán, haverokkal de nem jellemző ) nem cigizek, ami pénzem van azt szinte csak a motorra költöm, azért szinte , mert azért ruházkodni is kell meg szerencsére, mondom, sok ismerősőm van,akik versenyeznek, és segítenek ha van éppen valami, vagy kell valami , akár tanács, akár bármi más ,
értem, hát akkor sok sikert az eladásához, én is elakartam adni, mert bele voltam bolondulva az lc4 prestige-be, de sajnos csak olyanok írtak a hirdetéssel kapcsban, akiknek szintén megvolt az akkori gépük, de viszont annyi pénzük meg nem volt, hogy vegyék a motort , ja, meg sok cserés volt, mondanom sem kell, h kik írtak ( 4t tulajok ) vajon miért? nem tudom, én nem vagyok 2t fan, se 4t, ha lenne pénzem lenne 4t motorom, de annyi nincs , és erőben ez is elég nekem , szerencsére gondom még nem volt vele, egy szívócsonkot kellet cserélnem, de azt is azért mert az idő során, a rezonanciának köszönhetően, elöregedett , és lett rajta egy nyílás, bár azt mondták többen h nyugodtan mehetek vele így is, de vettem egy újat, szeretem ha rendben van a motorom, ne ezen spóroljunk már
Igazából fogalmam sincsen (működő km-óra sosem volt még a gépen mióta nálam van), de 10-12-től érzésem szerint kurva messze van...saccra inkább olyan 7 körül lehet...persze most a hóban nyilván több valamivel, de amikor pl. ősszel zoozee-hoz mentem akkor kiszámoltam és majdnem pont 6 literre jött ki (pedig bütykössel meg terepes áttétellel mentem le hozzájuk)
Természetesen tudom, hogy próba nélkül nem lehet ilyen dolgokat megvenni, de nem tudtam jobbat, ha 150km-nél közelebb nincs olyan bolt, ahol normális kínálat lenne mx szemüvegekből.
Azokban a boltokban, amik errefelé vannak, sorra csak a régebbi, vagy belépőszintű ProGrip, Smith és Scott illetve noname szemüvegek vannak.
Számos versenyzőn láttam már Airoh sisak-Scott Voltage párosítást, így gondoltam a sisakba passzolással nem lehet gond, egyébként S-es sisakom van, tehát bíztam benne, hogy a mérettel sem kell, hogy gond legyen, de valahogy mégis szűknek bizonyul.
Lehet, hogy megszoknám, de lehet, hogy zavarna motorozás közben a szabad kilátásba, így gondoltam akkor inkább teljesen újan adom tovább valakinek.
Mondtam engem sem érdekel, mert marhára lesz....m csak kíváncsi vagyok
Jó lenne egy ilyen gép, de még a hondám a nyakamon van jelenleg...talán már csak a hét végéig.
Szurkoljatok !
jóó hát de ilyenkor van menés és sztem nem sok, bár kinek mi, én is olyan vagyok mint ronis, leszarom mennyit eszik, mert valóban, cserébe az az élvezet, teljesítmény amit nyújt, megéri :) és lehet h még mindig olcsóbban jövök ki a tankolásával, mintha a 4t-ben szelepet cserélnénk, és akkor még csak a szelepekről beszéltünk :) a 250es mennyit eszik GD ?
inkább olyat kellene megkérdezni akinek 300as gépe van, Matyi eltűnt mostanában ? de pl. neki az van/volt, és ő hajtotta is szépen, szakszerűen , ő biztos tudna mesélni
és nekem jól be van állítva minden, OB-s szerelőm van (haver) szerencsére, szóval nmhiszem h ne lenne jól beállítva (még mielőtt valaki írná, nem versenyzem, hobby endurozom ) csak vannak kapcsolatok, amik azért néha jól tudnak jönni
hát pontosan meg nem mondom, de 10et enyém is eszik, de tényleg attól függ h mennyire húzod neki, milyen részen mész vele, mármint a terepen , gondolom sziklás oldalra nem 100al szoktak felmenni bár kitudja, nem vagyok profi, de 10-12 enyém is eszik, a 300as az sztem többet is, bár azt még ennyire se kell forgatni sztem, de nem mentem még 300assal :D elég ez is
ha lehet vhol venni újban vagy használtban az is érdekelné
EC - OB vannak olyan betétfutamok Ács/Écs/B.Nána versenyeken, ahol lehet indulni jogsi meg forgalmi nélkül?
Kérdésem az lenne, hogy endurocross 3 osztály éves licensz kiváltása mennyibe kerülne. Egy futamon már voltam napi licenszel az 11500 volt, az azért elég húzós és idén ahogy nézem a naptárat 8 futam lesz. Ha mindegyiken indulnék az majdnem 100-ba fályna gondolom az éves ennél barátibb összeg. Tudjátok pontosan mennyi és hogyan lehet kiváltani?
Keresek jó állapotú, kevés kilométeres, papíros 2007-es KTM 450 EXC Factory-t saját részre! Ha valaki tud eladót, dobjon egy email-t! Köszi.
E-mail: smiley0225@freemail.hu
Azokban a boltokban, amik errefelé vannak, sorra csak a régebbi, vagy belépőszintű ProGrip, Smith és Scott illetve noname szemüvegek vannak.
Számos versenyzőn láttam már Airoh sisak-Scott Voltage párosítást, így gondoltam a sisakba passzolással nem lehet gond, egyébként S-es sisakom van, tehát bíztam benne, hogy a mérettel sem kell, hogy gond legyen, de valahogy mégis szűknek bizonyul.
Lehet, hogy megszoknám, de lehet, hogy zavarna motorozás közben a szabad kilátásba, így gondoltam akkor inkább teljesen újan adom tovább valakinek.
Jó lenne egy ilyen gép, de még a hondám a nyakamon van jelenleg...talán már csak a hét végéig.
Szurkoljatok !