Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nincs mesze tőled érdemes megnézni,bár a leirás szerint kurva sokat költöt rá még is gyorsan és olcson válna meg tőle meg kel nézni hátha tényleg véghez vite rajta a dolgokat csak közben beleszeretet egy másik mociba azt nem érdekli hogy olcsoban adj csak vigyék hogy meg legyen a másik
Én endurozni használnám, meg pályázni néha... enduro áttétel szerintem egész kezelhető dög. 2T lesz mindenképp, van aki azt írja annyit eszik, mint egy 4T. És erőben az 525höz hasonlít...
atol függ mire használod de te mivel a fiatalabb nemzedék sarja vagy nem hiszem hogy kibirnád hogy ne huzd meg a szája szélét azt ha nyit a power a benzin is todul kifelé,a powert szerintem csak jol lehet beálitani mert ha nem akkor nem megy az a motor aztán mi értelme van,a lánckerekekel lehet variálni hogy ne pőőgjőn anyira, a haveri körbe van egy pár 250es hobi szinten üzik néha enduroznak is vele azok min10ligyot mondtak a crs mondot 14 et de ő nyomta a legjobban,de lehet hogy neked van igazad, 250 2t soha nem volt a vmx125 nálam ha hajtotam 12 liter de ezt nyilván jobban kel pörgetni mint a 250est,irhatnának többen is hogy kivesézük a témát
6percenként! valszeg nem jól tetted fel.gyertyapipa szárára igényesen rátekered,kötegelővel rögzited,kb ennyi
Hali!
Haveromnak volt egy 300 EXC-je 96-os.
A gyújtása elég sokszor elromlott (a trafót kellet kétszer cserélni), a berúgószerkezete elég gyenge szerintem mert neki széttört, és a kuplungkosáron lévő kis fogaskereket is ledarálta.
A kétütemü KTM-ek nagyon rezegnek, főleg a 300-as a csavarok mindig potyogtak belőle, meg elhagyta a berúgó kart is (meg sem lett).
Egyébként amikor ment akkor nagyon kellett rajt kapaszkodni.
Ha jó állapotút találsz akkor végülis jók.
Halihó mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám , hogy a kxf re felraktam egy új üzemóra mérőt . Hány perc alatt kellene megmozdulni a számlálónak?
Én már motoroztam vele kb egy órát és még semmi ....
Valaki tudna erre mondani valamit?

Előre is köszi
BUÉK mindenkinek !
Haver 250EXC-jének jól van beállítva a karbija meg a powerje is, az övé megáll 6liter/órából, és őt nem tudjuk utolérni terepen...
2Tben kopócuccokat cserélsz, dugó,kuplung, 2-3 alapméretes dugó után hajtókar... ezekkel tisztában vagyok én is. De ma mentem a 250essel, eszetlen jól megy, de a 4t pléhtehén után nekem kezelhetetlennek tűnt...
azt elfelejtetem mivel 2t 6ligyoval nem éri be mint a domi!meg legalább 16level erősebb és szerintem szerviz igényesebb mert üzorás de de remélem más is ir aki jobban vágja
hali lenne egy kérdésem.

Menyire megbízható egy 2007 es husquvarna te 450?
Üdv!

Mit gondoltok erről a motorrol? Érdemes lenne elmenni megnézni, vagy ennyi pénzért tuti van vele valami baj?

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/186714/AP
RILIA_MX_.html
hali 2002es 250es sxel mentem már hát egy állat minden otvan a topon a fék njó a ugy megy ahogya gázt huzod és rohat könyű a motor ,gondolom a 300exc se lehet rosszabb de a domi után egy álom lesz,és utána már gyengének találnád meg robosztusnak tudom mert nekem is volt és utána megvolt még egy dbig de nem ültem rá bár nekem yamim van de a hejzet hasonlo,jo a domi is etől megbizhatob mocim nem is volt (remélem a mostani azaz)ktmről rosszat nem halotam még csak ne legyen szétbaszva
bocs,szombatra 10 fokot mond.
az már sok!8fokot mondanak!
Csak ha lesz legalább 20fok
Sziasztok!
KTM 300EXC milyen gép? Mit kell róla tudni?
1999es évjáratban megéri olyat venni?
En az idén kereken 29orat motoroztam az uzemora merő szerint
majd ugy teszek mint egy profi
tufák nem jöhetnek
Ha jól végig gondolom, akkor így is többet megy mint te cross pályán!
szeva én is mert egy kibaszot tufa letem
jövőhéten hétvégén motorozás!készülj
Ha motorozás helyett nem beszélgetne, akkor esetleg a hangját is fogjuk egyszer hallani. De esélyt nem sokat látok rá
Ati te kemény vagy! Grat a csőhöz! Biztos atom hangja lesz!
Mindenesetre van egyénisége
Hol van az leírva hogy egy lovagnak nem lehetnek nagyok a fülei?