ha nincs mesze tőled érdemes megnézni,bár a leirás szerint kurva sokat költöt rá még is gyorsan és olcson válna meg tőle meg kel nézni hátha tényleg véghez vite rajta a dolgokat csak közben beleszeretet egy másik mociba azt nem érdekli hogy olcsoban adj csak vigyék hogy meg legyen a másik
Én endurozni használnám, meg pályázni néha... enduro áttétel szerintem egész kezelhető dög. 2T lesz mindenképp, van aki azt írja annyit eszik, mint egy 4T. És erőben az 525höz hasonlít...
atol függ mire használod de te mivel a fiatalabb nemzedék sarja vagy nem hiszem hogy kibirnád hogy ne huzd meg a szája szélét azt ha nyit a power a benzin is todul kifelé,a powert szerintem csak jol lehet beálitani mert ha nem akkor nem megy az a motor aztán mi értelme van,a lánckerekekel lehet variálni hogy ne pőőgjőn anyira, a haveri körbe van egy pár 250es hobi szinten üzik néha enduroznak is vele azok min10ligyot mondtak a crs mondot 14 et de ő nyomta a legjobban,de lehet hogy neked van igazad, 250 2t soha nem volt a vmx125 nálam ha hajtotam 12 liter de ezt nyilván jobban kel pörgetni mint a 250est,irhatnának többen is hogy kivesézük a témát
Hali!
Haveromnak volt egy 300 EXC-je 96-os.
A gyújtása elég sokszor elromlott (a trafót kellet kétszer cserélni), a berúgószerkezete elég gyenge szerintem mert neki széttört, és a kuplungkosáron lévő kis fogaskereket is ledarálta.
A kétütemü KTM-ek nagyon rezegnek, főleg a 300-as a csavarok mindig potyogtak belőle, meg elhagyta a berúgó kart is (meg sem lett).
Egyébként amikor ment akkor nagyon kellett rajt kapaszkodni.
Ha jó állapotút találsz akkor végülis jók.
Halihó mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám , hogy a kxf re felraktam egy új üzemóra mérőt . Hány perc alatt kellene megmozdulni a számlálónak?
Én már motoroztam vele kb egy órát és még semmi ....
Valaki tudna erre mondani valamit?
Haver 250EXC-jének jól van beállítva a karbija meg a powerje is, az övé megáll 6liter/órából, és őt nem tudjuk utolérni terepen...
2Tben kopócuccokat cserélsz, dugó,kuplung, 2-3 alapméretes dugó után hajtókar... ezekkel tisztában vagyok én is. De ma mentem a 250essel, eszetlen jól megy, de a 4t pléhtehén után nekem kezelhetetlennek tűnt...
azt elfelejtetem mivel 2t 6ligyoval nem éri be mint a domi!meg legalább 16level erősebb és szerintem szerviz igényesebb mert üzorás de de remélem más is ir aki jobban vágja
hali 2002es 250es sxel mentem már hát egy állat minden otvan a topon a fék njó a ugy megy ahogya gázt huzod és rohat könyű a motor ,gondolom a 300exc se lehet rosszabb de a domi után egy álom lesz,és utána már gyengének találnád meg robosztusnak tudom mert nekem is volt és utána megvolt még egy dbig de nem ültem rá bár nekem yamim van de a hejzet hasonlo,jo a domi is etől megbizhatob mocim nem is volt (remélem a mostani azaz)ktmről rosszat nem halotam még csak ne legyen szétbaszva
Haveromnak volt egy 300 EXC-je 96-os.
A gyújtása elég sokszor elromlott (a trafót kellet kétszer cserélni), a berúgószerkezete elég gyenge szerintem mert neki széttört, és a kuplungkosáron lévő kis fogaskereket is ledarálta.
A kétütemü KTM-ek nagyon rezegnek, főleg a 300-as a csavarok mindig potyogtak belőle, meg elhagyta a berúgó kart is (meg sem lett).
Egyébként amikor ment akkor nagyon kellett rajt kapaszkodni.
Ha jó állapotút találsz akkor végülis jók.
Lenne egy olyan problémám , hogy a kxf re felraktam egy új üzemóra mérőt . Hány perc alatt kellene megmozdulni a számlálónak?
Én már motoroztam vele kb egy órát és még semmi ....
Valaki tudna erre mondani valamit?
Előre is köszi
BUÉK mindenkinek !
2Tben kopócuccokat cserélsz, dugó,kuplung, 2-3 alapméretes dugó után hajtókar... ezekkel tisztában vagyok én is. De ma mentem a 250essel, eszetlen jól megy, de a 4t pléhtehén után nekem kezelhetetlennek tűnt...
Menyire megbízható egy 2007 es husquvarna te 450?
Mit gondoltok erről a motorrol? Érdemes lenne elmenni megnézni, vagy ennyi pénzért tuti van vele valami baj?
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/186714/AP
RILIA_MX_.html
KTM 300EXC milyen gép? Mit kell róla tudni?
1999es évjáratban megéri olyat venni?