Az már nekem se fájna ha halál lenne a vége
Akkor a folyamat az, hogy felhívom valamelyik közeli szakosztályt és licenszet kérek tőlük mondjuk 3. osztályba és a tarifa az stimmel azzal az összeggel amit az ismerősőm mondott?
amugy rosszul jegyezted meg a mondatot ,vagy egy kicsit összekeverted a dolgot amit a versenyző ismerősőd mondott...
ugy van hogy napi licenszel CSAK 3. osztályban indulhatsz, máshol nem.
ott is az utolso sorbol fognak elrajtoltatni., a többi kategoriák soronként állnak fel elötted.
éves licenszet bármelyik klubbnál tudsz venni, az meg hogy melyik osztályba kéred a besorolást csak a saját tudásodon és önbizalmadon mulik,
vehetsz nulla tapasztalattal 1. osztályba is licenszet, legföljebb átmennek a nyakadon és meghalsz...
persze az nekem nem fáj.
Na ez viszont egy jó hír. Tegnap pont ezt kérdeztem és sajna nem kaptam rá választ itt a fórumon ezért kérdeztem egy ismerősőmet aki 2. osztályban indult ő mondta, hogy a 2. osztályban 27000Ft az éves + 3000Ft az orvosi és, hogy 3. osztályban nincs éves csak napi.
Most volt csak időm megnézni a karácsonykor Gery által feltöltött Moto2 filmet.
Nagyon szépen köszönöm mégegyszer, teljesen lenyűgözött az egész. (Mostanában bár HD-hez vagyok szokva, de ez a régi 82-es CRT-n is HD szintű képet produkált)
Ha van még bármi ilyen, ne fogjátok vissza magatokat!
yahzee. Én egy EC futamon indultam napi licenszel 11500Ft volt cakli pakli. Mivelt zárt pályás verseny nem kell jogsi és motor forgalmira sincs szükség. A védő felszereléseket nézték meg és a motort nézték átt műszakilag fékeket stb.
Ha nem csal az infom akkor 3. osztályban csak napi licenszel lehet indulni nincs éves.
vszínüleg a jövő hét folyamán fel fog keresni berugókar ügyben az ismerősöm, azt kérdezi h a 4t berugókarja az mikori évjáraté? és az árban mennyi lenne?
köszi
ha elfogadsz egy használhato gyakorlati tanácsot ( bár előre biztos vagyok benne ugyse fogadod meg) akkor mielött bármit csereberélnétek , menj ki az aprilia 50-el arra a közeli krosszpályára mikor megjönnek az első joidők,
tutti tele lesz krosszosokkal és rá tudsz venni valami ismerőst hogy 1-2 körre oda adjanak 250 4t-ét, meg akár 125 2t-ét és probáld ki hogy egyáltalán hogy tudsz vele menni hogy tetszik stb.
és utána mikor már tapasztaltál válassz motort a netről , az olcso 50-esed szerintem bárki beszámolja, főleg mostanság.
ha egyszer van egy tök ugyan olyan motorotok otthon ami a faterodé akkor nyilván mentél már vele és van némi elképzelésed rola hogy az XR 650R nem krosszpályára valo motor, és talán arrol is meg győzödtél hogy neked tetszik-e, megfelele-e ,vagy mi-e....
akkor mi a kérdés..?
egyáltalán hol akarsz motorozni, csak krosszpályán, vagy csak endurozgatni a fateroddal vagy mi a terv..?
ha csak pályán akkor 250, 4t az jo , de mivel annyit forog mint atom, értelem szerüen hamarabb szét is esik, több törödést szervizt olajcserét stb igényel, alkatrész ugyan annyi mint egy 450-510-es 4t-be , és a benyát is szereti.
Izé, azt elmesélhetné valaki nekem, hogy mi az általános vélemény a Ducati desmo blokkos Cagiva Elefantról. Egyik ismerősömmel beszélgettünk, aztán ezek anniyra nem forognak közkézen, de lehet érdekelné.
Ilyen alkatrész ellátottságon szerintem nem akadna fenn senki.
ha meg is veszed az xrt egy 50 es után kurva nagy élvezetet fog nyujtani eleinte alig várod már mikor motorozhas majd volt nekem 2 nagy köbös endurom mikor meg indult kibaszot jo volt/xt600/dominátor650/de keményebb terepen nehézkes volt de mindkető elment gond nélkűl ahol a kroszosok csak a sulya miat lasaban birtam.
amugy a mams lapján mindent el tudsz olvasni amit tudnod kell , gépátvételről ,licenszröl, szabályokrol.
jo versenyzést.