Nekem ACERBIS van. Pont vasárnap estem istenesen pofára a fagyott földön. Szó szerint fejjel értem először talajt, és bár éreztem, h a sisak megütötte a fejem, nem bántotta a bőrömet. És még csak drága sem volt... Viszont könyebb mint sok krossz sisak, és kényelmesebb is...
1250gr... (LAZER 2010es X5 CrossBones sisakja is nehezebb, ami ráadásul karbon+polimer 1350gr)
Akkó súgok nektek.Aki az Airoh ezen sisakját választja készüljön fel arra esetleges hasraeséses pofára esés esetén a fél fején nem marad bőr.(láttam srácot esni benne,kinyomoztuk gyorsba mitől jött le a bőre őre )Kibaszott éles,és kemény a homlokrésznél,szarul csinálták meg és szó szerint lehorzsolta szegény fél fejét.
Félreértés ne essék(nekem is van ilyen márka,csak más a bele)nem ócsárolom,de gyorsba vettem is egy One-t
Okosan a vásárlással,más a szépség és más a védekezés
vicces csávó vagy!4 Ha kell a cucc viszed ha nem marad. Nem kenyérre kell a zseton csak már nem motorozom. Ja az UFO kabát jelenlegi ára 38000 Ft. Ez nem Józsefvárosi kínai gagyi
A pontos infó az,hogy kellene keresned egy olyan egyesületet akinek a 2011-re érvényes nevezői licence van.(természetesen enduró szakági)Az Egyesület színeiben válthatsz te versenyzői licencet.Jelen felállás szerint csak egyesületi tagság mellett lehet éves licencet váltani. Ha nem vagy tag sehol,nem kapsz licencet a MAMS-tól. Csak a versenyen válthatsz napit,de ha azzal mész az éves értékelésben nem veszel részt.A MAMS lapjáról letöltheted az évkezdéshez szükséges nyomtatványokat( Versenyzői licencigénylő lap)Ezen a lapra begyűjtöd a sportorvosi,és az egyesületi bélyegzőt,plusz mellékelsz hozzá kettő igazolványképet,és elküldöd a MAMS-nak póstán,vagy elviszed személyesen,vagy ha színpatikus vagy a klubnak aki lebélyegzi a lapod, akkor lehet hogy elintézik ezt helyetted.De ha találsz egy klubot aki hajlandó segíteni,ezeket úgyis elmondják.Sok sikert a szezonhoz,Üdvözlettel Szecsu
üdv mindenkinek..
olyan kérdésem lenne h van vmi TECHNIKÁJA a 4T-nek indítás szempontjábol? Rmz 250 a hidegben nem akar indulni mikor még letettem simán indult..a szelephézagok nyár elején lettek beállitva..
fagyálló van benne..gyertyacsere kb 1.5 éve volt de szikrát ad..
gondoltam veszek már bele egy NGK CR9EB jelüt most 8 as van..nem tudom h a hőérték számít e..a manual ezt a 2 tipust irja hozzá..
Azt mibe nézed a HD-t?Abba az új csilivili kis szemcsiben? Én csak az RM-hez vagyok szokva Csak má hogy jampizzak egy kicsit én is,tartok 2 hangyát ,egy fiút ,egy jányt
1250gr... (LAZER 2010es X5 CrossBones sisakja is nehezebb, ami ráadásul karbon+polimer 1350gr)
Félreértés ne essék(nekem is van ilyen márka,csak más a bele)nem ócsárolom,de gyorsba vettem is egy One-t
Okosan a vásárlással,más a szépség és más a védekezés
méret?
Kerkyra: nadrág
Keme: sisak+szemüveg
martins (CR/CRF fórum): kabát
lassan minden elkelne külön
Keme: sisak+szemüveg
martins (CR/CRF fórum): kabát
lassan minden elkelne külön
olyan kérdésem lenne h van vmi TECHNIKÁJA a 4T-nek indítás szempontjábol? Rmz 250 a hidegben nem akar indulni mikor még letettem simán indult..a szelephézagok nyár elején lettek beállitva..
fagyálló van benne..gyertyacsere kb 1.5 éve volt de szikrát ad..
gondoltam veszek már bele egy NGK CR9EB jelüt most 8 as van..nem tudom h a hőérték számít e..a manual ezt a 2 tipust irja hozzá..