Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heinrich Focke volt a konstruktőr.. meg Anton Flettner... és biztos a Kohn adta el
Az lehet
Vagy az csak az értékesitést végezte ,
Helikhon
Volt ott egypár... Alexander Lippisch, a Horten fivérek, meg a helikopáteres csávó, nem jut eszembe a neve, no...
Amúgy ja, az öreg Messzer prof egy igazi zseni volt...
Hát ez se egy teve mamuszban
Sőt, elszámoltam... inkább 70
Igen? Itt is?

60 éves technika
Figyelted ki van kötve a farka a fülkéhez ,nehogy elhagya ha letörik
le is jött a kezemröl a klazur
Én nem szeretem ezeket a masinákat,a motorom nyergébe szeretek csak repülni,azt a magaságot még el viselem,ecer már repültem elég is volt ,nekem picit roszélményü ,reüljön repülövel a tököm ha nem muszály.
Fecskének fecske... de micsoda különbség
Hát én csak úgy parasztban adnám elő, nem ilyen komolyan...
Simson Schwableval már repültem
Agyaloglás veszélyes sport
Ott az orrában látható a 4 db 30 mm-es
Múltkor egyik ügyfelem felajánlotta, h visz egy karikát... de jobb lenne ha én tolnám a botkormánytot
Én nem voltam repülőszerelő, csak Taszártól nem messze lakom... én is tudnék mesélni vagy hétfőig pedig még nem is repültem csak Boinggel meg Tupoljevvel
Rakétát? Én is lövök ám cefetül
fater ott volt helikopter szerelő (vagy 40éve)
az is mesélt pár meredek történetet
azokat mindig vitték egy körre szervizelés után
De télleg... a fák közötti életünk kockáztatásához képest a műrepülés sztem könnyed lányregény... addig nem akarom eldobni a kanalat, míg ki nem próbálom
Kapná egy rakétát, azt annyi Inkább maradj lent,fent nincsenek,fák,hogy elbújj,max felhők
Jártam Kecskeméten azon a helyen, ahol kényszerleszállás közben a közutat feltúrta kereszteben egy MIG29... az télleg szép volt