Szerintem már fél éve hirdeti a srác és örül hogy egyáltalán valami pénzhez tud jutni végre. De ezt csak gondolom. De az meg röhej hogy 600 alatt 2006-7-es motorokat lehet venni.
De ha nincs pénze, és ezért eladó,akkor neki abban mi a jó, hogy kap pótlásnak 100-150ezret,meg egy motort amit szintén árulhat mert ugye 150ezer se sok pénz ha valakinek komolyan nincs pénze...
Szeva! Én megnéztem kb 2 hónapja ezt a motort! Ha csak 100-150 között kell ráfizetned akkor mindenképp cseréld el szerintem! 3 hibája van a motornak: 1. kuplung olajtartály teteje eltört és meglett kókányolva 2. supermoto első sárvédő ami a kukába való(kifakult+karcos+..) 3. tank idomokon a gyári matricák sérültek pár helyen! Nincs lóvé azért eladó! Újan vette a srác! 30 órát mond ami kb meg is felel a valóságnak! Felnik, váz teljesen karcmentesek! 600 alatt ez a legjobb ktm a neten! Mondjuk nekem nem jön be mert nem egy modern forma! Igaz a 04-es YZF sem az!
jah és az hogy az első fékhez még nem nyúltak hozzá,lefotozza hogy ott van a festékpötty amit a gyárban tettek rá?.... pff én 30üzemóras motor vázat vettem amin szintén nincs lekopva az a festékpötty,de a blokk mégis cseregaranciás lett egy váltószétessé miatt....
lehet 4év alatt 100órát se ment vele, és azért néz ki ilyen "szépnek"(nekem nem is tetszik) de 100óra után dugó csere az tuti...(prox 37610ft,munkadíj 20 felett,egyéb dolgok...)
persze ha tud valamit is bizonyítani hogy mennyit használta,vagy tudom is én akkor esetleg gondoloznék rajta
én személy szerint nem cserélném el! megmondom miért! már egyszer leírtam,de mindegy! haver ugyan ilyet vett, 06sxf 250,akárcsak a Kerkyráé, megvétel után 1,2óra múlva a hajtókarcsapágy beállt...(óriási mákja volt havernak azzal, hogy
nem szabadult el valami benne
még most megadta magát,mert a későbbiekben a dugó kopása miatt a hengert is "akár" tönkretette volna
és az előző tulaj ott volt mikor beállt,és visszadott 60ezret a vételárból
Egyes motoros ismerősök nem ajánlották neki hogy sokáig megtartsa még az után sem hogy 130ezerbe került a felújítása,mert az egyikőjüknek pont ugyan igy járt anno 2007ben az akkor 1 éves motor(az más hogy a 2008as sxf-ekhez meg utólag küldött a gyár egy hajtókart,hogy azt cseréljék ki mert valami gebasz volt az eredetivel...)
megjegyzem semmi hangja nem volt az sxf-nek azért is merték megvenni! ha attól félsz hogy te az yzf-eddel elmentél 1évet és most úgy gondolod hogy arra is verni kéne egy kis pénzt,inkább arra tenném! mert LEHET(TEHÁT NEM BIZTOS DE LEHET) hogy úgy jársz mint cimborám...és akkor még te pótoltál rá 100ezer feletti összeget...
ugyan ilyenem van
és akkor hogy húzod bele a mezt? sehogy? úgy a térdemig ér
Meg nekem a gatyámon van egy ilyen gumi bigyó, aztán abba meg beleakad. hogy lehet ilyen gatyát csinálni? asszem azt mindenképp visszacserélem valami normálisra .
Orderáné nagy problémába ütköztem, ma, úgy érzem többszörösen át lettem verve
Cross cuccokat vettem
Előszöris itt a térdvédő, nem valami könnyen mozog a lábam, mintha szűk lenne a gatya vagy nem tom.PEdig azt mondták az úgy jó... Aztán itt ez a protektoring.. Menő nagyon , csak éppen a gerincvédő leér a seggem feléig, így nem tudom belehúzni szépen a mezt a gatyába plusz a gatyán ott egy ilyen gumi szar, amibe mindig beleakad a már említett gerincvédő alja és ezért néha alulírott a nyakamba felcsúszik
Ez normális? Eddig bőrruhával dolgoztam, de ez most kicsit bosszant, főleg hogy egy csomó pénzbe került...
arra gondolok még h maga a protektoring egy nagy kamu, jobb a páncél
Imádom a Yamahám, gyönyörű és hibátlan darab.
De volna most egy ilyen KTM eladóba. Kb. 100-150 ezer Ft lenne a differencia. Az enyém 2004-es, ez 2006-os motor. Természetesen csak ránézésre, kép alapján nehéz megítélni, de mi a véleményetek róla?
Inkább költsem a (jelenleg nem is létező) zsebpénzem a YZF-re, vagy ennyi differenciát megérhet, hogy két évvel újabb motorra üljek. Egyébként ilyen évjarú SX-250F-ek mennyire jó konstrukciók?
Én csak pár félét próbáltam, azok közül az Airoh jött be magasan a legjobban.
Én is néztem mindenféle gyönyörű fényezésű és formájú One Industries, Fly, Answer, Fox, O'neal sisakokat. Egyik szebb, mint a másik, de nem engedhettem meg magamnak azt a luxust, hogy próba nélkül vegyek meg egy ilyen fontos dolgot.
Ha lesz legközelebb, újra Airoh mellett fogok dönteni. (egyébként meg érdekes dolog, hogy ami USA, azért az európaiak rajonganak, ami meg EU, azért az USA-ban és kifizetnek egy csomó pénzt az egyedi márkákért. Több profi is dícséri az Airoh felső kategóriás modelljeit, hogy ultrakönnyű, masszív darabok, ami más márkának sincs)
Most a két sisak közül kellett választani .Gondolom te az olcsóbbikat választottad volna. Különben is nem az én pénzemből lesz véve ,akkor meg már legyen a drágábbik
Nem értem mit vagytok így elájulva ettől a rókás marhaságtól...sokkal olcsóbban lehet ugyanolyan vagy jobb cuccokat kapni - ruhát is, de sisakot pláne!
lehet 4év alatt 100órát se ment vele, és azért néz ki ilyen "szépnek"(nekem nem is tetszik) de 100óra után dugó csere az tuti...(prox 37610ft,munkadíj 20 felett,egyéb dolgok...)
persze ha tud valamit is bizonyítani hogy mennyit használta,vagy tudom is én akkor esetleg gondoloznék rajta
nem szabadult el valami benne
még most megadta magát,mert a későbbiekben a dugó kopása miatt a hengert is "akár" tönkretette volna
és az előző tulaj ott volt mikor beállt,és visszadott 60ezret a vételárból
Egyes motoros ismerősök nem ajánlották neki hogy sokáig megtartsa még az után sem hogy 130ezerbe került a felújítása,mert az egyikőjüknek pont ugyan igy járt anno 2007ben az akkor 1 éves motor(az más hogy a 2008as sxf-ekhez meg utólag küldött a gyár egy hajtókart,hogy azt cseréljék ki mert valami gebasz volt az eredetivel...)
megjegyzem semmi hangja nem volt az sxf-nek azért is merték megvenni! ha attól félsz hogy te az yzf-eddel elmentél 1évet és most úgy gondolod hogy arra is verni kéne egy kis pénzt,inkább arra tenném! mert LEHET(TEHÁT NEM BIZTOS DE LEHET) hogy úgy jársz mint cimborám...és akkor még te pótoltál rá 100ezer feletti összeget...
és akkor hogy húzod bele a mezt? sehogy? úgy a térdemig ér
Meg nekem a gatyámon van egy ilyen gumi bigyó, aztán abba meg beleakad. hogy lehet ilyen gatyát csinálni? asszem azt mindenképp visszacserélem valami normálisra .
A protektoring akkor jó ha farcsontig ér
Orderáné nagy problémába ütköztem, ma, úgy érzem többszörösen át lettem verve
Cross cuccokat vettem
Előszöris itt a térdvédő, nem valami könnyen mozog a lábam, mintha szűk lenne a gatya vagy nem tom.PEdig azt mondták az úgy jó... Aztán itt ez a protektoring.. Menő nagyon , csak éppen a gerincvédő leér a seggem feléig, így nem tudom belehúzni szépen a mezt a gatyába plusz a gatyán ott egy ilyen gumi szar, amibe mindig beleakad a már említett gerincvédő alja és ezért néha alulírott a nyakamba felcsúszik
Ez normális? Eddig bőrruhával dolgoztam, de ez most kicsit bosszant, főleg hogy egy csomó pénzbe került...
arra gondolok még h maga a protektoring egy nagy kamu, jobb a páncél
Köszönök előre is bármi tanácsot!
A Fox lesz, mér mindent megbeszéltem a sráccal. Még ma megyek érte. Akár holnap vagy Vasárnap ki is próbálhatnánk
Imádom a Yamahám, gyönyörű és hibátlan darab.
De volna most egy ilyen KTM eladóba. Kb. 100-150 ezer Ft lenne a differencia. Az enyém 2004-es, ez 2006-os motor. Természetesen csak ránézésre, kép alapján nehéz megítélni, de mi a véleményetek róla?
Inkább költsem a (jelenleg nem is létező) zsebpénzem a YZF-re, vagy ennyi differenciát megérhet, hogy két évvel újabb motorra üljek. Egyébként ilyen évjarú SX-250F-ek mennyire jó konstrukciók?
Én is néztem mindenféle gyönyörű fényezésű és formájú One Industries, Fly, Answer, Fox, O'neal sisakokat. Egyik szebb, mint a másik, de nem engedhettem meg magamnak azt a luxust, hogy próba nélkül vegyek meg egy ilyen fontos dolgot.
Ha lesz legközelebb, újra Airoh mellett fogok dönteni. (egyébként meg érdekes dolog, hogy ami USA, azért az európaiak rajonganak, ami meg EU, azért az USA-ban és kifizetnek egy csomó pénzt az egyedi márkákért. Több profi is dícséri az Airoh felső kategóriás modelljeit, hogy ultrakönnyű, masszív darabok, ami más márkának sincs)
A Shoei volt még olyan, ami nagyon cuppant