Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinálunk nagy kajálós bulit,majd széplakon a Camelotban,csak a kaja egy este majd egy kiló,8 emberre Repülni nem menek
majd lassan én is küldök egy pár első telót.
ha futárral elküldöm, te meg utánvétes postával vissza az úgy jó?
el akartam vinni, mert kíváncsi voltam a belső részére, de nincs már autóm
Nyugi, én is majdnem minden foglalkozáson leviszem földharcba a szuzukit többször... inkább sok kis esés, mint egy nagy
Ezután veszek vagy ezer kotont azt mindegyiket külön csajjal felfújatva,aláíratva aggajtom magamra Amelyik kotonja kidurran eséskor ,az a picsa mehet a levesbe
na ja.....
nem is volt sok kedvem menni, meg aztán alföldi gyerekként igencsak beszopattak
végülis 1 kék foltom lett csak, meg a motoron egy csomó kacat le/eltörve
gyere csak, szivesen látlak
+lehet kérdezni, h merre lakol, bátyó? Elég gatya az összes gátló a motoromban, lassan kéne ütköznünk
Úgy maradt a végén,mintha a kormány fogná
Ez Te vótál?
Okés,nyáron menek a szomszédodba nyaralni,viszem a moccot is mehetünk 2 hétig Buli, minden
ez olyan rutinesés volt, de volt hátraszaltó motorral, motor nélkül, oldalt csavart esés motorral, előre szaltó csak ezekről nincs dokument
mondjuk álló helyből ilyent nem hemperedtem
de már úgy vagyok hogy szeretek messzire kerülni a motortól
el kellene gondolkozni valami védő felszerelés beszerzésén......
hamár védelem a téma a Leatt Brace-röl is az a véleményem kurva jo találmány, KROSSZ pákyára..

de komolyabb enduroban sem használja senki még a nagyon nagy profik közűl se nagyon, probáltam a következök a bajaim vele, nem tudok rendesen felnézni, lenézni benne egy feljáro elött, vagy egy meredekben lefelé..
plussz mivel enduroban ritkán van az a fincsi menetszél ami krosszban mindig, annyira lezárja a sisak alatti részt a nyakat, hogy az emberröl dől a viz a helyben motorozos szoposban.

azok a nyakra tehető szivacs karikák még aztán végképp egy vicc kategoria..

de mondom ha csak krosszoznék szigoruan hordanám, enduroban viszont nagyon zavaro.
Nekem múltkor profibb volt... oldalazóban megbillentem és nem ért le a lábam, még ennyire se... csak ott volt egy rönk, amire ha ráesek, akkor minimum bordatörés... na azt a szandokánugrást egyszázadmásodperc alatt a mögöttem álló azóta is emlegeti
Én úgyvagyok ezzel a protektoros dologgal, hogy protektoringbe tanultam meg motorozni, szóval nem zavar. Sőt ha leveszem kicsinek érzem magam
Viccen kívül a nép jó része nem tud esni. Meg kell tanulni ezt is... és ha az ember soxor gyakorolja mondjuk életveszélyes tempóban a fák között haladva... a civil életben kevesebb baj érheti
Akkor tényleg elég rég hirdetheti a srác.

Valószínű az lesz, hogy ha már eddig bevált az enyém, akkor marad, elviszem megbízható szerelőhöz és amit kell, kicserélünk rajta.
(végülis ezek az üzemórás krosszok már egy évesen is lehetnek olyan állapotban, hogy több százezret kell rájuk költeni, itt semmi sem garancia)
Protektoring és a többi.

Én végigpróbáltam az összes itthon kapható, mondjuk úgy, átlagos noname vagy márkázott prtektoringet 30 ezer körül, de mind kényelmetlen volt. (plusz olvastam eleget arról, hgy olyan, mintha gipszelt karral motoroznánk benne).

Végül mindenféle tesztet, cikket és tulajok véleményeit elolvasva sikerült leszűkíteni a kört 2 márkára, típusra:
- Thor Impact Rig
- 661 Pro Pressure Suit
Végül a 661 mellett döntöttem, abból is a Vapor Pressure Suit mellett. (2010-es modell, idén már olcsóbb, van 2011-es is, de szinte semmi különbség).
Ebben aztán-ha eltalálod a méretet-olyan lesz motorozni, mintha nem lenne rajtad semmi, én abszolút meg tudok feledkezni róla motorozás közben-és ez a lényeg.
Az, hogy a gerincprotektor leér a seggcsontig, nem kell, hogy bosszantson, így kell lennie. A nadrágból én ki szoktam hagyni, a mez viszont, ha jóféle, akkor elég hosszú kell, hogy legyen ahhoz, hgy így is be tudd tűrni. (ajánlom a Fly Racing mezeket).

A térdvédővel detto ez a helyzet. Bár anyagiak miatt tavasszal ebből már nem jutott a komolyabb, csavarodás ellen is védő modellre, így egy egyszerű, műanyag, csuklós No Feart vettem.
(bár ettől féltem, mert a tulajok többen írták, hogy krva kényelmetlen) Az első pár motorozáson még fura volt, aztán ezt is kitapasztaltam, hogy kell hordani és ma már fel sem tűnik.

Tehát okosan megválasztva, méretre leginkább ügyelve nem szabad, hogy gond legyen a protektorok kényelmével.

(én még gondolkodom rajta, hogy jövőre összegyűjtök egy Leatt Brace-re is. Krva drága, de ha az ember élete múlhat rajta, akkor semmi sem szabad, hogy elég drága legyen.)
az nem én vagyok hanem a Dani..
Szasztok! Sztem jobb sűrűn esni, akkor van rutin... aki ritkán esik, akkor mindig nagyra sikerül, nem is lesz jó vége
szerintem csak imát mormolsz...
testvirem egyszer majd ha van egy szabad fél napod ,mesélek neked miért csufolnak engem a hátam mögött Tulélőnek...

ez egy ilyen bicigli a sérűlés az jön, sajnos, ha akarod, ha nem...
Jó bulit