na az szép halál.... nagyon vonz engem is a 4T,de hasonlókat olvasva/hallva elkeseredek kicsit,főleg úgy, hogy mint nekem nincs még melóm amiből tudnám finanszírozni az ilyen mélyen zsebbe nyúlós dolgokat
Nekem egy 04es rmz 250 van, most lett ráköltve 160e + 55e munkadíj, szinte teljesen fel lett újítva(2szelep kellett csak, hajtókar, vezlánc, gyűrű, és 1henger) a kuplung kimaradt, ami 2 napja esett szét, ráadásul a blokk is megrepedt...
nem is tudom honnan fogok szerezni alkatrészt, esetleg aki tudna segíteni írjon! Előre is köszi!
most adtam le szervizre meg átnézésre a verdát.
köszi.
vasárnapra tervezek valami mókát,de még semmi se biztos. .eg cross cuccot is vennem kell a héten.
szeva! te azt irtad hogy ha nem durrog vissza gázvételkor akkor az a szelep elöregedése?csak azért kiváncsiskodok mert nekem visszadurrog de én forditva hallotam mind1 a héten kiderül mi a helyzet az enyémmel
YZ250F motorról van szó.
Gyári szelepekkel szerelt, 6 éves jármű.
Bár abszolút hibátlan a gép, tökéletesen, egy rúgásra indul hidegen-melegen, kipuff nem durrog vissza gázelvételkor.
Ahogy olvastam ezek lehetnek a szelepek öregedésének a jelei, viszont szerelő barátom azt mondta, hogy mindenképp meg kell nézni, mert nem biztos, hogy lesz jele, csak majd szétveri az egész motort.
Tehát kicsit szeretnék előrekalkulálni a dolgoknak.
Szelephézag ellenőrzés utáni állítás milyen költség kb?
Ha pedig kiderül, hogy szelepcsere, akkor mire számítsak?
(mikor vettem a motort persze utánaolvasgattam, akkor kb. 200 ezer Ft-s kiadást jósoltak látatlanba a fórumtagok)
USA-ból rendelve mindennel együtt 120 ezer Ft lenne 5 db szelep (40$/db) és rugókészlet (200$/szett). Kibblewhite gyártmány mindkettő, nem tudom mond-e valamit.
ProX Titanium szelep szelep az már 110$/db.
Nekem egy 04es rmz 250 van, most lett ráköltve 160e + 55e munkadíj, szinte teljesen fel lett újítva(2szelep kellett csak, hajtókar, vezlánc, gyűrű, és 1henger) a kuplung kimaradt, ami 2 napja esett szét, ráadásul a blokk is megrepedt...
nem is tudom honnan fogok szerezni alkatrészt, esetleg aki tudna segíteni írjon! Előre is köszi!
Tehát 65 körül már van minden, ami a szelepgenerálhoz kellhet.
Ezen felül kb. milyen költség az, amit a szerelőnek ilyenkor fizetni kell?
Acélszelep tartósabb egyébként, mint a titán?
köszi.
vasárnapra tervezek valami mókát,de még semmi se biztos. .eg cross cuccot is vennem kell a héten.
csináltam még egy románia onboard videot, hogy felébredjetek reggelire.
amúgy gratula a géphez
hétvégén voltam piliscséven.... elég odabaszós volt, mondhatni vérszopás
amúgy a durrogás a rossz kerburálástól is lehet !
ha gyorsan fogy a hézag az a baj na meg a tetemes üzemóra a veszélyes !
Nem tudom azr rmz450 besorolható je ide? mert a supermotóbol lassan kiközösítenek, kicsit sok a bütyök a gumin
YZ250F motorról van szó.
Gyári szelepekkel szerelt, 6 éves jármű.
Bár abszolút hibátlan a gép, tökéletesen, egy rúgásra indul hidegen-melegen, kipuff nem durrog vissza gázelvételkor.
Ahogy olvastam ezek lehetnek a szelepek öregedésének a jelei, viszont szerelő barátom azt mondta, hogy mindenképp meg kell nézni, mert nem biztos, hogy lesz jele, csak majd szétveri az egész motort.
Tehát kicsit szeretnék előrekalkulálni a dolgoknak.
Szelephézag ellenőrzés utáni állítás milyen költség kb?
Ha pedig kiderül, hogy szelepcsere, akkor mire számítsak?
(mikor vettem a motort persze utánaolvasgattam, akkor kb. 200 ezer Ft-s kiadást jósoltak látatlanba a fórumtagok)
USA-ból rendelve mindennel együtt 120 ezer Ft lenne 5 db szelep (40$/db) és rugókészlet (200$/szett). Kibblewhite gyártmány mindkettő, nem tudom mond-e valamit.
ProX Titanium szelep szelep az már 110$/db.
Köszi szépen bármi tanácsot!