elképzelhető könnyen hogy szerelési elbaszás volt, ha ugy huzták, vagy lazitották meg a főtengely nagycsavarját hogy betettek a fogak közé egy csavarhuzot elfordulás ellen...
ugy könnyen meg lehet roppantani egy fogat, de ezt igy utolag nehéz bizonyitani, hacsak nem a szerelés után rögtön szétszakadt..
Ezek az alkatrészek is sérültek... lehet szerelési probléma volt a gond... pedig szervízbe javítattam és még egy tengely is lóg a blokkban!
A kis fogaskeréknek nem tudom a nevét...
Csáó.
Csongrád megyében, lehetőleg csongrád és szentes környékén nem tervez valaki egy kis bandázást?
Ha igen akkor mi is beszálnánk páran
Ha nem akkor meg ajánljatok már pár helyet a környékbe (Dt 125, Rx-125, stb. részére :D)
Üdv: Zsolt
U.i: A motorokat csak azért soroltam fel hogy viszonylag a terepet bírják már ha véletlen tudtok ajánlani helyeket
Hello! Lenne egy olyan problémám a 250-es kx-emen, hogy hideginditásnál rárugok párat szivatóval slussz gombal aztán visszatolom a szivatót és inditom, amikor beindul akkor kb 6-7ezren pörög 15-20másodpercig és aztán szépen leejti a fordulatot! Kicsit sokallom ezt a 6-7ezret, mert volt már pár 2T gépem és egyik sem forgott eddig hideginditásnál! Karbiban 168-as főfuvóka és 52-es alapjárati fuvi van! A levegő csavar 2 és egynegyedre van kicsvarva. Normális ez és én aggódom tul vagy állitani kellene rajta? A lapot szépen veszi a gép és melegen nincs gond, egyedül ez idegesit kicsit. A motor nemrég lett összerakva, de előtte is ilyen volt.
Zsíííírrr... szerintem a szokásos időben kezdünk. Nekem meg szülinapomra Nyussz ilyet vesz, mert a BULL-nak letelt a 2 éve bőőőőőven, és megválok tőle.
ITT