Sziasztok
Érdeklődnek hogy mennyire lenne igény Békés megyében egy új motokrossz pályára. Én magamnak mindenféleképpen megépítem,de a további látogatok száma nagyban befolyásolná a pályát.
A pálya pontos helye még nem biztos, de Csorvás és Békéscsaba között lenne a 47-es mellett. A pálya esetleg ha lesz rá érdeklődés akkor gvad pálya is lenne egyben.
Köszi az infót!
A mociról nem lesz kép szerintem 1 vagy 2 hétig! Most ép szét van kapva váz homok-fúvózva, festve stb......
Csak az a helyzet hogy rendeltem tömítéskészletet is mert teljesen fel akarom újítani és én is azt hitem 1982-1983 as! De a tömítéskészletbe a hengerfeltömítésen ahogy szívja be a blokkba az anyagot az nincs kihagyva! A tömítéskészletet kicserélnék de milyet kérjek helyette itt vagyok megakadva.
Ja ás nem poweres ugyebár.
1981-1984-1985-ben power nélküliek,és olyan szívású mint ami képet betettél.1982-1983 évjáratoknál a hengerben van a membrán és szintén nincs power.1986 van power de ugyanúgy szív mint a tiéd.
Míg a sajátodról nem teszel képet,nem tudok mit mondani ,sajna.Ha kell van könyvem 1981-1988-ig 125-250-500 ezek az évjáratok egy könyvben.Kb 500 oldal.1500 pénz.
Még annyi hogy a képen a henger + a karbi az 80ccm rmé valaki már átnyomta vele az agyam 125ösként rendeltem de nem az volt mint ami nekem kellet kinézetre ugyanaz csak nagyságra nem, ez a póstai ut5ánvét!
Szóval a 80as henger karbival és váltóval pedig eladó!
Képet nehéz lesz mert szét van szedve! Festés alatt van!
De ilyen a motor, ez a blokk volt benn, és ilyen henger kéne végül is!Elvileg azt mondák hogy a moci 1982es de az a baj hogy mindenki 1982es mosihoz nekem hengerszívásos cuccot akar adni és az enyém blokba szív a képen talán látszik is!
Most mikori lehet és hogy tudok hozzá alkatrész szerezni?
Sziasztok
Keresek olyan szakít aki az 1990 előtti Suzuki rm-ek között el tud igazodni.
Abban kéne a segítség, hogy vettem egyet de nagy a valószínűsége hogy a blokk az nem ugyanaz az évjárat mint a váz!Vagy esetleg motorszám, alvázszám után hol lehetne utánakeresni?
üdv...
megnéztem és forgatja a vizet..járattam de igy nem forrt fel..
csak ha mentem vele 1 jo nagy kört és akkor hagytam alapjáraton..valameddig.
a radiátorok épek ,át is látok rajta.
felujitás után van de a vizpumpához nem nyultak..én arra gndoltam nem e az de akkor az kilőve.
ha leveszed a sapkát akkor látod hogy forgatja-e a vizet vagy sem(hidegen) de akkor ugyis elfüstölt volna már
radiátorok mennyire épek?
Levegővel fujazsd ki a mocskot belölle....stb
üdv
Miért van az h az Rmz 250 forralja a vizet? K5ös évj..álltalában akkor ha csapatás után nem állitom le mindjárt hanem még 1 percig alapjáraton ketyeg ..vizpumpa csere v mi lehet? eddig ezt nem csinálta..
valakinek volt már ilyen problémája? honnan tudom meg h a vizpumpa rossz e?
köszi a segitséget
De nemcsak a motorral, autóval is ez a helyzet.
Ugyanebben a csizmában járok most az autómmal.
10 éves német típus, 8 éve vagyok a szerető gazdája. Az autótól mellesleg nagyon nehezen válok meg, mert még mindig imádom, csak ugye jobb lenne szebb, újabb, erősebb kocsi már.
Mindig mindenből a jobbat kapta és azt hiszem kívül-belül ugyanolyan állapotban van, mint amikor 2 évesen hozzám került. Akkor már fényezve volt rajta két elem, amit azóta még csúnyábbra szívott a nap.
Egy hete egy érdeklődő ezen annyira fennakadt, hogy próbakörre sem került a sor, mert így, meg úgy tk-s a kocsi, minden elem más színű rajta. (hiába mondtam, hogy 10 év alatt a kasztni színe még egy Mercin is más árnyalat lesz, mint az ajtórésekben). Arról nem beszélve, hogy egy 5 éves krosszmotor árát kérem érte, így teljesen érthető, ha valaki fennakad azon, hogy miért is nem tökéletes, új állapotban van az autó.
Nevetséges.
(persze jött már szakértő, szimpatikus érdeklődő is, aki kiröhögött, mikor a javított elemet akartam megmutatni neki, meg a körömnyi rozsdafoltot a csomagtartón. Ő ennyi pénzért látott már épp elég lelakott kocsit, így csak annyit vár egy autótól, hogy a motorja ne csörögjön és a kormány-váltó szépen járjon. Mellesleg csak azért nem vitte el az autót, mert utolsó nap elvitték az általam kinézett kocsit, így visszaléptem az eladástól)
Nem érdekelne valakit 4 db vadonat új titánszelep a felsorolt modellekhez:
KTM 450 SXF \‘07-08, 450 SMR \‘08, 505 SX-F \‘08( 2kipufogó, 2 szivó)
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Gabesz
Érdeklődnek hogy mennyire lenne igény Békés megyében egy új motokrossz pályára. Én magamnak mindenféleképpen megépítem,de a további látogatok száma nagyban befolyásolná a pályát.
A pálya pontos helye még nem biztos, de Csorvás és Békéscsaba között lenne a 47-es mellett. A pálya esetleg ha lesz rá érdeklődés akkor gvad pálya is lenne egyben.
következök jönének ugynézki
Kerkyra Balázs Bundi Feketebárány Zoli én stb
lehet Novi Peti Mendei
és te is GYERE .
A mociról nem lesz kép szerintem 1 vagy 2 hétig! Most ép szét van kapva váz homok-fúvózva, festve stb......
Csak az a helyzet hogy rendeltem tömítéskészletet is mert teljesen fel akarom újítani és én is azt hitem 1982-1983 as! De a tömítéskészletbe a hengerfeltömítésen ahogy szívja be a blokkba az anyagot az nincs kihagyva! A tömítéskészletet kicserélnék de milyet kérjek helyette itt vagyok megakadva.
Ja ás nem poweres ugyebár.
Míg a sajátodról nem teszel képet,nem tudok mit mondani ,sajna.Ha kell van könyvem 1981-1988-ig 125-250-500 ezek az évjáratok egy könyvben.Kb 500 oldal.1500 pénz.
Szóval a 80as henger karbival és váltóval pedig eladó!
De ilyen a motor, ez a blokk volt benn, és ilyen henger kéne végül is!Elvileg azt mondák hogy a moci 1982es de az a baj hogy mindenki 1982es mosihoz nekem hengerszívásos cuccot akar adni és az enyém blokba szív a képen talán látszik is!
Most mikori lehet és hogy tudok hozzá alkatrész szerezni?
nov 19-20-21
Keresek olyan szakít aki az 1990 előtti Suzuki rm-ek között el tud igazodni.
Abban kéne a segítség, hogy vettem egyet de nagy a valószínűsége hogy a blokk az nem ugyanaz az évjárat mint a váz!Vagy esetleg motorszám, alvázszám után hol lehetne utánakeresni?
megnéztem és forgatja a vizet..járattam de igy nem forrt fel..
csak ha mentem vele 1 jo nagy kört és akkor hagytam alapjáraton..valameddig.
a radiátorok épek ,át is látok rajta.
felujitás után van de a vizpumpához nem nyultak..én arra gndoltam nem e az de akkor az kilőve.
radiátorok mennyire épek?
Levegővel fujazsd ki a mocskot belölle....stb
Miért van az h az Rmz 250 forralja a vizet? K5ös évj..álltalában akkor ha csapatás után nem állitom le mindjárt hanem még 1 percig alapjáraton ketyeg ..vizpumpa csere v mi lehet? eddig ezt nem csinálta..
valakinek volt már ilyen problémája? honnan tudom meg h a vizpumpa rossz e?
köszi a segitséget
De nemcsak a motorral, autóval is ez a helyzet.
Ugyanebben a csizmában járok most az autómmal.
10 éves német típus, 8 éve vagyok a szerető gazdája. Az autótól mellesleg nagyon nehezen válok meg, mert még mindig imádom, csak ugye jobb lenne szebb, újabb, erősebb kocsi már.
Mindig mindenből a jobbat kapta és azt hiszem kívül-belül ugyanolyan állapotban van, mint amikor 2 évesen hozzám került. Akkor már fényezve volt rajta két elem, amit azóta még csúnyábbra szívott a nap.
Egy hete egy érdeklődő ezen annyira fennakadt, hogy próbakörre sem került a sor, mert így, meg úgy tk-s a kocsi, minden elem más színű rajta. (hiába mondtam, hogy 10 év alatt a kasztni színe még egy Mercin is más árnyalat lesz, mint az ajtórésekben). Arról nem beszélve, hogy egy 5 éves krosszmotor árát kérem érte, így teljesen érthető, ha valaki fennakad azon, hogy miért is nem tökéletes, új állapotban van az autó.
Nevetséges.
(persze jött már szakértő, szimpatikus érdeklődő is, aki kiröhögött, mikor a javított elemet akartam megmutatni neki, meg a körömnyi rozsdafoltot a csomagtartón. Ő ennyi pénzért látott már épp elég lelakott kocsit, így csak annyit vár egy autótól, hogy a motorja ne csörögjön és a kormány-váltó szépen járjon. Mellesleg csak azért nem vitte el az autót, mert utolsó nap elvitték az általam kinézett kocsit, így visszaléptem az eladástól)