de voltam, mert hát ugye 1 honap gipsz, meg joformán menni se tudtam, ugyhogy egész nap csak neteztem.
mér ott is reggelve vagy?
esetleg a mostani tesztnapon nem voltál kint?
Hát nem tudom lehet igazatok van, de így sem olyan szép, bár az oldalidomok még egész jók, de a sárvédők nem, fehéret nem akarok venni mert az nagyon elütne tőle, lehet piros lesz, ha már honda....
van egy u.i te 450 a havernak 2 honapja szervizbe és nics alkatrész állitolag
holnap megkérdem h van e vmi javulás és ha nics akkor tudsz segiteni? asszem a gyürü van elkopve mivel füstölt mint állat..
ő is mondja h a drz meg ez ég és föld a drz nek huzza huzza azt nem megy sehova amaz meg 6 ban is kiáll kerékre
jah pénteken jött meg a épitési engedély és vályogbol akartunk épiteni de baszhatjuk me el ke adni me vmi töréstesztet nem vállal senki és téglábo ke csináni meg alapoznak nemsokár cak az alapozás 7 kiló... és eladom a vasat ha eltudom ha nem akkor megmarad..ha adnak érte jopénzt hagyvigyék ..majd lesz másik...
Kishapsinak igaza van .)
Ne fényezz!!
nagyon randa lesz, mikor elkezd leperegni.
Kishapsi, te a ktmtapasztalatok tpoicban is nyomod ugye? A kamionos képeidet ott láttam, vagy egy éve.
pofon eccerű
ne fujd le és akkor nem reped le
amúgy akármien drága festékkel fujod, le fog repedni, mivel ezeken az endurokon ki..szot hajlékony a müanyag idom, és azt nem tudja követni a festék.
boccs hogy közbe wauu egy másik témáról, de elmondanátok hogy hogy kéne úgy lefujnom a müanyag idomokat hogy ne repedezzen meg, eleve az egész folyamatát, a tankot sejtem az még fém azzal már van egy rometnyi tapasztalat....
Gerle. Látom te is kék sárga vagy .))
Igen meg vagyok elégedve a Huskyval. Alkatrész ellátás? hááát talán 2006-ban ez nem lehet probléma.
Meg mi is árulunk Husky-t...igy remélem könnyebb lesz.
Az egész motor a drzhez képest ég és föld. :)
Nemhiába, ez már versenymotor.))
SPY: A KLX 400 nem csak kivülröl ugyanaz, hanem a vézéban benne is van, hogy Suzuki corporation. :))
Volt a kawának és a szukinak pár közös projektje.
Pl. KFX400 - LTZ 400
KLV1000 - Vstrom
Csavarra pontosan megegyeznek.
megy mint a diszno és nagyon király,étvágya is van
a motorbakk nem ilyen emelös lesz ami 10ropiba kerül hanem ugyan az csak emelö nélkül levagdaltam a vasakat hozzá és megheggesztetem ennyi.
a háromszög semr osz megoldás,csak ez láncápolásnál is megkönnyiti a dolgom stb...
nem akarok semilyen kawa fant megbántani, de ez a 400 as kawa igy ki..szot csunya, az a fejidom, meg a sárvédőn lévő flnyviszaverő, na és a hátsó lámpáról meg az indexről ne is beszéljünk.
ugyanazt a nagy buflák indexet teszik az endurora mint a speedre??? .
inkább maradjon a kawa a tank meg a robot gyártásban.
A drz 40 ról a vélemény: Mindez attól függ, hogy milyen célra akarod használni.
Ha városi rohangálós motornak, akkor totál megfelelö. Ugyanis a blokkja, amolyan agyonüthetetlen vasdarab, természetesen itt is szerepet játszana elvileg a felhasználás módja, de nem fog. :o)
A futómüve, ugyanerre a felhasználási területre megfelelő, orrba szájba állitható.
Az S-nek kb 140, az E-nek 120 a vége. De ezt nem szereti tartósan.
A fogyasztása, olyan 4-8 lityi között mozog. a 8 lityi mindig az állandó egykeréknél jelentkezik.
Ha viszont terepre szánod, akkor ezt maximum hobby jelleggel teheted. Terepre a futómüve, hmmmmm...elég gázos. Ott aztán állithatod azt akárhova, akkor is karcsú marad.)
Nekem több mint egy évig volt egy E-s. Amit tölem kapott, azt nem tette zsebre, kapott mindent, aszfaltderbiket, sziklamászást, páyát, hegyet...és sosem gondolkoztam el azon, hogy hogyan jövök haza.
Viszont a megfelelö olaj és szűrőcserével. Nálam 1000km-ként, nagyon sok mindent kibirt.
Elmeháborodott Faisst barátunk tudna erről mesélni :D
Szóval, a DRZ- egy igénytelen, de jó motor.....Városban.
Ha tudok segiteni, nyugodtan irj .)
csá!
mien bakot csinálsz? h csinálod? én sztem összetákolok egy 3 szöget amit a hátsó agyba kell nyomatni
mien a verda? eszik is de megyen is ugye? én eladom ha vmeik havrodnak kell 2T cross akkor szolj nekik h tudsz egyet
zoozee meg az okosok,Fehér Géza ismerők...mennyibe csinálja meg az rx(25ös) hátsó telóját,mert folydogál 20ból elkészíti? mennyi időbe szokott telni 1 ilyen "újítsuk már fel" dolog? előre is kösz
mér ott is reggelve vagy?
esetleg a mostani tesztnapon nem voltál kint?
mekkora volt a pitbike? 85?
holnap megkérdem h van e vmi javulás és ha nics akkor tudsz segiteni? asszem a gyürü van elkopve mivel füstölt mint állat..
ő is mondja h a drz meg ez ég és föld a drz nek huzza huzza azt nem megy sehova amaz meg 6 ban is kiáll kerékre
jah pénteken jött meg a épitési engedély és vályogbol akartunk épiteni de baszhatjuk me el ke adni me vmi töréstesztet nem vállal senki és téglábo ke csináni meg alapoznak nemsokár cak az alapozás 7 kiló... és eladom a vasat ha eltudom ha nem akkor megmarad..ha adnak érte jopénzt hagyvigyék ..majd lesz másik...
és nem azzal az xr rel mentél?
Ne fényezz!!
nagyon randa lesz, mikor elkezd leperegni.
Kishapsi, te a ktmtapasztalatok tpoicban is nyomod ugye? A kamionos képeidet ott láttam, vagy egy éve.
ne fujd le és akkor nem reped le
amúgy akármien drága festékkel fujod, le fog repedni, mivel ezeken az endurokon ki..szot hajlékony a müanyag idom, és azt nem tudja követni a festék.
Igen meg vagyok elégedve a Huskyval. Alkatrész ellátás? hááát talán 2006-ban ez nem lehet probléma.
Meg mi is árulunk Husky-t...igy remélem könnyebb lesz.
Az egész motor a drzhez képest ég és föld. :)
Nemhiába, ez már versenymotor.))
Volt a kawának és a szukinak pár közös projektje.
Pl. KFX400 - LTZ 400
KLV1000 - Vstrom
Csavarra pontosan megegyeznek.
nekem jo ez is
a mocim meg nagyon eladó sürgös épitkezünk :S
de inkábbb mesélj a husky dról az jobban izgat engem meg vagy vele elégedve? miota van meg? alkatrészellátás??stb
a motorbakk nem ilyen emelös lesz ami 10ropiba kerül hanem ugyan az csak emelö nélkül levagdaltam a vasakat hozzá és megheggesztetem ennyi.
a háromszög semr osz megoldás,csak ez láncápolásnál is megkönnyiti a dolgom stb...
ugyanazt a nagy buflák indexet teszik az endurora mint a speedre??? .
inkább maradjon a kawa a tank meg a robot gyártásban.
A drz 40 ról a vélemény: Mindez attól függ, hogy milyen célra akarod használni.
Ha városi rohangálós motornak, akkor totál megfelelö. Ugyanis a blokkja, amolyan agyonüthetetlen vasdarab, természetesen itt is szerepet játszana elvileg a felhasználás módja, de nem fog. :o)
A futómüve, ugyanerre a felhasználási területre megfelelő, orrba szájba állitható.
Az S-nek kb 140, az E-nek 120 a vége. De ezt nem szereti tartósan.
A fogyasztása, olyan 4-8 lityi között mozog. a 8 lityi mindig az állandó egykeréknél jelentkezik.
Ha viszont terepre szánod, akkor ezt maximum hobby jelleggel teheted. Terepre a futómüve, hmmmmm...elég gázos. Ott aztán állithatod azt akárhova, akkor is karcsú marad.)
Nekem több mint egy évig volt egy E-s. Amit tölem kapott, azt nem tette zsebre, kapott mindent, aszfaltderbiket, sziklamászást, páyát, hegyet...és sosem gondolkoztam el azon, hogy hogyan jövök haza.
Viszont a megfelelö olaj és szűrőcserével. Nálam 1000km-ként, nagyon sok mindent kibirt.
Elmeháborodott Faisst barátunk tudna erről mesélni :D
Szóval, a DRZ- egy igénytelen, de jó motor.....Városban.
Ha tudok segiteni, nyugodtan irj .)
mien bakot csinálsz? h csinálod? én sztem összetákolok egy 3 szöget amit a hátsó agyba kell nyomatni
mien a verda? eszik is de megyen is ugye? én eladom ha vmeik havrodnak kell 2T cross akkor szolj nekik h tudsz egyet