ez lofasz a mai hoz képest, igaz keselyü .
itt a dombokra föl egy nyom volt, de az olyan 50 centi mély, ha nem jöttél elé lendülettel föl, is akadt az alja.
elszorakoztam ott mindenkivel, almomban fölébresztenek, akkor is azt fujom, hogy "gáz nélkül inditot, huzod a piros kart és ha elndult elengeded"
a 250exc f et néha netces volt berugni. föleg ha a pancser elfelejtette huzni a meleginditot.
de azt is kinyirtáka végére, szétrugták ugy a berudoját, hoyg nem maradt bordázat rajta és elforgot a tengelyen.
amelyiknek a lába ment az volt vmi gyorsaságival, mert bőrcucc vót rajta és speed buko+speed csizma, a másik meg aszem simoval, vagy aprilia etx el volt, nem tom, csak arra emlékszem, hoyg nem épp egy teljseitményü kategoriát választott, mivel még az sx85 is 27Le.
ya még az sx65/85 is kiprobálható volt.
keselyü: szerintem te emlékszel rám, ugyanis én inditottam mindenkit, meg állitottam, a helyére, szürke ktm es kantáros, és sárga ktm es polobam
Okádék szürke GREX sisak volt a fejemen (elfogyott a pénz a motor és ruhák után )...
Hát igen a 125 eléggé durva volt erre a pályára, az a domb meg kifoghatott az emberen, ha nem jó nyomon ment neki...
250 exc-f, 125sx, 250 exc (2t)
A 4t 250 a legtutibb (és legdrágább), amatőr szinten bőven elég az ereje és SOKKAL jobban uralható mint a 2t. Viszont ha kicsit tudsz akkor a 250 2t-vel jobbat tudsz menni az fix. A 125 erre a pályára nagyon nem passzolt, nem volt sok hely hogy leforgassad, ha meg nem forgott akkor nem ment. (fordulaton viszont keményebben tolt mint a 250 4t).
Nekem valahogy a 250 2t jött be a legjobban.Alul is egész jól elment, fordulaton meg
itt a dombokra föl egy nyom volt, de az olyan 50 centi mély, ha nem jöttél elé lendülettel föl, is akadt az alja.
a 250exc f et néha netces volt berugni. föleg ha a pancser elfelejtette huzni a meleginditot.
de azt is kinyirtáka végére, szétrugták ugy a berudoját, hoyg nem maradt bordázat rajta és elforgot a tengelyen.
ya még az sx65/85 is kiprobálható volt.
keselyü: szerintem te emlékszel rám, ugyanis én inditottam mindenkit, meg állitottam, a helyére, szürke ktm es kantáros, és sárga ktm es polobam
egy 525 exc mennyi vacsin?
Hát igen a 125 eléggé durva volt erre a pályára, az a domb meg kifoghatott az emberen, ha nem jó nyomon ment neki...
A 4t 250 a legtutibb (és legdrágább), amatőr szinten bőven elég az ereje és SOKKAL jobban uralható mint a 2t. Viszont ha kicsit tudsz akkor a 250 2t-vel jobbat tudsz menni az fix. A 125 erre a pályára nagyon nem passzolt, nem volt sok hely hogy leforgassad, ha meg nem forgott akkor nem ment. (fordulaton viszont keményebben tolt mint a 250 4t).
Nekem valahogy a 250 2t jött be a legjobban.Alul is egész jól elment, fordulaton meg