Hát én nem akarom cross pályán használni. mi túrázi járunk a hegyekbe minden felé és oda szerintem tökéletes majd elválik mit tud meg bír. 1 év gari van a mocira mejd lesz valahogy. :D
Hallod életed legnagyob baklövését követed el szvsz.
"szerencsém" volt 2szer is ilyen géphez tesztnapokon.
Aszfalton furikázgatni egész jó volt de mikor terepre vittük.
1. hihetetlen gyenge (125 crosshoz vagyok szokva de ez még a KLX250-hez képest se mutat semmi pluszt)
2. nagyon-nagyon nem tetszett az első teló!
3. a váltóján annyi lyukat raktam hogy az hihetetlen (nem csak én, mindenki azt fikázta)
4. a tesztmotor amit alig használtak a blokkon hála a nagy pornak több helyen is látszott hogy folydogál az olaj
Ami pozitívum:
1. egész jó az ára
2. nagyon jó az olajos kuplung
Nemtudom mire szeretnéd hazsnálni, light endurozgatásokra lehet jó de hogy krosszpályára 1 kör erejéig se kell vinni az hótziher....
Semmi gond :D elvégre motorosok vagyunk vagy mi! :D 119 kg a motor. a drz ellen fejlesztették ki egy régi motormix ujságban olvastam a májusi számba. egyébként 1.290000 ft + regadó ami 135 eft. és ha megnézed a gas gas t meg a drzt szerinted miért olyan olcsók? azért mert nincsenek annyira felszerelve. ahogy te is észre vetted az első villa az nem fordított telos ugy mint a drz-nél azért kerül ez a két motor ennyibe. és a drz-n 41 mm es karbi beömlő van a gas gas-on meg 39mm denorto karbi van mind a kettőn. már csak egy dyno gyújtás és megy is a paripa.
Mennyiért osztogatnak egy ilyen lovat?Nem igazán bízom meg benne, ne haragudj, igazad van abban ,még nem láttam, nem olvastam róla.De azért egy E drzvel nem hinném ,h felérne, mégha olyan erős is!A 40es első villa nem valami megnyugtató, a 125ös kawámban már 41es volt.Ezt pedig ránézésre 130kiló, de javíts ki nyugodtan, ha kevesebb!Meg egy tesztet is berakhatsz róla, szívesen elolvasom!
Ja és még valami ! a váz ugyan az mint a 450 es-é meg a blokk is az csak kisebb furatal és hengerel van ha jobban utánna néztél volna nem írtál volna ilyet. ezt nem bántásnak szánom :D
Csak azért írod ezt mert nem ismered ezt a motort! akor elmondom is is vele a téma. Na! 34 ló azért van mert 70% os levegő lefojtás van benne vagyis a légszűrőnél egy papir van két 3 cm es luk átmérővel és a kipufogóban ott a katalizátor amit 4 csavar segítségével ki lehet venni! És ezáltal még pont bele esik a A korlátozott jogsiba. És az ereje a drz 400 e vel ér fel.
Hát ne haragudj, de mire szeretnéd használni a motorod?Mert most kukkantottam meg ezt a pamperát, hát az EC450hez képest kiscsikó.Azt remélem tudod te is!
34ló vicces, meg a 40es első villa, meg csak rá kell nézni....Amúgy nagyon DRZ blokk kinézete van, ráadásul a köbcenti és furat/löket arány megegyezik!
Általános hobbi használatara tökéletes, de csodát ne várj tőle, egy sima 250es 4T versenyenduró agyonalázza terepen.(WR250, honda crf250X de xr250 is akár)
Na meg picikét mocskos rajta a kicsikém
Majd csinálok holnap jobb képet csak azon már a cserélt idomokkal lesz és az enm annyira szép.
schüll
raksz be képet az yz-dről?
"szerencsém" volt 2szer is ilyen géphez tesztnapokon.
Aszfalton furikázgatni egész jó volt de mikor terepre vittük.
1. hihetetlen gyenge (125 crosshoz vagyok szokva de ez még a KLX250-hez képest se mutat semmi pluszt)
2. nagyon-nagyon nem tetszett az első teló!
3. a váltóján annyi lyukat raktam hogy az hihetetlen (nem csak én, mindenki azt fikázta)
4. a tesztmotor amit alig használtak a blokkon hála a nagy pornak több helyen is látszott hogy folydogál az olaj
Ami pozitívum:
1. egész jó az ára
2. nagyon jó az olajos kuplung
Nemtudom mire szeretnéd hazsnálni, light endurozgatásokra lehet jó de hogy krosszpályára 1 kör erejéig se kell vinni az hótziher....
Inkább egy k7-es DRZ-E
Amúgy dettó úgy néz ki mint a drz-S
34ló vicces, meg a 40es első villa, meg csak rá kell nézni....Amúgy nagyon DRZ blokk kinézete van, ráadásul a köbcenti és furat/löket arány megegyezik!
Általános hobbi használatara tökéletes, de csodát ne várj tőle, egy sima 250es 4T versenyenduró agyonalázza terepen.(WR250, honda crf250X de xr250 is akár)
jó a tablókép csak wukksün kimaradt meg husky
tegyél oda egy ilyesmit még esetleg se! de azért király