Hétvégén végre elkészűlt a gép (szimeringek cseréje, új dugó+ami vele jár...) most bejáratás.. De már most úgy veszem észre hogy alapjáraton, vagyis kis gáznál is sokkal erősebb lett..már a berúgásnál fúrcsa volt, alig birom berúgni olyan a kompressziója . Most happy vagyok.. Már csak azért is mert szétvolt szedve apró cafatokra és amikor összeraktuk első rúgásra indúlt.. No mkinek jó csapatást.
estét!
kérdés a hütövizet hol kell leengedni,és hogyan??ugy mint az olajat melegmotrnál
és mennyi megy bele?????fagyállot milyen arányban kell a vizzel tenni vagy csak fagyállo
elöre is köszike.
sajnálom! pont ez tetszik bent :) amúgy kecske lett a neve:) és ribancozom tehát.... nem festem le ez így jó ahogy van! más vélemény drága veszprémi barátom? :) motor fikázását kérem hanyagolni! két napig villanyszerelőnél van
shabika:
sztem a tanknál azta fossárgát fesd le,agy nemtom,nagyon undorito,meg a felfele álló háccsó idomot(sárhányót) is old meg valahogy,hogy ne éljon ennyire,ugy nz ki ,minta seggbebaszott kecske
már bocs
125 2t-t szarrá pörgeted és azé mennek szét benne rendesen a folgok...a drz meg egy igénytelen dolog..arra szinte semmit sem kell költeni.
megéri az a + 3 kiló
kérdés a hütövizet hol kell leengedni,és hogyan??ugy mint az olajat melegmotrnál
és mennyi megy bele?????fagyállot milyen arányban kell a vizzel tenni vagy csak fagyállo
elöre is köszike.
jó estét!
sztem a tanknál azta fossárgát fesd le,agy nemtom,nagyon undorito,meg a felfele álló háccsó idomot(sárhányót) is old meg valahogy,hogy ne éljon ennyire,ugy nz ki ,minta seggbebaszott kecske
már bocs
deé n nem nagyon eröltetném vele
telói nem arra lett kitalálva...a vázról nem is beszélve....jól kettétörik majd alatad aztán majd nézel...
megéri az a + 3 kiló
és ha megteheted csak is K7
de msot téleg mek
10 perc
me kevesebbet eszik,,nekell agyonpörgetni,stb