az 1,6 d nem jó ahoz sok pénz kell és nem is lehet tartósan felhuzni. a szivodizelben nincs dugóhütés és a helye sincs kalakitva ugyhogy nem is lehet bele tennni. és akkor még meg kell venni hozá a turbos adagolot 15 ezer a szivo kipuff csinkot 10-15 ezer között, a hőcserélőt 5 ezer, és műr kapásból ott vagy mintha venél egy 1,6 td-t.
én ha majd megkapom a t3at(amivel szálítottuk a motort,oda hozzád ) akkor szerintem a 2,5ös tdi lesz a nyerő....alapból 1.6os 5 sebis volt benne most pedig 1.9tdi 5sebis passat motor,de már ki van egy kicsit a lelke,mondjuk gond nélkül megy 110et,ezt tartja akár 500 km-en keresztül is,de dízel létére 10 litert fogyaszt ami sok...és a turbó sem az igazi(már) aztán ha hozzám kerül majd 1x akkor lesz rendes festés+ zene
hát kinek mi az olcsó.
most adtam el egyet épp, igaz az nem sima 1,6td volt hanem egy gt20 al volt bővitve, olyan 100-110 paci körül mozgott . ezt 80 ért vitték el. amúgy az alap sima1,6 td-t olyan 60 ezertől már lehet vásárolni. netenkell folyamatosan nézelődni, na meg a VW depot ovasni. abba sok jó dolog van filérekért.
xl:
kell a kurva anyának a pdtdi. 200,000 km utánn kiverődik a hengerfej szétmegy a pumpa benne, na meg az a sok buzi elektronika. sima 1,9tdi lesz benne mechanikus adagoloval 6 os váltoval.
a 2,5 tdi már V6 os az kicsit nehézkesen férne el, de annak igazán a váltojával lenne gond.
viszont van T2 ben olyan amibe beletették a 2,5 v6 tdi-t mechanikus adagoloval, olyan 180Le körül van
faisst nagyon jó a videó ez a supermotyó speedi meg cross ..........tetszik............zene is ..........
az első szám az egy régi men at work szám a down under rockos feldolgozása ki követte el nem tudod?
14 : 50 de 49 szokott lenni csak most nem volt a boltban csak ötvenes és siettem ! de ez 250 es crosshoz endúrózni való áttétel végre 140-145 kmh és 5be 70-80 -nál gázra felveszem kerékre
ha crossozni használsz egy ilyen 250-es motort akkor előre 13 fogas fogaskerék kell hátra meg attól függően milyen a pálya stb...48-52 esetleg ha van 53 , de átlag a 13:51 crossra 120 lehet max. a vége olyankor de nem az a fontos!
jó minőségű magyar üzemenyag érdekes h apa teherautóiba -15fokon beledermed az üzemanyag(gázolaj) de az oroszoknak is gázolajos gépeik vannak mégsem maradnak ott a -40,50fokban
Milyen képekre gondoltál??
DR-Z 400 sm-re keresek sportkipufogót!
Minden megoldás érdekelne csak jobb oldali legyen a dob és igényesen nézzen ki!
köszike
a huskyd hány kiló volt?és menyit evett?
most adtam el egyet épp, igaz az nem sima 1,6td volt hanem egy gt20 al volt bővitve, olyan 100-110 paci körül mozgott . ezt 80 ért vitték el. amúgy az alap sima1,6 td-t olyan 60 ezertől már lehet vásárolni. netenkell folyamatosan nézelődni, na meg a VW depot ovasni. abba sok jó dolog van filérekért.
xl:
kell a kurva anyának a pdtdi. 200,000 km utánn kiverődik a hengerfej szétmegy a pumpa benne, na meg az a sok buzi elektronika. sima 1,9tdi lesz benne mechanikus adagoloval 6 os váltoval.
a 2,5 tdi már V6 os az kicsit nehézkesen férne el, de annak igazán a váltojával lenne gond.
viszont van T2 ben olyan amibe beletették a 2,5 v6 tdi-t mechanikus adagoloval, olyan 180Le körül van
Erröl a 2 mocirol mi a vélemyényetek??
éjjel meg irogassatok reggel tudjakmit olvasni kávézás közben!!!!köszönöm
jó éjt!
aba a második szám ez: sum41 - hell song
jó éjt ! aloha! ja ilyet láttatok ???
Tud valaki eladó ktm sx 125 vagy yamaha yz 125 ös crossmotort?
na mentem végső álomást nézni tévékettőn
az első szám az egy régi men at work szám a down under rockos feldolgozása ki követte el nem tudod?
ha crossozni használsz egy ilyen 250-es motort akkor előre 13 fogas fogaskerék kell hátra meg attól függően milyen a pálya stb...48-52 esetleg ha van 53 , de átlag a 13:51 crossra 120 lehet max. a vége olyankor de nem az a fontos!