az a jó ha fel van ujjitva.
a teljesitménynek ára van. jók a japán csodák is nagyon de teljesitmény szintben soha nem érik utol az általad emlitett kosárban tartott tipusokat. nézd meg egy japán moor felszereltségét alapból és mondjuk a ktm ét. a külömbség cirkán az a közel 1 milio ft ami a ktm javára dönt, ugyanis a legkorszerűbb telokal, gyujtással stb vel szerelik. mig a jamaha csak sima hétköznapival, és felárért adnak hozzá másikat.
de amúgy meg izlések és pofonok. nekem a 96-ios husky-m könyebb volt mint a te 400 as yamahad.(pedig egy pár évvel ujjab)
De akkor már inkább 540sxs et vennék! Csak az a baj,hogy a Németh Kornélnak sem tudták a szerelői úgy belőni,hogy kibírjon egy futamot!Pedig itthon nincs profibb náluk! De amikor müködik akkor gyilkos!
Nem értem miért vagytok elájjúlva a huskiktől,hussabergektől,ktmektől??? Nem gyanus,hogy mindegyik szét van húzva? Vagy ha nincs akkor frissen felújítva eladó?Én mondjuk alapból nem vennék olyan 4t-t amibe már belenyulogattak! Mondjuk tény,hogy ennyiért nem kapni crfet,yzfet,drzt,de valyon miért?Inkább akkor xr,vagy xt de biztos nem vennék kosárban lévő 610-est!De biztos ti jobban tudjátok! Valakinek el kell,hogy adják ezeket is!
Azt a 350 ezer forintost megkérdeztem mi baja van, mert a leírásban ott van, hogy motorhibás, és a tulaja nem tudta megmondani, csak annyit, hogy most szét van szedve. Igy meg lehet drágábban jössz ki ha 200 ezerből neked kell felújítani nem?
Ez is azért van mert kihagytatok a tízezredikből.
Persze akkor mindenki(azért nem mindenki) fosta föl a hülyeséget, azért, hogy meglegyen a tize.edik, és azt hittem valami csoportképet összevágtok azért a tízezredikre, amin mindenki rajta van. Mi Wukkal lövünk vastank vs műanyagkarbonkevlártitánmagnéziummahagónifatankkal, Zoz egykerekezget körülöttünk közben, Fass meg elrepül fölöttünk az éppen a levegőben a csőrősellenigázfröccstől beálló ipszilonzével. A többiek meg épp keverik a háttérben a sok 1:33-at
Szia! A Janó a kutyám! Én használtan vettem egy divat 4t-s től aki a trendet követve qvadot vett! De kb5 üzemóra volt benne ahogy néztem a gyári gumin nem látszott,h ment már vele!A 2005-ös wr-rel mentem a nyáregyházi teszten!Nagyon pozitív!!! Kezes nincs benne ez a gigantikus erő mint a crossban,de lehet hogy az inkább pozitívum mint hátrány!Jó futóműje van ugrálni simán lehetett vele a legnagyobb asztalt is! Nyugodt szívvel ajánlom a wrt is!
Szia Janó!
Faja a géped. Én wr450-re pályázok, így sok-sok infót gyűjtögetnék róla. Tudsz valamit róla, hogy milyen tartósságot elősegítő különbségek vannak a kettő között? WR is 5 szelepes? Te megvetted újonnan, vagy mertél kockáztatni? Meg ilyenek...
Meg még azt birom,hogy mindegyik hobbimotorként üzemelt! Mondjuk mostanság van aki megveszi a 4tket tényleg hobbyra,ki is lehet fogni ilyet mert az el is adja 1 éven belül,vagy azért mert fél tőle,vagy megunja a divatot!De régebben meg mostanság is tulnyomórészt az vesz versenymotort aki versenyzik! És aki versenyzik az max 2 évig használja és onnan megindúl a motor a lejtőn a sok kontár kezében!Vagyis 10 év körüli pöpec mocit kifogni hááát nehéz!Az a fő gond,hogy versenymotort másképpen kell üzemeltetni mint a simokat!Minőségi oil,állandóóóó légszűrő mosás és olajozás stb.. !!!Szóval ezek maradnak ki a simosok versenymotorjánál és ez a sok rom okozója! Kiváncsi lennék milyen 2t olajat használ a töbség,meg az arányra is,meg mikor mosott légszűrőt utoljára?
Én asszem 96-ost vettem, megnéztem a bikepics-en is és ilyesmi kinézete van...sőt a forgalmi is 96-os (bár en nem jelent soat). Ha nem az akkor sem izgat nagyon, mert jó a gép.
ja kb meg az idő től nemtuttam menni pecálni áá és esett az eső most ált el egy 15 perce áá ja és még ráadásul a galamb is a fejemre szart hátha szerencsém lesz
jó reggelt !!
sajnos most idegesített fel a dolog így meg kell hallgassátok az évjárathúzások hatása a motorárak alakulására!
sajnos mindenki hirdeti 93-mas szarát 97-esnek 420-ért /sok vak tényleg nem látja hogy annak már rég vízhűtésesnek kellene lennie , vagy tárcsafékesnek, vagy aluvázasnak, vagy már piros a színe stb..../
ezt kihasználva és azt ,hogy itt bármit hirdethetsz /nem perelnek mint külföldön/akaratlanul is magunk alatt vágjuk a fát ill. alattunk vágják a barmok aki állítólag annnyira hülyék , hogy nem tudják milyen idős lehet a motorja aminek azért odaírja a bunkó , hogy első tulaja és hobbiként van használva! na de mindegy a probléma nem ez mert meg kell tanulni az évjárat ismertetőjegyeit mielőtt motortveszel és kész viszont ami elkerülhetetlen az az , hogy amikor el akarsz adni egy tényleg 98 as motort mondjuk 500 ezerért akkor mindenki mondja , hogy miért akarsz 5kilót érte mert az újságban 380 akért látni ilyeneket /jó csak azok mind 95meg esetenként még öregebb is lehet eddig konkrétan 6 évet láttam legtöbbet húzva motoron és annyira dühített , hogy felhívtam a madarat es beszélgettem vele !!
szóval legyűrik az árakat ezek a félrevezető infók !
van mikor odautazol és régebben nem volt még fotós hirdetés csak szóba hazudta hogy 94-es és 200-300 km után derült ki mi a helyzet valójában és amikor mondod a parasztnak ,hogy mi a zsír akkor mondja őt nem érdekli meg kérdezi,hogy motort jöttünk venni vagy évjáratot közbe oda 20ezerért benzin és csodálkozik ha megverődik az ilyen állat !!!
bocsi az indulatokért de figyeljetek oda mert érdemes tudni ....................
a teljesitménynek ára van. jók a japán csodák is nagyon de teljesitmény szintben soha nem érik utol az általad emlitett kosárban tartott tipusokat. nézd meg egy japán moor felszereltségét alapból és mondjuk a ktm ét. a külömbség cirkán az a közel 1 milio ft ami a ktm javára dönt, ugyanis a legkorszerűbb telokal, gyujtással stb vel szerelik. mig a jamaha csak sima hétköznapival, és felárért adnak hozzá másikat.
de amúgy meg izlések és pofonok. nekem a 96-ios husky-m könyebb volt mint a te 400 as yamahad.(pedig egy pár évvel ujjab)