Nézzük szépen sorban:
Először reagálva zoozee kisregényére, ami igen tartalmas és lényegremutató számomra. Kezdek DRZ párti lenni, kifogni egy jó állapotút, és behitelezni,átvállalni a hitelt.Tudom, hogy nem a legkomlyabb versenyenduró, de azért lehet szépen haladni vele, és nagyjából megbízható, ha gondja van viselve.
Inkább én is fizetem egy jó motorért a havi 25öt,mint hónapot várjak az alkatrészre, és csak áll addig a motor a garázsban.Ha meg kenyérkereső ember leszek, akkor meg nem lesz probléma vmi komoly motort venni.WR 2trac
Szóval jelen pillantban a DRZ a favorit. Wukk hadd halljam a hipp hipp hurrát!
Evenx, te beszélsz mindig a bicikli óráról, van is egy, de az a baj hogy ugye felrakom a villára az egyik érzékelőt, másik a küllőre, és tul nagy a távolság köztük, csináljak valami bakot a villán lévőnek, vagy mit javasolsz, te hogy csináltad? És 21-es kerékhez mit kell megadni kerékméretnél milyen 4jegyű számot?
Előre is kösz!
Standar: NEked még teljesen egyben van a pited? Mert nekünk is volt kettő ilyen mint a tiéd, ökörködtünk vele, motorozgattunk aztán egyszer csak az egyik megragadt, meg eltört a hajtókar, meg pár váltófogaskerék :) egyik pillanatról a másikra. olaj volt benne.
na
enyi volt a heti internet idő, végeztem a reggelivel, ugyhogy meek a mühelybe oszt going to swarze munka . hogy minnél előbb belekerüljön az uj mocci a gofba.
evenx?
csak rendszámos gép érdekel?
mert lassacskán összeál haveom bergje.(fe 600, 95-ből.)
előnyei:svéd, van hozzá alkatrész minden, és nem is drága.(60000 az uj henger rá.)
ennek jelenleg uj a főtengelye(prox) , uj dugó gyürü(kovácsolt). csapágyak szimeringek, váz szinterezve, egyedül a gumik szarko rajta de az nem egy nagy tétel. az egyetlen hátránya a motornak hogy nincs rendszáma, de a vámpapir megvan.
a motorról anyit hogy még a nagy husabergesek is emlegetik az fe600 as szériát 95-96- ból, me nyomaték ágyúra sikeredett. simán tudsz vele másodikban indulni és 30 nál rakhatod neki a 6 ot és nagygázra még onnan is felszedi az elejét. tehát egy tökéletes játszós motor . ilyen magamfajta nyomatékörült hülyéknek.
szevasztok ! jó reggelt!
evenx!
olvastam tegnap esti vajúdásotokat zsakfossal tényleg jó az "új" yamaha 450 wr de te azt mondtad 400-500 forintod lenne a mutatványra ja és kemény endúrót szeretnél amit nem kell rögtön felújítani ,hát ennyiért muszály kompromisszumokat kötni mert az új wr450 nem ez a kategória amit meg wr 400 - ast 700 környékén odaadnak mostanság az még újnak is szar volt nem mikor lelakták és rákölthetsz 200-300 forintot, hogy ne essen szét , igaz ehhez van alkatrész azonnal csak azért veszel még egy huskyt a yami 5 titán szelepén meg a vezérlésén és akkor a többi része még szar /az se olcsó/
azt az xr 400-ast amit megintcsak 5kilóért adnak az szemét és ez a husky azért megeszi /szerintem a 8 kilósat is /
az xr 400 as /olyan mint schüll-é/ van itt 1 szerelni azontúl, hogy kicsit nehéz és gyenge azért kiforrott technika de pl. 6 hete várunk most egy váltófogaskerékre és 50 ezerbe kerül az se életbiztosítás de ezzel csak a más tipusoknál is részben jelenlévő nehézségekre akarok rávilágítani nem azt akarom megmagyarázni hogy a régi huskynak jó az alkatrészellátása /mert tudod mi az én véleményem olyan nincs is nekik ,hogy alkatrészellátás tehát erről nem is érdemes vitázni/
úgyhogy ha szeretnéd elkerülni a szopást én szerintem is vegyél újat részletre vagy olyan pár éveset amit esetleg ismersz mert amit az öreg szarokra költenél attól kevesebb a lesz a havi részleted
egy milláért olyan drz-t láttam /nem futtatom a drz-t mert ....../ de azért egy 8 kilós xr -nél komolyabb azt elismerem, ezenkívül "vesszőparipád" papírja is van meg nem kell szervízelni azért csak 50 ló és talán 120 kiló sincs / de ez lehet csak az ő mérlegükön/ ja és sutyerák is megnyugodhatna mert keveset eszik és lehet vele jókat motorozni pár év múlva /közbe ezzel élvezed a motorozást nem pedig szívsz/meg veszel egy yamit vagy új ktm -et stb.-t.
de ha csak 400-500 pénz és mindenből tudjon valamit +ne is szopj vele + papírja is legyen nagyon nehéz dió megtalálnia közös nevezőt vagy az arany középutat! kritériumaid tudatában bátorkodtam dícsérni ezt a husky-t vagy azt a husaberget de azért odaírtam , hogy ha jó az állapotuk !
Először reagálva zoozee kisregényére, ami igen tartalmas és lényegremutató számomra. Kezdek DRZ párti lenni, kifogni egy jó állapotút, és behitelezni,átvállalni a hitelt.Tudom, hogy nem a legkomlyabb versenyenduró, de azért lehet szépen haladni vele, és nagyjából megbízható, ha gondja van viselve.
Inkább én is fizetem egy jó motorért a havi 25öt,mint hónapot várjak az alkatrészre, és csak áll addig a motor a garázsban.Ha meg kenyérkereső ember leszek, akkor meg nem lesz probléma vmi komoly motort venni.WR 2trac
Szóval jelen pillantban a DRZ a favorit. Wukk hadd halljam a hipp hipp hurrát!