ezt a motort nézte az unokatesom... kkfélegyházán van... állitolag nyiklik nyaklik, 2 nyomvonalba megy a jobb oldali hűtőidom el van csavarodva stb stb... egy vázcserés moci... ja és egy motocross versenyzővel nézték ugyhogy én hiszek neki
olyan mintha 2 motorom lenne...
haverom soha nem használja..nem is értem miért vette meg..
nekem meg mindig mondja hogy mennyek vele..legalább nem áll egyhelyben...szal most igy anyira nem gáz hogy szar az yz
A XT600 gyenge és nehéz túraenduró! utcára tökéletesen megfelene, de terepre nem jó.
a banki hitel meg gondolkodtató igen,de sajnos most ezt az utat látom. A szülök minden bizonnyal segítnének ha gixxer lenne, szóval semmiképpen nem vennék vissza a motort. Van ismerősöm, akitől vettek el kocsit, tudom milyen a sztori. Qrva óccsón eladják, oszt rádvernek ujabb részleteket, és bár listás leszel a percen.
azért a banki hitelt 2szer is gondold meg (vagy 3szor) mielott belevagsz, ha nem is tunik soknak az a 25 / honap, 36 honap alatt eleg sok minden megtortenhet. van visszavett eszkoz ertekesito ismerosom, meselt "szep" dolgokat hogy akar megbizasra hogy vesznek vissza valamit. persze ha soha sem csuszol egy reszlettel sem akkor nem igazan tudnak fogast talalni rajtad, de a banknal nagyjabol erre vannak kikepezve a hienak, hogy egy ilyen helyzetben hogy tudnak legegyszerubben az ados fole kerekedni. szoval csak ovatosan.
áhh nagyon kemény verda az a husky! gratula neki hozzá, kemény kis gépet kapott az biztos!
életem egyik élménye eddig az 510es supermotyó husky....azzal egykerekezni annyi mint biciklivel biciklizni..
Ez is 880. Szóval szerintem 800-9jó DRZt tudok kapni, amit ha behitelzek...
olyan 200-250et kezdővel havi 25be el lehet hozni 36hónapra. Ez szerintem jó, inkább adom ez a pént a banknak és motorozok felhőtlenül,mint keresgessem az alkatrészeket! meg várjak rá....
2005ös
uj idomokat vesz rá
aztmondta hogy a blokkja az patent
árat azt nemtudom
lehet hogy nyuzta a drz-t de odafigyelt rá gecire hogy patent legyen...szal tőle lehet motort venni...
ez az ő motorja most
korrekt verda bazz...
hello zoozee! irtal 1 par gondolatot az xr400rol. kerdes amit szervizeltek azzal crossoztak aze ment tönkre a f.kerék v. ez tipus hiba ha az akkor mennyi km enként jelentkezhet, s van-e más gyengélye?
köszi.
üdv all!!
dadis: nekem is a 2. es 3. as fogas bol elszállt 1-2 fog de az azért volt mert mentem hazafelé egy nagy endurozásbol és tök laza volta lánc és 2x ledobta és felcsavarta előre.... de lett kicserélve a fogas... a mocit meg elattam ja és ha járattad volna talán nem ment volna tönkre
na meg persze a 15-20 üzi óránként oil csere ...
ja és az enyémnek még szelep hangja se volt és a blokk bontatlan ja és szeptember végén lesz egy éves
Valami ilyen DRZ jó lenne. Ez 900pénz, de jól néz kívülről....A rendszáma jó helyen van
Milyen huskit vett? TE510?
a dérézéje hiteles? meg hanyas évjárat? nem tudsz róla valami közelebbit?
Van egy eladó 400as Bergem . 96os FC. Annyi hibája van most , hogy kell rá egy új kerékagy előre .
Motorikusan pöccröff Tavasszal felújjítva , új csapágyak , szúrők ....ár 360e ért vihető .
Igen, nekem volt,van is motoromon most is.A Legjobb megoldás. Ne sajnáld a pénzt, meg kell venni a 3ezer forintos cateye-t vagy sigmát. Ha van több lé, akkor az sem baj, ha komolyabbat veszel. Egyik barátomnak a biciklijén olyan van, amin méri mien magasan vagy a tengerszint felett , a hőmérsékletet, meg világít, meg páratartalom....de az 30rugó
Szóval igen, kell csinálni konzolt.Én saválló lemezből hajtogattam rá. Elég strapabíró lett, nem volt vele soha gondom.
A kereket meg mérd le. Egyszerű.Állj sima aszfaltra a motorral.krétázd be a kereket és az aszfaltot egy csíkban. aztán told a motort EGYENESEN egy fordulatnyit. Krétázd be ott az aszfaltot, és mérd meg merőszalaggal a két krétacsík közti távolság( mm ).Aztán azt állísd be a bicikliórán. mm-ben persze.
Tényleg jó lenne, de vesszőparipám a japán és papíros motor. Nem akarok a te bőrödbe bújni, nekem elég volt a te eseted is.
Amúgy biztosan jó kis motor, elhiszem. Lehet benne kraft, hiszen azért a köbcentit semmivel sem lehet pótolni
ja lehet h veszek egy simsont ütni vágni jó lesz...
haverom soha nem használja..nem is értem miért vette meg..
nekem meg mindig mondja hogy mennyek vele..legalább nem áll egyhelyben...szal most igy anyira nem gáz hogy szar az yz
az pöpec gép
de hogy xt vel
sxel megyek
a banki hitel meg gondolkodtató igen,de sajnos most ezt az utat látom. A szülök minden bizonnyal segítnének ha gixxer lenne, szóval semmiképpen nem vennék vissza a motort. Van ismerősöm, akitől vettek el kocsit, tudom milyen a sztori. Qrva óccsón eladják, oszt rádvernek ujabb részleteket, és bár listás leszel a percen.
nem lenne jó neked xt 600?
pl veszel egy rendszámosat
vagy haverja ktm jével
na léptem motorozni
csőőő
életem egyik élménye eddig az 510es supermotyó husky....azzal egykerekezni annyi mint biciklivel biciklizni..
olyan 200-250et kezdővel havi 25be el lehet hozni 36hónapra. Ez szerintem jó, inkább adom ez a pént a banknak és motorozok felhőtlenül,mint keresgessem az alkatrészeket! meg várjak rá....
uj idomokat vesz rá
aztmondta hogy a blokkja az patent
árat azt nemtudom
lehet hogy nyuzta a drz-t de odafigyelt rá gecire hogy patent legyen...szal tőle lehet motort venni...
ez az ő motorja most
korrekt verda bazz...
köszi.
dadis: nekem is a 2. es 3. as fogas bol elszállt 1-2 fog de az azért volt mert mentem hazafelé egy nagy endurozásbol és tök laza volta lánc és 2x ledobta és felcsavarta előre.... de lett kicserélve a fogas... a mocit meg elattam ja és ha járattad volna talán nem ment volna tönkre
na meg persze a 15-20 üzi óránként oil csere ...
ja és az enyémnek még szelep hangja se volt és a blokk bontatlan ja és szeptember végén lesz egy éves
Milyen huskit vett? TE510?
a dérézéje hiteles? meg hanyas évjárat? nem tudsz róla valami közelebbit?
de most van egy drz je meg egy vadonat uj huskyja
de drz-t eladja
-
épp vele dumálok telcsin
Motorikusan pöccröff Tavasszal felújjítva , új csapágyak , szúrők ....ár 360e ért vihető .
Szóval igen, kell csinálni konzolt.Én saválló lemezből hajtogattam rá. Elég strapabíró lett, nem volt vele soha gondom.
A kereket meg mérd le. Egyszerű.Állj sima aszfaltra a motorral.krétázd be a kereket és az aszfaltot egy csíkban. aztán told a motort EGYENESEN egy fordulatnyit. Krétázd be ott az aszfaltot, és mérd meg merőszalaggal a két krétacsík közti távolság( mm ).Aztán azt állísd be a bicikliórán. mm-ben persze.
Amúgy biztosan jó kis motor, elhiszem. Lehet benne kraft, hiszen azért a köbcentit semmivel sem lehet pótolni