amúgy rx az kérem szépen én mostanság 4-6 literrel járkálok.... 4-5 az város, 6 az inkább terep,de városban elmegy 4gyel,csak 1-2 power utána meg lájtosan
Kérdés, simo után menyi idő kellene hogy egy nagyobb erösebb motort akarjon mint egy akármilyen 25ös enduro....
Ebbe Evenx-nek van szntem nagy tapasztalat.... , lassan magamat is meg györöm hogy Spy-nek, van igaza
Spy14 hát én mentem cr125-össel is, nagyon állat , igazi élmény volt vele menni, azóta is azt várom mikor ülhetek majd fel rá a DT-vel nem lehet összehasonlítani, ha csak terepre akarsz menni akkor crosst vegyél olyan élményt ad, amit akármilyen 25-ös enduró nem fog
hallod dagi, múltkor kimentünk ketten terepre motorozni(csak megjegyzem kb.:160kg terhelés), előtte teli tankoltam(310/literért ), aztán go go. elmentünk kb.: 60 km-ert terepen!!! majd hazafelé bementem a kúthoz tankolni, és 6 litert tankoltam bele 10 literes fogyasztás egy benzinkutat kell vennem!! nah azóta csak szólóban motorozgatok
igazad van siki,de azt is nézd,hogy egy dt-töl nem kapnám meg azt amit egy cr-töl,ezt huzhatnánk a végtelenségig,hogy melyiiknek mi az elönye és hátránya,de nagyon nem tudom még
Ez jó nagy dilemma, bár ha csak terepre ekll akkor jó a cross.Viszont ha néha villogni is akarsz a csajoknak, vagy suliba menni akkor endurót vegyél papírral a zsebedben!
Mocskos terepen még többet is fog enni ne félj!Olyan 115km-t tudsz elmenni terepen egy tankkal.
A KDX hihetetlen módon jobban evett a mint a DT.Mindig hasonlítgattuk, és fél liter literrel a kawa nyert
Aztán sajnos as felújítás után megfordult az arány,de a vezérlés is módusult.De ez egy hosszu szomorú történet.
huu.tudom hogy délután a 3ik amit tudtam,arrol,hogy milyen mocit akarok az az volt,hogy cross,de fater mondja hogy endurot vegyek,jogsival a zsebemben ne crosst,de én crosst akarok
amit vehetnék ennyi pénzért enduro,azok nem jönnek be,meg eröre sem 100-asok,ami meg fasz ktm 125 exc,az meg k---va drága ugyhogy szerintem cross lesz
nem hiszem hogy sok mindenkit érdekelnem a sirásaim,de azért leirtam,és egyel közelebb vagyunk a 10.000hez
Öszintén bevallom, hogy nem tudom mihez hasonlítani , én nem voltam olyan nagy kísérletező soha.De xlzx nagy áttételező, szóval ő formál majd véleményt róla!ő minden nap cserélgeti (ez nem szemrehányás,csak poén)
a KLXről sajnos nincsen katalógusom.De ha csak terepre kell ,akkor érdemes 14est előre venni, hátra meg egy 50felettit. Persze nem rögtön rohanni a boltba, hanem amikor lejárt az ideje a lánckeekeknek, akkor kicserélni, és olyat venni.
Viszont a lánc ápolása nagyon fontos!!remélem mindenki tisztában van vele.Én a keményebb időkben minden héten mostam a láncot!Aztán meg sprével fujtam.Igaz 2 szezont eljártam egy sima DID O,X gyűrű nélküli láccal.
Sajnos a terepmotorok egyetlen ma is létező gondja, hiszen burkolatot nem kaphat a rugóút miatt.Kardán szintén kizárva, marad a brigéciol,gázolaj,ecset és spréé..
Erőkülönbség?huhhh
Szóval 2 DTvel is "mentem",az egyik 99es volt.Otthagytam rendesen. Viszont van egy fekete az egyik srácnak, full gyári fojtások nélkül, 2002es.Pont az utolsó éves az új széria előtt.Szóval vele mentem nagyot, fej fej mellett voltunk,de amikor húztam 6ikat akkor hirtelen elmentem.Tehát fent (magasabb sebességnél)több erő volt benne.Akkor az én motorom is tök gyári volt még.Hja és Crossgumival mentem, a srácnak normális gumija volt.Minimálisan számít az is!Aztán történt egy kis gixxer és sajnos nem lett többé az igazi a motorom.
Összegezve, óriási különbség nincsen, de éppen amiatt a hajszálnyi miatt akartam annak idején KDXet és nem DT-t.Viszont el kell mondani, h Kawa futóműve évekkel jobb mint a DTé.Amúgy nagyon hasonlít a két motor, sokan egyformának nézték amikor együtt motorozam a DTs barátommal.
A nem létező halott nagyanyám elektromos tolókocsija gyorsabb.
Peace