Haliho Giorgió!
Örülök, h tetszik a kis DT, én is ha most kezdeném ezt vettem volna.Megbízható, olcsó az alkatrész hozzá!
Nekem a kawán 15-52 volt, amivel 120felett is képes lett volna menni,márha bírja motorerővel. Szóval terepre lekeltt volna kisebb áttétel is, bár én szerettem nagon, ez a gyári volt, és erőgondom soha nem volt, fordulaton tartottam és az huszonX ló mindig megvolt .
boccs,de nem emlékszem hanyas évjáratú a tie, de olyan 94-96 körülire saccolom.A gyári 16-57.Ez nem valami jó, hosszúnak találom.Én a helyedben előre tennék egy 14est, sokkal jobb lesz szerintem TEREPRE!! DTkre van választék előre 14-18ig lehet kapni mindent, hátulra van 55,57. Szóval ez választék, válaszd a legrövidebbet, és meglátod csodálkozni fogsz
Szóval Dév! a zsolti gépével egy a baj: csak 28-30ló és 40feletti ménest akarok terelgetni, szóval azért szimpatizálok inkább a TE410el.Meg csak ujabb kiadá,bár a KLXben meg csontuj minden
Valmi ilyesmire gondoltam álommotornak...Jó stabil és 50ló
na most jöttem meg 1 kis karikából megadta magát most már mind2 telószimeringem meg a hátsó teló is olajos...ez így nem lesz jó.... na majd meglátjuk,amúgy tekergettem a dolgokon és a hátsó teló most über fasza,kösz Zoozee na csocsi
Szevasztok!Zoozee az lenne a kérésem hogy 96-os cr 125-röl küldenél nekem valamijen leirást hogy többet tudnák a motoromról!Elöre is kösszi!Mindent bele a 10000-dikhez!Csá!
Jah és a szakértőket kérdezném(zoozee, evenx..............) A mocimon elöl 16-os, hátul meg 55-ös lánckerék van, a motort terepen szeretném használni nagyrészt kérdésem a következő lenne: milyen áttételt kellene rá tennem??, elöl az a 16-os szerintem nagy
gondoltam hogy jó lehet a 250-es CR , zoozee a tied aluvázas??? én is CR-t akartam(220-ért meg is érte volna), de közbeszóltak az ősök , és így lett a DT, de ez is megteszi egy darabig az biztos
a "sportcsövet"(azaz végdobot) egyik ismerősöm csinálja, szakmájába vág a dolog(lakatos),nagyon vágja a témát, rozsdamentes acélból lesz, középen egy perforált cső, körülötte üveggyapot és kész
valamelyik nap mentem a haver Honda cr125-ösével, 91-es a moci 220-ért vette, de tudni kell, hogy dugócsere után vette meg a komájától, szóval egy darabig bírni fogja a kiképzést , a motor az bexarás, kurva erős, mikor a power kinyit nagyon állat , hát akor egy 250-es CR milyen lehet ??
Hallod mióta megvettem kellemesen csalódtam benne, homokba, sárba, kemény terepen, mindenhol elmegy föltettem rá mitas c10-ses gumikat, nagyon tuti. jövőhéten meg elkészül hozzá egy sportcső , még az is dob majd rajta.
Csáo, nagy a pangás tényleg nem lesz meg a tízezer Mindenki motorozik???
Naah azért írok valamit. Tegnep megyek a mocival kint a határban, egyszercsak elkezd bőgni a gép, majd megáll háát kifogyott a nafta kb.: 5km-re voltam a lakástól, ráteszem tartalékra semmi, nem indul , elkezdtem tolni a sűrű homokban, 500 méter után megálltam ledőltem pihikélni, megpróbáltam beindítani megint, és beindult . Aztán gondolkoztam, hogy egy kicsit várnom kellett volna még a benya lefolyik a karbiba, azé nem indult Én állat
Örülök, h tetszik a kis DT, én is ha most kezdeném ezt vettem volna.Megbízható, olcsó az alkatrész hozzá!
Nekem a kawán 15-52 volt, amivel 120felett is képes lett volna menni,márha bírja motorerővel. Szóval terepre lekeltt volna kisebb áttétel is, bár én szerettem nagon, ez a gyári volt, és erőgondom soha nem volt, fordulaton tartottam és az huszonX ló mindig megvolt .
boccs,de nem emlékszem hanyas évjáratú a tie, de olyan 94-96 körülire saccolom.A gyári 16-57.Ez nem valami jó, hosszúnak találom.Én a helyedben előre tennék egy 14est, sokkal jobb lesz szerintem TEREPRE!! DTkre van választék előre 14-18ig lehet kapni mindent, hátulra van 55,57. Szóval ez választék, válaszd a legrövidebbet, és meglátod csodálkozni fogsz