ugyanazokra figyelj mint bármely más motornál.
alkatrész ügybn csak gyertyával, fék-kuplungkar/fékbatétel kapcsolaban tudok vmit mondani metr ezeket cserélgettem ( a kuplung kart néha napi rendszerességel) a 3 év alatt beletekertem 16,000 km és mikor eladtam akkor szorult felujitásra mert már szolt a főtengelye( köszönhetően annak hogy 90 nél beált a motorja).
én nagyon szerettem a huskyn kivül nem volt még egy olyan motorom amin ilyen zsir futomű lett volna alatta. hiába gázos központi meg forditott telo az rx en, nem tudtam ugy belőni mint a tsr em volt.
a mai napig itt rohangál a városban a srác akinek eladtam, és kurva szép motor.
nem egy pögős joszág inkább nyomatékos( már amenyire lehet egy 125-ös) de viszont sok 125 ösel ellentétben a nagyobb temponál is stabil marad. velencéről hazajöttem vele 130 al, mire hazértem izzot a kipuff könyök.
na eccere enyit sikerült, kicist öszevisza irtam mindent, de kérdezz ha vmi eszedbe jut.
Oks, az ember mindig tanul....
Ha nem nagy kérés, mesélnél kicsit a TS-R ről DT 80-tól kb fényévekkel jobb?
Nem száraz adatok érdekelnek, azt tok keresni, inkább tapasztalatok, alkatrész ellátás stb...mire figyeljek pl ha néznük egyet..
.
nem is segitettem.
helyesen szólva én csináltam.2 haverommal közösen csináljuk a otokat.
a kockalaámpásnak ma alakitotam át a fékrendzserét hogy meg is lehessen álni vele.
igen gti é a hütőrács, de az ikerlámpa az gtd felszereltségnél is volt. amúgy meg isten mentsen a benzines kocsiktól. a benzin a motorba gázolaj a kocsiba való
akko sorolom.
a foltos sötét szürke 208Le
a világos szürke 190 Le
a fehér kocka lámpás 174Le
a 2 es gof az enyim az sima 75 le
a sötétebb kék kék 160-170le
a világoskék be most készül a motor
a piros 110 Le körül.
na a tsr-es témához csak anyiba szolok hozzá, hogy 3 évig volt tsr em, ugyhogy én suzuki párti vok.
sima...1.6os dízel volt benne aztán kapott 1 passat tdit....anno volt ereje,mára már kihalóban,de 100-110 között szoktunk vele menni(ez a vége) és teljesen tökéletesen bírja... kuplungja szarakszik picit,szentem tárcsa elvan törve,de még belefér
Szépek, gondolom van egy kető amibe 1,9es TDi blokkot raktak...
Ha már itt vagy, akkor megkérdezném tőled, melyiket ajánlod endurozásra néha cross pálya...
CRM? TS-R? RX?
Amugymeg, abba igaza van Gerlének, hogy első autónak nem kell új vagy túl erős...
Pl:én elsőnek egy Golf GTi-vel ki is békülnék 1es vagy 2-es.... Csak abból nehéz még nem ripityára törtet, meg elsőnek lehet kicsit kraftos is....
Na de maradjunk a motoroknál..
alkatrész ügybn csak gyertyával, fék-kuplungkar/fékbatétel kapcsolaban tudok vmit mondani metr ezeket cserélgettem ( a kuplung kart néha napi rendszerességel) a 3 év alatt beletekertem 16,000 km és mikor eladtam akkor szorult felujitásra mert már szolt a főtengelye( köszönhetően annak hogy 90 nél beált a motorja).
én nagyon szerettem a huskyn kivül nem volt még egy olyan motorom amin ilyen zsir futomű lett volna alatta. hiába gázos központi meg forditott telo az rx en, nem tudtam ugy belőni mint a tsr em volt.
a mai napig itt rohangál a városban a srác akinek eladtam, és kurva szép motor.
nem egy pögős joszág inkább nyomatékos( már amenyire lehet egy 125-ös) de viszont sok 125 ösel ellentétben a nagyobb temponál is stabil marad. velencéről hazajöttem vele 130 al, mire hazértem izzot a kipuff könyök.
na eccere enyit sikerült, kicist öszevisza irtam mindent, de kérdezz ha vmi eszedbe jut.