zoozee! gáz van van ez az 50es rx tudod....megkéne nézni a blokkot karbi,kuplung,váltó tré talán dugattyú is. mondj kérlek így gyorsba 1 árat a szerelésre-elég csak a munkadíj mert a cuccokat kitudom számítani kb-re. kösz
elment a mail zoozee bácsi, majd lesz kedved foglalkozz kicsit vele. Kicst megvárom még szárad az idő ,és motorozom egy jót(jó lassút )
Addigis éljen minden Waworex!! mert hülyék nélkül nem is lenne vicces a világ!
Van megbízható emberem, de ha hamarabb hirdetem, és elvitték volna a seggem alól, járhatnék busszal dolgozni, mondjuk az még le is van kakilva, hanem boltba a városba kell járnom, ami meg 6km, és hát busz is körülményes.Meg nem vagyok én öregasszony, h buszozzak!
Az jó ötlet, ha kinyomtatnám jó sokban és kiragasztgatnék pár forgalmas helyen?
Hátha hamarabb gazdára lelne!
az lett volna a nagy okosság ha hamarabb hirdetsz már el is vitték volna ....vagy van megbízható embered
ott?........mert akkor nem gáz.......de azért ne add olcsón !
mobile.de -n akarom, meg van itt ilyen nálunk hasonlatos apró újság és abban!
De sajnos amig kinnt vagyok nem fog elmenni, tehát valakire rá kellesz bíznom. Írnom kell majd egy félig üres adásvételit, és az uj tulaj fogja csak befejezni, és várom majd a postást a pénzzel haza. Szerintem így lesz.De most nézem a konkurenciát, az enyém nincs is olyan rossz állapotban! mondjuk egy új dugót el tudna viselni otthon, de így is megy 62őt simán!És igazi hatvankettőt, a biciklióra jól van kalibrálva!
szóval az emailod zoozeeKUKACfreemailPONThu?
ha akartok valamit írni és a freemailra írtok akkor szóljatok, hogy nézzem meg mert van, hogy mindig elfelejtem megnézni ! rajta a reglapomon de zoozee@freemail.hu src="/img/smiles/02.gif" align=absmiddle>
a címzésre vigyázzatok mert fontos....
na jó reggelt emberek ! éjjel mi volt nem írtatok semmit
beleolvasgattam 2T vs. 4T -be és azt tapasztaltam, hogy sokan nem mentek még az egyikkel sem !
nemhogy kimotorozták volna /valamilyen szinten /valamelyiket is , hanem még igazából nem is mehettek vele mert ez a tény kihallatszik a beszédükből!!
nem vagyok egy mai csirke volt több mint félszáz motorom /mindenféle/ mentem is velük nem keveset itt is ott is/nem is túl rosszul/ és szerelő is vagyok azok között is az aki még utána is olvas dolgoknak mert érdekli a dolog DE én nem merném ilyen egyszerűen kijelenteni, hogy a két ütem elavult szar a 4t meg királyság meg fordítva sincs értelme vitatkozni !
mindkettőnek van előnyös része amit a másik le akar dolgozni de ebben az előnybehozásban a 2T fejlesztéseket megállították kivéve kisebb köbcentiben /mert ott még mindig egyeduralkodó/ károsanyag kibocsátásuk meg stb. szabványok miatt és ezért a gyárak komolyanvéve a szabályzásokat rettenetesen elkezdték fejleszteni néhány éve a 4T modellpalettájukat/van is eredménye nem is kicsi csak pl. a 450 4T crossgép ami milliárdokért lett kifejlesztve azt egy pár éves 2T 250 -es szar megszorongatja a pályán sőt van hogy megeszi pont idén az új kawa kx250 erre a jó példa még az 525 sx-et is elverte nemcsak a kategóriájában lévő450-est!
de vannak olyan hülyeségeket beszélő emberek is idézem a 2T -nek nincs is nyomatéka mert hallottak valamit, ki kell ábrándítanom őket ott is megvan a nyomaték /fizika 7.B. osztály/ csak magasabb fordulatszámon áll rendelkezésre !
ezért alacsony fordulatokról a nyomatékrugalmassága jobb a 4T-nek ez egyik legnagyobb előnye !
viszont nagyobb a súly több alkatrész stb..
de ezeket mérnökök megoldják és nagyon jó 4T gépek lesznek /már vannak de most jönnek még csak a csodák/
úgyhogy ezt csak azért írom le , hogy ne vitatkozzunk olyan dolgokon, hogy melyik a jobb mert általában nem is egy kategóriájú motorokat szoktak összehasonlítgatva fikázni az emberek ezért értelmetlen a hasonlítgatásuk is !
végköveztetésül annyit tennék hozzá ha valaki tud motorozni annak nagy esélye van mindkét motorral boldogulni, aki meg nem tud annak meg meg kell magyaráznia valamivel miért is nem tud !!
bocs hogy fárasztottalak benneteket de kijött belőlem mindkét motorfajta védelmében tettem és hogy mi motorosok tatsunk össze és ne fikázzuk egymás lovát !ezzel zárom augusztus huszadikai ünnepi beszédemet
Kitesszük majd a 18as piros karikát mikor meséled!
Zoozee! dobj már nekem egy mail elérhetőséget, mert akarok egy kis munkát rádbízni! A szimóm kéne németül meghirdetni, de még nem vagyok annyira otthon a nyelvben, hogy ilyen jó dolgokat műveljek. Tehát leírom magyarul, te meg lefordítod nekem? Oks?
lehetséges ez
Addigis éljen minden Waworex!! mert hülyék nélkül nem is lenne vicces a világ!
www.mobile.de/sidzbdzayen9rtyg...
Az jó ötlet, ha kinyomtatnám jó sokban és kiragasztgatnék pár forgalmas helyen?
Hátha hamarabb gazdára lelne!
ott?........mert akkor nem gáz.......de azért ne add olcsón !
De sajnos amig kinnt vagyok nem fog elmenni, tehát valakire rá kellesz bíznom. Írnom kell majd egy félig üres adásvételit, és az uj tulaj fogja csak befejezni, és várom majd a postást a pénzzel haza. Szerintem így lesz.De most nézem a konkurenciát, az enyém nincs is olyan rossz állapotban! mondjuk egy új dugót el tudna viselni otthon, de így is megy 62őt simán!És igazi hatvankettőt, a biciklióra jól van kalibrálva!
szóval az emailod zoozeeKUKACfreemailPONThu?
a címzésre vigyázzatok mert fontos....
Nah kiagyalaom és te átfésülöd majd nekem!
én se tudok németül! ......................de segítek ha gondolja
mit akarsz írni pl. ill. zum beispiel
zu verkaufen simson sn51 mofa in gute zustand bj. 1982 serh schön 3ps
beleolvasgattam 2T vs. 4T -be és azt tapasztaltam, hogy sokan nem mentek még az egyikkel sem !
nemhogy kimotorozták volna /valamilyen szinten /valamelyiket is , hanem még igazából nem is mehettek vele mert ez a tény kihallatszik a beszédükből!!
nem vagyok egy mai csirke volt több mint félszáz motorom /mindenféle/ mentem is velük nem keveset itt is ott is/nem is túl rosszul/ és szerelő is vagyok azok között is az aki még utána is olvas dolgoknak mert érdekli a dolog DE én nem merném ilyen egyszerűen kijelenteni, hogy a két ütem elavult szar a 4t meg királyság meg fordítva sincs értelme vitatkozni !
mindkettőnek van előnyös része amit a másik le akar dolgozni de ebben az előnybehozásban a 2T fejlesztéseket megállították kivéve kisebb köbcentiben /mert ott még mindig egyeduralkodó/ károsanyag kibocsátásuk meg stb. szabványok miatt és ezért a gyárak komolyanvéve a szabályzásokat rettenetesen elkezdték fejleszteni néhány éve a 4T modellpalettájukat/van is eredménye nem is kicsi csak pl. a 450 4T crossgép ami milliárdokért lett kifejlesztve azt egy pár éves 2T 250 -es szar megszorongatja a pályán sőt van hogy megeszi pont idén az új kawa kx250 erre a jó példa még az 525 sx-et is elverte nemcsak a kategóriájában lévő450-est!
de vannak olyan hülyeségeket beszélő emberek is idézem a 2T -nek nincs is nyomatéka mert hallottak valamit, ki kell ábrándítanom őket ott is megvan a nyomaték /fizika 7.B. osztály/ csak magasabb fordulatszámon áll rendelkezésre !
ezért alacsony fordulatokról a nyomatékrugalmassága jobb a 4T-nek ez egyik legnagyobb előnye !
viszont nagyobb a súly több alkatrész stb..
de ezeket mérnökök megoldják és nagyon jó 4T gépek lesznek /már vannak de most jönnek még csak a csodák/
úgyhogy ezt csak azért írom le , hogy ne vitatkozzunk olyan dolgokon, hogy melyik a jobb mert általában nem is egy kategóriájú motorokat szoktak összehasonlítgatva fikázni az emberek ezért értelmetlen a hasonlítgatásuk is !
végköveztetésül annyit tennék hozzá ha valaki tud motorozni annak nagy esélye van mindkét motorral boldogulni, aki meg nem tud annak meg meg kell magyaráznia valamivel miért is nem tud !!
bocs hogy fárasztottalak benneteket de kijött belőlem mindkét motorfajta védelmében tettem és hogy mi motorosok tatsunk össze és ne fikázzuk egymás lovát !ezzel zárom augusztus huszadikai ünnepi beszédemet
Zoozee! dobj már nekem egy mail elérhetőséget, mert akarok egy kis munkát rádbízni! A szimóm kéne németül meghirdetni, de még nem vagyok annyira otthon a nyelvben, hogy ilyen jó dolgokat műveljek. Tehát leírom magyarul, te meg lefordítod nekem? Oks?