Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát azt, hogy dörözö(DOC, mert ugye dokinak hívták a régi nagy DR-eket 750, 800), az MT50 az meg MT 50-es. (Honda) De jó hogy említed, mert már eladtam, frissíteni kell.
legalább ebbe a kurva topikba ne emlitsétek az ablak szót, mert már a faszom ki van a kurva ablakokkal.
napi 12-16 orában ablakokat épitek be, napi 3-4 lakás, és azokat a kurva lakókat is elviselni.
ja ablakot szigetelni
jó volt
most keltem fel...
szal most egy darabig megint nincs alvás..de azért fáradt vagyok
monnyuk annyira sokat nem aludtam
7re értünk haza és 1kor feküdtem le és most keltem
nemtom mi van velük..én nemtom megállapítani hoghy jó e hajtókarom vagy sem...
theograf
ez a mndat mit jelent a adatlapodon
Most DOC és MT 50 játszani
na megmértem a kompressziót és 9bar sztem az tűrhető
Tárgytalan, láttam az adatlapodon utána...
Xlzx, neked van msn-ed?
nah mentem 1 karikát,utána állítgattam de semmi...mondjuk leállni leáll szal nem szimeringes,de nem érzékeltem h emelkedett volna az alapjárat lehet h a schuberen kéne mégis csak állítani....áááá elgem van már,vki csinálja meg nekem
Jo is a prodigy föleg a smack my bitch up cimü szám
áááh....nagyon kész volt mindenki...de szentem nagyon be voltak állva de a smack my bitch up meg a vodoo people tarolt

Én is láttam már őket a szigeten, de még fénykorukban..
nem akarok venni bele dugót majd a köv gazdája adom el ha kevés van benne de fogalmam nincs h a gyári van-e benne olasz moci volt de még a szervizkönyve is megvan valahol meg a garanciapapírja szal majd kiderül én azért szurkolok h 10 legyen benne minumum:P
jó de a magam fajta hülyegyereknek magyarázni kell amúgy tegnap kibebaszott jó volt a PRODIGY
12 az a fullos.annyi nem lesz benne,mivel van benne 12ezer km szentem olyan 7 körül lesz....
Fúú, ez szinte ugyanígy van leírva a kis sék szinyós könyvben is, csak ott nem írnak olyat, hogy a levegőt a végén negyeddel be kell hajtani, csak annyit viszonyításképpen, hogy kb 2-3 kitekerés között van a mágikus pont.
na apa nemsokára hozza a kompressziómérőt azrán megnézem hány bar van a kis rxben(mennyi a normális?9-12?)
hmm ő ok,ez nem hangzik túl nehéznek.... és ez segíthet a problémán?
bemelegít meghajtja lovat majd megáll és alapjáratcsavart picit beteker , hogy kicsit magasabb legyen alapjárat /de csak hajszálnyit, hogy ne úgy járjon mint egy 4 ütemű / aztán levegőcsavar beteker és onnan lassan kifelé teker mígnem elkezd mégjobban emelkedni fordulat és amikor a legmagasabb akkor egy negyedet visszatekersz és az alapjárati csavarral leveszed alapjáratot normálisra ! ennyi
na most ha nem működik lehet szimeringes/gyújtás oldalon/ a gép vagy szívhat falsot/levegőt/ valahol ez akkor pl. ha betekert levegőcsavarnál jár a gép és nem áll le
Enyém csak O gyűrűs, nem X, de 10000 után még nem nagyon gázos, bár már zörög kicsit. Ápolva mindig volt, bár szerintem gyakrabban kellett volna, mert elég nagy kulákban járok. Mostanában kell majd cserélni, bár lehet, hogy meghagyom tavaszra, mert a lánckerekek még tök jók. Nem is túl drága.
zoozee akkor most merre csavargassam azt a levegős cuccot?
ha az IRIS láncok érdekelnek nézd ezt meg!
és megvagy vele elégedve?
ja,irtam gogleba,ere kiad virágot
köszi,sikivel erre tipeltünk